Jump to content

"GTA IV wordt niet vertraagd" Zegt Rockstar


the max

Recommended Posts

mij maakt et nie zo veel uit wanneer ie komt, als ie maar dit jaar komt ^_^

Dat zoiezo :D

Maar op de PC komt hij volgend jaar(gerucht)

jahoor..zou dat gerucht maar niet geloven. Zelf verzonnen zeker?

Het kan best wel kloppen hoor. :duh: . Het is meestal het geval dat de PC-versie zo'n half jaar later uitkomt. Maar 100% zeker weet ik het natuurlijk ook niet. :bier:

Misschien doen ze wel geen pc versie dit keer zodat veel mensen een next gen console gaan kopen, dit is waarschijnlijk niet maar het is een mogelijkheid.

Dit is echt een onzin die ik je zo uit de wereld kan helpen.

Want denk eens in wat Rockstar kwa inkomsten misloopt.

De meeste gaan toch de PC versie kopen (er zijn verscheidene polls gedaan waarin de PC de winnaar was)

Daarbij heeft Rockstar een boel aan de mod gemeenschap te danken.

Dus denk maar niet dat ze geen PC versie zullen uitbrengen. :bier:

Bewerkt: door Shorty_D
Link to comment
Delen op andere websites

Hij word toch wel vertraagd.

Is bij elk spel gebeurt.

Ik denk dat hij nu rond 3 nov (my birthday :D) uitkomt

ja ik denk ook dat ze met jouw verjaardag rekening gaan houden..

nee wacht ze brengen het rond 14 november uit (mijn verjaardag) :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Hij word toch wel vertraagd.

Is bij elk spel gebeurt.

Ik denk dat hij nu rond 3 nov (my birthday :D) uitkomt

ja ik denk ook dat ze met jouw verjaardag rekening gaan houden..

nee wacht ze brengen het rond 14 november uit (mijn verjaardag) :bonk:

Ik zeg niet OP mijn verjaardag maar ROND mijn verjaardag.

Dus kan zijn van 1 t/m 14 nov.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij word toch wel vertraagd.

Is bij elk spel gebeurt.

Ik denk dat hij nu rond 3 nov (my birthday :D) uitkomt

ja ik denk ook dat ze met jouw verjaardag rekening gaan houden..

nee wacht ze brengen het rond 14 november uit (mijn verjaardag) :bonk:

Ik zeg niet OP mijn verjaardag maar ROND mijn verjaardag.

Dus kan zijn van 1 t/m 14 nov.

zei ik dan op? :puh:

Nou laten we maar met onze goed hoop aannemen dat hij op 19 oktober hier in de winkels ligt..tenzij we iets van rockstar zelf horen over een release vertraging.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom krijgen wij PC'ers die dingen steeds minstens een half jaar later? Het is oneerlijk! Dan zijn alle EE's, HI's en glitches en zo allemaal al ontdekt.

Maar 1 voordeel, als je dat ding binnen 1 dag in huis hebt, moet je wel wachten tot alle info op WikiGTA staat :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom krijgen wij PC'ers die dingen steeds minstens een half jaar later? Het is oneerlijk! Dan zijn alle EE's, HI's en glitches en zo allemaal al ontdekt.

Maar 1 voordeel, als je dat ding binnen 1 dag in huis hebt, moet je wel wachten tot alle info op WikiGTA staat :puh:.

omdat sony en microsoft veel geld betalen aan rockstar om het spel exclusief te houden.. en dat exclusief betekend vaak 6 maanden allleen op hun console.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom krijgen wij PC'ers die dingen steeds minstens een half jaar later? Het is oneerlijk! Dan zijn alle EE's, HI's en glitches en zo allemaal al ontdekt.

Maar 1 voordeel, als je dat ding binnen 1 dag in huis hebt, moet je wel wachten tot alle info op WikiGTA staat :puh:.

omdat sony en microsoft veel geld betalen aan rockstar om het spel exclusief te houden.. en dat exclusief betekend vaak 6 maanden allleen op hun console.

Volgens mij is dat helemaal niet waar. Waarom ik denk dat IV voor alsnog alleen op 360 en PS3 uitkomt, is dat ze bang zijn dat IV niet zo veel gaat opbrengen als ie meteen al op de PC uit komt. Hoezo? Nou, als ie op de PC uit komt, zijn er natuurlijk altijd wel mensen die denken van ik ga die even uploaden zodat andere'm kunnen downloaden. En dat zal dus betekenen dat dat de verkoop cijfers van IV negatief zal beïnvloeden. En dat willen ze dus niet! Daarom laten ze denk ik ons denken dat ie alleen op 360 en PS3 uit komt, zodat ze ons willen gaan verplichten om het te kopen als we het willen, en niet downloaden, wat zou kunnen gebeuren als ie op PC uit komt.

Dus,

Ik denk wel dat ie nog op PC uit komt. Maar, dan wel als R* denk dat iedereen die em eigenlijk al wil heeft gekocht op een console.

Ook nog even on-topic:

Ik had ook wel verwacht dat IV niet zou uitgesteld worden. Ik zou eerder denken dat Halo 3 zou moetten uitgesteld worden omdat ze niet tegen IV opkunnen...

Link to comment
Delen op andere websites

juist ja want GTA verkoopt toch wel, en, GTA IV zal vast wel de game van 2007 worden, bij mijn lijstje in ieder geval! ook ik had niet gedacht dat GTA dit keer uitgesteld zal worden, en gelukkig gebeurt dat ook niet.

dus alle console bezitters kunnen lekker 19 oktober GTA IV gaan spelen, kan niet wachten :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom krijgen wij PC'ers die dingen steeds minstens een half jaar later? Het is oneerlijk! Dan zijn alle EE's, HI's en glitches en zo allemaal al ontdekt.

Maar 1 voordeel, als je dat ding binnen 1 dag in huis hebt, moet je wel wachten tot alle info op WikiGTA staat :puh:.

omdat sony en microsoft veel geld betalen aan rockstar om het spel exclusief te houden.. en dat exclusief betekend vaak 6 maanden allleen op hun console.

Volgens mij is dat helemaal niet waar. Waarom ik denk dat IV voor alsnog alleen op 360 en PS3 uitkomt, is dat ze bang zijn dat IV niet zo veel gaat opbrengen als ie meteen al op de PC uit komt. Hoezo? Nou, als ie op de PC uit komt, zijn er natuurlijk altijd wel mensen die denken van ik ga die even uploaden zodat andere'm kunnen downloaden. En dat zal dus betekenen dat dat de verkoop cijfers van IV negatief zal beïnvloeden. En dat willen ze dus niet! Daarom laten ze denk ik ons denken dat ie alleen op 360 en PS3 uit komt, zodat ze ons willen gaan verplichten om het te kopen als we het willen, en niet downloaden, wat zou kunnen gebeuren als ie op PC uit komt.

Dus,

Ik denk wel dat ie nog op PC uit komt. Maar, dan wel als R* denk dat iedereen die em eigenlijk al wil heeft gekocht op een console.

Ook nog even on-topic:

Ik had ook wel verwacht dat IV niet zou uitgesteld worden. Ik zou eerder denken dat Halo 3 zou moetten uitgesteld worden omdat ze niet tegen IV opkunnen...

dat is echt onzin. voor de 360 kan je ook downloaden trouwens.

Toen San Andreas eerst op de ps2 kwam voor hij op xbox en pc kwam, had sony ook veel geld betaald aan rockstar om de game exclusief te maken. Nu hebben ze dat weer gedaan.

En voor de ps2 kan je ook makkelijk games downloaden en afspelen. Hij was toen zelfs een week gelekt voor de release en mensen hadden al filmpjes er van op internet gezet. Dus dat ze bang zijn dat er te veel word gedownload is onzin. Dan kunnen allle gamepublishers geen spellen voor de pc meer uitbrengen.

Hij komt vast nog voor de pc uit om de enorme opbrengsten die dat weer met zich mee brengt niet te missen, maar wel een tijd ná de release voor de ps3 en xbox 360.

Maar met de laatste gta's zijn echt steeds contracten afgesloten met sony om het spel ps2 exclusief te houden het eerste half jaar. Maar nu heeft microsoft ook een deal afgesloten met rockstar zodat sony het niet alleen krijgt: "Microsoft Corp. and Rockstar Games, the universally renowned publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc., have struck a groundbreaking agreement that brings "Grand Theft Auto IV" to the Xbox 360 platform on day one of its global release. "

Dus is hij waarschijnlijk exclusief voor de 360 en ps3 het eerste halfjaar, en dan mag rockstar games zelfs niet het eerste halfjaar een pc versie uitbrengen...Niet dat rockstar die ooit zo snel af zou kunnen hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Zegge ze altijd. Is wel zo, Microsoft is toch de baas..-.-

de baas over wat? microsoft kan niet de release datum van gta iv bepalen ofzo hoor.

ALs microsoft dat perse wilt kan ie dat wel doen hoor...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...