Jump to content

Boomshine Blowout


Demonitzu

Recommended Posts

Ik krijg de kratten niet opgetild :$

Ik verlaag de vorken helemaal naar beneden; ik rij naar de krat toe; maar als ik de vorken omhoog doe, dan gaan de kratten niet omhoog. Alsof de vorken helemaal verkeerd geplaatst worden...

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Demonitzu, ik zal je nog wel wat proberen te helpen met dit gedeelte. Boomshine Blowout is eigenlijk de eerste moeilijke missie van het spel, maar het stelt nog niet echt veel voor. In vaag een verhaal waarin Phill Cassidy dronken is vertelt hij je een verhaal over explosieven in een warenhuis. In het eerste deel van de missie moet je een klein stukje naar het warenhuis rijden, een eindje verderop. Eenmaal aangekomen maakt Phill een domme actie door naar binnen te lopen, waarna de boel ontploft. Maar nog niet alles is ontploft, sommige explosieven die er liggen kunnen nog gaan ontploffen. Het is nu de bedoeling dat je deze allemaal verwijderd met een karretje. Door op de \/ (Down-toets) te drukken gaat je 'fork' omlaag. Op die manier kan je de kratten oppakken. Door op de ^ (Up-toets) te drukken zet je je 'fork' wat hoger, waardoor je de kratten op de wagen van Phill kan zetten. Dit moet je allemaal snel doen, voordat het warenhuis ontploft. Het heat-metertje geeft aan hoeveel tijd je nog hebt. Soms moet je ook een omweg nemen omdat je ergens niet door kan. Als de kratten niet omhoog gaan en de 'fork' wel dan kan je het beste even de missie overnieuw doen. Als hij het nu nog steeds niet doet is de tweede optie een nieuwe game beginnen, omdat dit nog maar de vijfde missie is. Vervelend, maar deze missie moet je halen om verder te komen. Als laatste kun je je savegame hier posten, zodat iemand anders hem kan halen, waar de kratten misschien wel omhoog gaan. Veel succes ermee, ik denk dat het wel lukt als je de missie even overnieuw doet ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als de kratten niet omhoog gaan en de 'fork' wel dan kan je het beste even de missie overnieuw doen. Als hij het nu nog steeds niet doet is de tweede optie een nieuwe game beginnen, omdat dit nog maar de vijfde missie is. Vervelend, maar deze missie moet je halen om verder te komen.

Dat is het probleem, ja. De 'fork' gaat omhoog, door de kratten heen, maar hij tilt ze niet op.

Heb de missie al vaak opnieuw geprobeerd, maar dit gebeurt telkens.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet in ieder geval recht voor de kratten gaan staan, aan de goede kant, en zorg dat de vork hélemaal omlaag is. Want vaak heb je gewoon niet door dat de vork nog niet helemaal omlaag is, dat had ik ook. Een bug lijkt me sterk, want ik heb nog nooit gehoord van een bug in die missie.

Veel succes nog ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...