Jump to content

8 Mile Vs. Get Rich Or Die Tryin'


Da Phoenix

8 Mile Of Get Rich Or Die Tryin'  

23 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke kies jij?

    • 8 Mile (van Eminem)
      19
    • Get Rich Or Die Tryin' (van 50 Cent)
      3


Recommended Posts

Ik wil graag welke film jij kiest:

8 Mile

8-mile-poster.jpg

of Get Rich Or Die Tryin'

get-rich-or-die-tryin-poster-0.jpg

Ik kies voor 8 Mile.

Want Eminem acteert beter dan 50 Cent.

Er zitten mooiere Scenes in.

Mooiere Soundtrack.

Welke kies jij

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk kun je deze 2 films helemaal niet vergelijken.. Het gaat wel over hiphop maar ze zijn erg verschillend. Maar als ik moet kiezen toch 8 Mile, is gewoon een relaxt verhaal, met vette battles erin, dikke soundtrack.. Een van mijn favo films ooit. ;) Get Rich.. is ook een erg goede film maar toch spreekt 8 Mile mij meer aan..

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk kun je deze 2 films helemaal niet vergelijken.. Het gaat wel over hiphop maar ze zijn erg verschillend. Maar als ik moet kiezen toch 8 Mile, is gewoon een relaxt verhaal, met vette battles erin, dikke soundtrack.. Een van mijn favo films ooit. ;) Get Rich.. is ook een erg goede film maar toch spreekt 8 Mile mij meer aan..

Vind ik ook. Al vond ik Get Rich Or Die Tryin' wel 'interessant' om het zo maar te zeggen. 8 Mile was beter, maar Get Rich Or Die Tryin' was ook goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk kun je deze 2 films helemaal niet vergelijken.. Het gaat wel over hiphop maar ze zijn erg verschillend. Maar als ik moet kiezen toch 8 Mile, is gewoon een relaxt verhaal, met vette battles erin, dikke soundtrack.. Een van mijn favo films ooit. ;) Get Rich.. is ook een erg goede film maar toch spreekt 8 Mile mij meer aan..
8 Mile is beter,maar het gaat om hetzelfde.

Overleven in het Hiphop wereldje(van die film van 50,hb ik nog nooit gezien).

Je kan ze idd niet echt vergelijken.

Maar ik maakte deze poll omdat 50 Cent & Eminem allebei rappen bij Aftermath Entertainment.

En dus bij Interscope.

Edit: 50 Cent probeert niet te overleven als Rapper maar als Dealer

Bewerkt: door Da Phoenix
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kies toch voor 8 Mile, want dat is echt mijn favorite film allertijden, en EMINEM ben ik een grote Fan van. Get Rich.. vond ik ook wel een mooie film, maar 50 CENT is toch iets minder dan EMINEM ook al vind ik beide films erg goed.

Link to comment
Delen op andere websites

8 Mile heb ik nog nooit gezien maar lijkt me ook niet zo leuk. Want volgens mij gaat dat alleen over zijn rapcarrière en niet over zijn leven in de ghetto, wat ik toch wat interessanter vind.

Bewerkt: door Clowntje_93
Link to comment
Delen op andere websites

8 Mile heb ik nog nooit gezien maar lijkt me ook niet zo leuk. Want volgens mij gaat dat alleen over zijn rapcarrière en niet over zijn leven in de ghetto, wat ik toch wat interessanter vind.

Het gaat idd over zijn Rapcarriere, maar ook juist over hoe hij heeft geleefd in de ghetto (trailerpark)... En hoe hij van daar uit zijn rapcarriere startte etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Eminem:P 50 Cent is zo'n INDAHOOD neger. en daar ben ik allergisch voor :puh:

Waar slaat dat op, Ik ben er allergisch voor. :?

Zeg gewoon dat je het niet intresseerd en niet dat je er allergisch voor bent :?

Link to comment
Delen op andere websites

ook 8 mile, vind films maken over hoe stoer je was vroeger met dealen zinl0os, wat wil hij er mee berijken? kijk, 8 mile zit er niet zoveel geweld in dat hij er over kan zeggen dat heb ik vroeger ook allemaal gedaan!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...