King Room Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Ik heb weer 1 van de zelfde creatie's gemaakt als de Eminem signature, en nogmaals vind ik die geslaagd netzo als deze. Dit is ook weer één van me eerste werk wat ik met C4D en een beetje Brush doe. Ik vind het resultaat mooi. Zie Eminem Signature ShowRoom: KLIK Orgineel Signature: Graag Rate's, Comments en TIPS Reageren
Eros Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 De achtergrond is goed gelukt, mooie effecten, C4D is ook goed geplaatst, en de kleuren passen ook goed bijeen. De render vind ik minder, het lijkt net of hij er zomaar is opgeplakt, je kon hem misschien iets beter inblenden. De tekst is simpel, ook misschien wat meer effecten op toepassen, of ergens anders plaatsen want nu zie je hem ook niet zo goed. Ik vind je Eminem signature beter, deze krijgt een 7/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.