Jump to content

Zou jij een console kopen voor gta IV


sevaboy

  

32 leden hebben gestemd

  1. 1. Zou jij een console kopen voor GTA4?

    • Ja
      27
    • Nee
      5
    • Weet het nog niet
      0


Recommended Posts

Ik ga een 360 krijgen met kerstmis, speciaal voor GTA4. Mischien nog een spelletje kopen voor in de tussen tijd, maar verder hoef ik geen spellen dervoor.

:sst: Ben je dit jaar erg braaf geweest ofzo?

haha ja inderdaad :puh:

ik zou nog niet eens een console voor mn verjaardag krijgen :puh: pff wij allemaal werken/sparen voor onze consoles en spellen en jij krijgt er eentje met kerst :puh: het leven is niet eerlijk :puh:

nouja mag niet klagen eigenlijk. mn 360 en hdtv zijn juist mooier doordat ik er zelf voor heb betaald :puh:

Nou vandaag heb ik ewn Wii gekregen voor mijn verjaardag :).

En ik krijg ook later Xbox 360 Elite :eten: .

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 227
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    22

  • Gta-killer

    9

  • Rensch

    9

  • TomHagen

    9

Ik was eigenlijk niet van plan een Playstation 3 te kopen maar toen ging ik bij een vriend spelen en toen ging ik er over nadenken. En toen las ik over Gta Iv en andere spellen Nu moet ik hem hebben en heb hem vandaag gekocht :)

600 euro 2 joysticks 2 spellen en natuurlijk de playstation 3 heb formule 1 en renaissance fall of men. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb mijn xbox 360 nu al een half jaar!! speciaal voor gears of war en GTA IV gekocht en halo 3 die binnekort komt :dans:

en ps 3 is te duur en heb spijt dat ik ps 2 heb echt een K*t ding :N

Bewerkt: door gta_player
Link to comment
Delen op andere websites

Niet speciaal voor 1 spel, maar wel 1 van de redenen, dat ik hem gelijk bij de release hebt gekocht zodat ik in oktober lekker GTA kon spelen maar dat feest gaat voorlopig nog even niet door, er zijn ook genoeg andere leuke spellen, wat zit trouwens iedereen te zeuren over de prijs van de PS3 moet je maar even gaan kijken wat een blue Ray DVD speler kost als je hem zo moet kopen, ik denk dat het dan wel meevalt met de prijs van de PS3

Link to comment
Delen op andere websites

Ik koop het simpelweg niet om de prijzen. Ik heb net nieuwe ps2 aangeschaft omdat de oude haperde. Ik heb overigens wel overwogen om een ps3 te kopen. Wat ik toch maar niet heb gedaan omdat ik simpelweg geen geld had. Maar ik schaf geen console aan voor de nieuwe Gta. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wilde even melden dat ik nu een Xbox 360 heb gekocht en mijn main rede was omdat GTA IV erop komt ^^ nu nog een paar maanden wachten -_-

als je hem alleen voor gta 4 had gekocht had je beter nog even kunnen wachten.

er is net een prijsverlaging in de vs gekomen voor alle paketten: core, premium en elite. die zal ook wel naar europa komen. en gta komt toch pas in maart/april

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb mijn xbox 360 nu al een half jaar!! speciaal voor gears of war en GTA IV gekocht en halo 3 die binnekort komt :dans:

en ps 3 is te duur en heb spijt dat ik ps 2 heb echt een K*t ding :N

Wat is er nou weer mis met de Playstation 2, wou je soms beweren dat de xbox 1 beter was.

Xbox 1 had bijna geen goede exclusives en was 4 jaar na de release al dood.

Of ben je na een half jaar xbox bezitter al anti playstation geworden?

En het gehucht gaat nu dat Sony Rockstar Games gaat over kopen, dan zit je maar mooi met je 360 waar de GTA na GTA IV niet op uit komt.

On-topic: Als GTA IV niet zou uitkomen zou ik mijn PS3 heel misschien niet gekocht hebben, maar ik heb hem natuurlijk niet speciaal voor GTA IV gekocht, of ik kan me niet voorstellen dat iemand hier 500 euro uitgeeft om maar 1 spel te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb mijn xbox 360 nu al een half jaar!! speciaal voor gears of war en GTA IV gekocht en halo 3 die binnekort komt :dans:

en ps 3 is te duur en heb spijt dat ik ps 2 heb echt een K*t ding :N

Wat is er nou weer mis met de Playstation 2, wou je soms beweren dat de xbox 1 beter was.

Xbox 1 had bijna geen goede exclusives en was 4 jaar na de release al dood.

Of ben je na een half jaar xbox bezitter al anti playstation geworden?

En het gehucht gaat nu dat Sony Rockstar Games gaat over kopen, dan zit je maar mooi met je 360 waar de GTA na GTA IV niet op uit komt.

On-topic: Als GTA IV niet zou uitkomen zou ik mijn PS3 heel misschien niet gekocht hebben, maar ik heb hem natuurlijk niet speciaal voor GTA IV gekocht, of ik kan me niet voorstellen dat iemand hier 500 euro uitgeeft om maar 1 spel te spelen.

geruchten ja..precies. geruchten waren voor de eerste trailer van gta 4 ook dat hij in europa zou afspelen..london en andere europese steden.. en tokio. klopt ook niet :puh:

en trouwens take two heeft rockstar games nodig..die maken namelijk hun succesvolste spel. En rockstargames maakt alleen meer veel minder winst als ze ps3 exlusive gaan met gta. 4 miljoen ps3's en 12 miljoen 360's? een van de hoofdredenen waarom zoveel van die ps3 'exclusives' multi platform worden is doordat er zo weinig van zijn verkocht en de verwachtte verkoop niet de productie kosten zal vergoeden.

sony die rockstargames overkoopt; not going to happen.

en nee je moet wel erg gek zijn om een console voor 1 spel te kopen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wilde even melden dat ik nu een Xbox 360 heb gekocht en mijn main rede was omdat GTA IV erop komt ^^ nu nog een paar maanden wachten -_-

als je hem alleen voor gta 4 had gekocht had je beter nog even kunnen wachten.

er is net een prijsverlaging in de vs gekomen voor alle paketten: core, premium en elite. die zal ook wel naar europa komen. en gta komt toch pas in maart/april

Ja, ik weet het ... maar er stond een ongelooflijk mooie aanbieding op bol.com[/font] dus heb 'm nu alvast gekocht ... maar GTA IV deed mij de ogen openen dat ik toch echt us een console in huis moest halen :)

Bewerkt: door Rensch
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is er nou weer mis met de Playstation 2, wou je soms beweren dat de xbox 1 beter was.

Xbox 1 had bijna geen goede exclusives en was 4 jaar na de release al dood.

Of ben je na een half jaar xbox bezitter al anti playstation geworden?

En het gehucht gaat nu dat Sony Rockstar Games gaat over kopen, dan zit je maar mooi met je 360 waar de GTA na GTA IV niet op uit komt.

On-topic: Als GTA IV niet zou uitkomen zou ik mijn PS3 heel misschien niet gekocht hebben, maar ik heb hem natuurlijk niet speciaal voor GTA IV gekocht, of ik kan me niet voorstellen dat iemand hier 500 euro uitgeeft om maar 1 spel te spelen.

geruchten ja..precies. geruchten waren voor de eerste trailer van gta 4 ook dat hij in europa zou afspelen..london en andere europese steden.. en tokio. klopt ook niet :puh:

en trouwens take two heeft rockstar games nodig..die maken namelijk hun succesvolste spel. En rockstargames maakt alleen meer veel minder winst als ze ps3 exlusive gaan met gta. 4 miljoen ps3's en 12 miljoen 360's? een van de hoofdredenen waarom zoveel van die ps3 'exclusives' multi platform worden is doordat er zo weinig van zijn verkocht en de verwachtte verkoop niet de productie kosten zal vergoeden.

sony die rockstargames overkoopt; not going to happen.

en nee je moet wel erg gek zijn om een console voor 1 spel te kopen :puh:

Ok, als het niet zo is heb je geluk gehad maar als het wel zo is stuur ik je een PM met dit bericht, dat jij mij maar niet wilde geloven dat de PS3 langzamerhand steeds groter wordt, groter dan de 360. En ik ben benieuwd hoe jij op die daar op gaat reageren als het echt wordt overgenomen. En met geld kan je alles overkopen, ookal zou de ps3 pas 0.5 miljoen verkocht zijn en de 360 60 miljoen keer. Maar als Sony R* gaat overkopen wordt de game niet na een tijdje multiplatform, het klopt dat het nu nog gebeurt bij andere developpers omdat de ps3 nog een userbase moet opbouwen. Hoe kom je er trouwens bij dat 360 12 miljoen keer verkocht is en ps3 4 miljoen?

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...