Jump to content

Zou jij een console kopen voor gta IV

32 leden hebben gestemd

1. 1. Zou jij een console kopen voor GTA4?

• Ja
      27
    • Nee
      5
    • Weet het nog niet
      0

Recommended Posts

Geplaatst:
je bent gek als je voor gta4 een ps3 of xbox360 gaat kopen, maar ik zal wel een nieuwe pc moeten kopen anders werkt het niet

er zijn ook mensen die er anders over denke dan jij.

de laatste GTA voor de PC was GTA SA.

kijk eens naar het versgil tussen GTA IV en GTA SA.

GTA IV ziet er voor mij wel 10 keer beter uit

• Reacties 227
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

22

• Gta-killer

9

• Rensch

9

• TomHagen

9

Geplaatst:
je bent gek als je voor gta4 een ps3 of xbox360 gaat kopen, maar ik zal wel een nieuwe pc moeten kopen anders werkt het niet

Ik kon kiezen tussen een nieuwe pc kopen en dan hopen dat GTA IV nog ooit (eind 2008, begin 2009) op pc komt als ie al komt of een console kopen.

Dan kies ik toch liever voor console, daar komen nog veel leuke andere games op uit die niet op pc komen en hij gaat langer mee, ps2 ging 7 jaar mee en als je een nieuwe computer van 800 euro koopt kan je over 3 jaar geen enkel spel meer spelen.

Geplaatst:

Ik kon kiezen tussen een nieuwe pc kopen en dan hopen dat GTA IV nog ooit (eind 2008, begin 2009) op pc komt als ie al komt of een console kopen.

Dan kies ik toch liever voor console, daar komen nog veel leuke andere games op uit die niet op pc komen en hij gaat langer mee, ps2 ging 7 jaar mee en als je een nieuwe computer van 800 euro koopt kan je over 3 jaar geen enkel spel meer spelen.

Ik had een tijdje geleden mijn pc geupgrade zodat ik Oblivion kon spelen, maar dat was echt niet voor oblivion, als ik dat niet had gedaan kon ik bijna geen ieder spel wat nu uit komt spelen.. Ik zou eerder voor een PC kiezen omdat: Is goedkoper. Kun je upgraden...

Geplaatst:

Ik had een tijdje geleden mijn pc geupgrade zodat ik Oblivion kon spelen, maar dat was echt niet voor oblivion, als ik dat niet had gedaan kon ik bijna geen ieder spel wat nu uit komt spelen.. Ik zou eerder voor een PC kiezen omdat: Is goedkoper. Kun je upgraden...

als je de nieuwste games wilt blijven spelen de komende jaren is een pc echt niet goedkoper. Een goede game pc gelijk aan de 360 en ps3 is al duurder dan een ps3, en dan moet je in de komende jaren ook nog upgraden. Terwijl een console dus zo'n 7 jaar mee gaat en je er verzekerd van bent dat je de nieuwste games ervoor kan blijven spelen.. Goedkoper is het dus niet hoor..

Geplaatst:

voot gta4 zou ik wel een console gaan kopen. ik was toch al van plan een xbox360 aan te schaffen. ^_^

Geplaatst:

een console voor 1 spel aanschaffen vind ik een beetje overdreven maar er komen nog veel meer vette spellen voor playstation 3 uit dus word leuk

Geplaatst: (bewerkt)
een console voor 1 spel aanschaffen vind ik een beetje overdreven maar er komen nog veel meer vette spellen voor playstation 3 uit dus word leuk

ik denk dat als je een console koopt voor GTA IV dat je ook gelijk op de volgende GTA's kan rekenen

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:

ik heb ook ps3 maar niet speciaal voor GTA IV maar als je een console koopt voor GTA IV dan koop je er later wel meer spellen voor dat weet ik egt zeker je gaat geen 660/360 € uitgeven om 1 spel te spelen !!!

Geplaatst:
ik heb ook ps3 maar niet speciaal voor GTA IV maar als je een console koopt voor GTA IV dan koop je er later wel meer spellen voor dat weet ik egt zeker je gaat geen 660/360 € uitgeven om 1 spel te spelen !!!

je bedoelt 500 i.p.v. 660

Geplaatst:

mmm neej de ps3 is 600 € en GTA IV is 60 € is 660 €

Geplaatst:

de 60 GB versie is sindskort verlaagd naar 550.

en de 20 GB versie kost altyd al 500.

dit staat tenminste op wikiGTA!!

Geplaatst:

in de winkel is ie nog 600 € en voor 500 € heb je de 40 gb ps3 :duh:

Geplaatst:

in de winkel is ie nog 600 € en voor 500 € heb je de 40 gb ps3 :duh:

de prijsverlaging is geloof ik niet in europa, alleen in amerika. in europa hebben ze een actie gedaan met 2 gratis games en een controller geloof ik bij de 600 euro versie..

en je bedoelt 20gb neem ik aan? :puh: 40 gb ps3 bestaat niet..komt wel een 80gb geloof ik.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...