Jump to content

Zou jij een console kopen voor gta IV

32 leden hebben gestemd

1. 1. Zou jij een console kopen voor GTA4?

• Ja
      27
    • Nee
      5
    • Weet het nog niet
      0

Recommended Posts

• Reacties 227
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

22

• Gta-killer

9

• Rensch

9

• TomHagen

9

Geplaatst:
ik heb ook ps3 maar niet speciaal voor GTA IV maar als je een console koopt voor GTA IV dan koop je er later wel meer spellen voor dat weet ik egt zeker je gaat geen 660/360 € uitgeven om 1 spel te spelen !!!

je bedoelt 500 i.p.v. 660

mmm neej de ps3 is 600 € en GTA IV is 60 € is 660 €

de 60 GB versie is sindskort verlaagd naar 550.

en de 20 GB versie kost altyd al 500.

dit staat tenminste op wikiGTA!!

in de winkel is ie nog 600 € en voor 500 € heb je de 40 gb ps3 :duh:

de prijsverlaging is geloof ik niet in europa, alleen in amerika. in europa hebben ze een actie gedaan met 2 gratis games en een controller geloof ik bij de 600 euro versie..

en je bedoelt 20gb neem ik aan? :puh: 40 gb ps3 bestaat niet..komt wel een 80gb geloof ik.

In nederland hebben we idd een actie met een 2e controller en een gratis game ... de prijsverlagingen gaan echter op 24 augustus in

Geplaatst:

Maar als je een ps3 koopt alleen voor GTA IV ben je gek dat betekend als je GTA IV hebt uitgespeeld dat je alle2 wegooid of verkoopt :duh:

Geplaatst:
Maar als je een ps3 koopt alleen voor GTA IV ben je gek dat betekend als je GTA IV hebt uitgespeeld dat je alle2 wegooid of verkoopt :duh:

haha, vriend! je moet het niet te letterlijk nemen he ;) ... laten we het zo stellen: laat GTA IV jou je ogen openen om alsnog een consol te kopen ... snapjem nu?

Geplaatst: (bewerkt)

haha, vriend! je moet het niet te letterlijk nemen he ;) ... laten we het zo stellen: laat GTA IV jou je ogen openen om alsnog een consol te kopen ... snapjem nu?

JAAAA, :eten: en ben je vriend niet :duh:

Bewerkt: door 2fast{0}
Geplaatst:

JAAAA, :eten: en ben je vriend niet :duh:

Niet? aah da vink nou jammer :puh:

Maarja GTA IV heeft iig wel mijn ogen geopend om een xbox 360 aan te schaffen 8)

Geplaatst:

Ik heb al een console aangeschaft: een PS3 :bier: Net na mijn aanschaf bleek dat de PS3 tekort wordt gedaan :duh: Maar hij zal beter lopen (waarschijnlijk) en ik vind ook de controller fijner.

Geplaatst:
Ik heb al een console aangeschaft: een PS3 :bier: Net na mijn aanschaf bleek dat de PS3 tekort wordt gedaan :duh: Maar hij zal beter lopen (waarschijnlijk) en ik vind ook de controller fijner.

Game zal helemaal het zelfde zijn op beide consoles. Geen verschil qua graphics of zo. beide consoles zullen downloads krijgen. behalve dat PS3 de twee grotere downloads moet missen. Een van de zoveel reden dat ik toen Xbox 360 had gekocht.

Geplaatst:

Game zal helemaal het zelfde zijn op beide consoles. Geen verschil qua graphics of zo. beide consoles zullen downloads krijgen. behalve dat PS3 de twee grotere downloads moet missen. Een van de zoveel reden dat ik toen Xbox 360 had gekocht.

Same reason here ... teveel spellen lopen over naar Microsoft of Microsoft krijgt extra's die Sony of Nintendo niet krijgt. Maja deste meer rede voor mij om de xbox aan te schaffen ^^

Geplaatst:

maar jullie moeten wel weten dat als je bijv.: een PS-3 koopt dat je gelijk ook de volgende GTA zal krygen.

op een gegeven moment moet je tgg gewoon overstappen op een next-gen console

maar jullie moeten wel weten dat als je bijv.: een PS-3 koopt dat je gelijk ook de volgende GTA zal krygen.

Hoe bedoel je? De volgende GTA zal hooooogstwaarschijnlijk ook gewoon uitkomen op de Xbox360 hoor¿¿

@hieronder aaah ikke snap hè ^^

Bewerkt: door Rensch

Hoe bedoel je? De volgende GTA zal hooooogstwaarschijnlijk ook gewoon uitkomen op de Xbox360 hoor¿¿

ik nam de PS-3 ook gewoon als voorbeeld snap je ;)

Ik kon ook gewoon de X-box 360 als voor beeld nemen

Bewerkt: door GTA-fan2
  • 1 maand later...
Geplaatst:

tja afwachten of pc versie komt hé, mocht de pc-versie niet komen dan ga ik waarschijnlijk wel voor de ps3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...