Jump to content

Zou jij een console kopen voor gta IV

32 leden hebben gestemd

1. 1. Zou jij een console kopen voor GTA4?

• Ja
      27
    • Nee
      5
    • Weet het nog niet
      0

Recommended Posts

• Reacties 227
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

22

• Gta-killer

9

• Rensch

9

• TomHagen

9

Geplaatst:

Ik koop een Xbox 360, niet alleen voor GTA4, maar toch wel grotendeels aangezien ik hem gelijk wil spelen.

Maar ook natuurlijk voor de andere grote titels .. Nog even wachten, dan heb ik de 360, dan nog eventjes wachten en dan GTA4. :dans:

Geplaatst:

Ik ga misschien een xbox 360 elite of ps 3 kopen. Ik wou em lang kopen maar door gta iv wist ik het zeker.

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik heb ook net een ps3 gekocht, niet specaial voor IV, maar das was wel een van de redenen waaronm wel

Geplaatst:

Ik ga het wel kopen, een playstation 3. Ik wist niet wat ik moest doen totdat ik GTA IV zag. Het gaf bij mij de doorslag.:puh:

Geplaatst:

Ik heb al een conslole voor IV. En daarvan was die game de grootste doorslag om hem te halen. Niet alleen daarom natuurlijk, maar ook een beetje voor het nextgen gevoel :puh:

Geplaatst:

Ja, ik heb de ps3 gekocht maar als Gta IV daar niet voor op uit zou komen had ik hem niet gekocht, te duur.

Geplaatst: (bewerkt)

heb vanaf de eerste dag de ps3.. hoofd reden is gta..

en oorlog spellen zoals cod4, battlefield enz enz

GTA for life _O_

Bewerkt: door Biocount
Geplaatst:

ja echt wel want anders is er geen gtaIV voor mij. er komt een ps3 in mijn huis :tu: :tu: :tu:

Geplaatst:
Ik ga een PS3 kopen, grote reden daarvan is GTA IV maar niet alleen daarvoor natuurlijk

indd me2

heb vorige week PS3 gekocht : grote redem daarvan is GTA IV + Assassins creed.

+ heb nieuwe monitor bestelt om PS3 te spelen (Samsung 2032WM HDMI input enz)

Geplaatst:

Als ik eerlijk moet zijn, ik ga niet speciaal voor GTA IV een console kopen.

Ik had eerst wel plannen om een X-box 360 te kopen, maar laatste tijd doe ik redelijk zuinig met mijn geld.

Wie weet komt GTA IV wel over een lange tijd ook naar de PC.

Aangezien het ook zo met GTASA ging, die eerst naar de PS2 ging, en vervolgens naar de X-box en PC.

Geplaatst:

Ik ga geen Playstation 3 of Xbox 360 kopen. Ik heb al een Wii en daar ben ik gelukkig mee. Ik wacht wel een tijdje tot de PC-versie uitkomt, dan koop ik die wel (nadat ik natuurlijk een pc heb gekocht die hem ook daadwerkelijk kan draaien :duh: )

Geplaatst:

Ik heb een ps3 gekocht in juni, maar zeker niet voor GTA IV, als GTA IV niet op de ps3 kwam had ik alsnog een ps3 gekocht, vanwege andere dingen he ;)

maar natuurlijk wel een heel klein beetje voor GTA IV, assasins creed, uncharted, killzone 2, allemaal games die ik zeker op m'n ps3 ga spelen, en in de kerstvakantie met HDTV word helemaal mooi :D

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

Jaazeker ik ben nu aan het sparen dus ik vind die uitstel eigelijk helemaal niet erg..

zo word het spel alleen maar beter (lijktme) en ik heb wat langer de tijd om te sparen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...