Jump to content

Zou jij een console kopen voor gta IV


sevaboy

  

32 leden hebben gestemd

  1. 1. Zou jij een console kopen voor GTA4?

    • Ja
      27
    • Nee
      5
    • Weet het nog niet
      0


Recommended Posts

Ik denk eraan om een Xbox 360 aan te schaffen ... persoonlijk ben ik meer voor de GTA voor op de PC maar ik heb nog steeds ouders die ik moet overhalen voor betere PC onderdelen :puh: Ik bedoel dus: die zal nooit gaan draaien op mijn PC ^^

Maar ik wil 'm niet alleen maar aanschaffen voor GTA IV ... ook bijv. voor Resident Evil X enzo ... want die wordt te bruut ... a.k.a. alle vette spellen gaan naar de Xbox 360 ... waaronder dus GTA IV ... rede genoeg dus :bier:

Nu alleen nog geld zien te regelen :puh:

Bewerkt: door Rensch
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 227
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    22

  • Gta-killer

    9

  • Rensch

    9

  • TomHagen

    9

Ik zit er eigelijk nog aan te twijfelen!

Het klinkt dom dat je voor 1 spel een Xbox 360 of PS3 zou kopen :bonk:

En zo'n consoles kosten véél geld!

Ik wacht gewoon nog wat af. ;)

GTA IV is toch niet het enige spel voor de console :bonk:

er zijn veel meer spellen die je kan kopen, als je een beetje redelijk verdient.

kweet niet wie verzonnen heeft om alleen vor gta IV een console te kopen, want dat slaat eigenlijk nergens op.... :duh:

Ik heb nu nog geen PS3.

Waarom? Omdat alleen GTA IV mij echt aanspreekt, de andere spellen niet! :*D

-Dus daarmee dat ik zei van; dat het dom zou zijn voor een PS3 te kopen speciaal voor GTA IV.

snapte het zo'n beetje? ;)

groeten

ik snap het half;

is er dan geen een ander spel wat je ooit speelt, en is er ook niet de mogelijkheid dat er ooit een ander spel uitkomt wat je ook intereseert?? :?

Heb je ooit al een ander spel gespeeld eigenlijk?

waar slaat da op.

ikke wel hoor (genoeg)

en daarom vindt ik et raar dat 'IV' geen ander spel wil spelen op een console...

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik gaa ook geen ps3 of Xbox 360 kopen voor GTA IV!

En ik wacht ook niet op de pc versie als die er komt.

Ik ga gewoon bij iemand kijken wie GTA IV heeft en spelen.

Sorry dat ik dit zeg maar ik vind dit toch wel heel zwak en zielig. :duh: . Denk je dat GTA4 de enige goeie game zal zal? Games worden steeds vetter en grafisch beter. Denk maar aan Assasins Creed, Splinter Cell 5, Saints Row 2 en dan nog niet te spreken van een GTA 5 en misschien nog GTA6. Dus dat je het niet alleen voor GTA 4 zou kopen vind ik een zwak excuus. Maar ja, misschien ben ik gewoon te hard. In dat geval mijn excuses.

Maar ik heb mijn xbox360 in eerste instantie gekocht omdat mij pc het niet aan zal kunnen en een PS3 te duur is. Maar achteraf gezien ben ik toch wel blij met mijn aankoop omdat ik niet kan wachten op titels zoals Saints Row 2 en Assasins Creed,

Bewerkt: door haha
Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik gaa ook geen ps3 of Xbox 360 kopen voor GTA IV!

En ik wacht ook niet op de pc versie als die er komt.

Ik ga gewoon bij iemand kijken wie GTA IV heeft en spelen.

Sorry dat ik dit zeg maar ik vind dit toch wel heel zwak en zielig. :duh: . Denk je dat GTA4 de enige goeie game zal zal? Games worden steeds vetter en grafisch beter. Denk maar aan Assasins Creed, Splinter Cell 5, Saints Row 2 en dan nog niet te spreken van een GTA 5 en misschien nog GTA6. Dus dat je het niet alleen voor GTA 4 zou kopen vind ik een zwak excuus. Maar ja, misschien ben ik gewoon te hard. In dat geval mijn excuses.

Maar ik heb mijn xbox360 in eerste instantie gekocht omdat mij pc het niet aan zal kunnen en een PS3 te duur is. Maar achteraf gezien ben ik toch wel blij met mijn aankoop omdat ik niet kan wachten op titels zoals Saints Row 2 en Assasins Creed,

Ik weet het ook nog niet zo goed.

Mishien gaa ik wel een ps3 kopen in de toekomst! Wie weet!? :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

ik lees van een heleboel hier dat ze een console hebben, of willen kopen niet speciaal voor gta IV, maar geeft wel de doorslag en de pc's dayt niet aankunnen. Maar jullie hebben nu een ps3 of 360, die met 5 jaar overdate is. en mijn pc kan ik altijd een grotere processor of meer geheugen ingooien om weer up to date te raken, en hoef ik geen console van een honerden aantal euros te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik lees van een heleboel hier dat ze een console hebben, of willen kopen niet speciaal voor gta IV, maar geeft wel de doorslag en de pc's dayt niet aankunnen. Maar jullie hebben nu een ps3 of 360, die met 5 jaar overdate is. en mijn pc kan ik altijd een grotere processor of meer geheugen ingooien om weer up to date te raken, en hoef ik geen console van een honerden aantal euros te kopen.

En? Dan koop je toch een nieuwe console. En trouwens ik denk niet dat het zo snel zal verouderen. Ik kan het me ook moeilijk voorstellen dat jij 10 jaar lang achter dezelfde computer zal zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

mijn pc kan ik altijd een grotere processor of meer geheugen ingooien om weer up to date te raken, en hoef ik geen console van een honerden aantal euros te kopen.

Maar wel nieuwe onderdelen voor je computer kopen voor honderden euro's. :schater:

Dit had ik eerst ook en ik heb dus maar een 360 gekocht. Ook om eidelijk eens niet en halfjaar op een GTA te wachten.

Groetjes,

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik toch maar voor de PS3 ga. Volgend jaar op kamers en dan wil ik me niet al te veel vervelen ;). Maar ik zit er toch nog over na te denken. In eerste instantie koop ik hem dan in ieder geval alleen voor de GTA:IV, maar goed het wordt toch vast weer uit mijn hoofd gepraat :puh:

(Oeh mijn eerste post op dit forum :dans: )

Bewerkt: door ralphje
Link to comment
Delen op andere websites

ik lees van een heleboel hier dat ze een console hebben, of willen kopen niet speciaal voor gta IV, maar geeft wel de doorslag en de pc's dayt niet aankunnen. Maar jullie hebben nu een ps3 of 360, die met 5 jaar overdate is. en mijn pc kan ik altijd een grotere processor of meer geheugen ingooien om weer up to date te raken, en hoef ik geen console van een honerden aantal euros te kopen.

En? Dan koop je toch een nieuwe console. En trouwens ik denk niet dat het zo snel zal verouderen. Ik kan het me ook moeilijk voorstellen dat jij 10 jaar lang achter dezelfde computer zal zitten.

Een console gaat makkelijk 5 a 6 jaar mee.

Een computer niet zo lang, je kan wel zeggen ff eat nieuw geheugen, processor, videokaart enz. maar deze dingen bij elkaar zijn al evenduur als een console.

Link to comment
Delen op andere websites

Heey,

Ik koop een ps3/Xbox 360, maar ik zit toch te twijfelen tussen die 2.

Wie zou mij de voordelen en de nadelen kunnen noemen van die 2 console?.

En nee ik koop hem niet alleen voor GTA IV(wel grootdeels) maar zoals Pes, Fifa, Getaway, enz staan ook op mijn verlanglijstje!:). Maar ik heb er zin in! :eten:

ps3 heeft een betere toekomst met name door de blu ray

en nu is het nog niet byzonder maar de cell processor van de ps3 is krachtiger

Dus volgend jaar ga je verbluffende dingen op de ps3 zien

ik denk dat dit alles al een kleine stap maakt in dit jaar september

ps3

+ gratis internet en het wertk perfect

+ leuke sixaxis functie

+ Betere console van de twee

+ heel media centre muziek, films, en internetvbrowser

+ in feiten een pc alleen dan steekt hij iets anders in elkaar

+ Standaard blu ray(next gen) ingebouwt een goeie blu ray kost normaal 1000 euro

- Nog niet veel; laten zien vergeleken met xbox360

- In eeen kleine kamer kan t flink warm worden

- duur

- Voor top graphics heb je een hd tv nodig

- Playstation store bezit teveel filmpjes en te weinig demo's

Xbox360

+ Al wat langer op de markt dus goede games

+ trilfunctie

+ Grafisch op dit moment af en toe iets sterker dan ps3

(dit komt overigens door de slechte port naar ps3)

+ goedkoper dan ps3

+ ziet er iets fraaier uit

- Dvd disc misschien niet goed voor de toekomstige generatie games

- niet alle xboxxen hebben een harde schijf

- duurder internet

- Geen motion sencer

- downloadeble games izjn niet zo byzonder

- Nu gelijk aan ps3 terwijl de ps3 pas net op de markt is

- Weinig japanse games

Ik heb zelf een ps3 en het bevalt me nu al perfect motorstorm is mooi

tis leuk en tis vet geaimeerd

= dat de online functie heel vet is

ik geef toe dat ik ps3 fanboy ben maar ik wil je toch ergens op wijsen als je bedoelt dat het frondje van de Xbox360 er vraaier uit ziet moet je wel denken meningen verschillen. ik vind de ps3 mooier. en nu nog wat puntjes

ps3 Xbox360

ingebouwde adaptor externe adoptor blok

hdmi kabel mogelijkheid volgens mij geen hdmi kabel mogelijkheid

dat je een hd tv nodig hebt bij de ps3 voor mooiere grapics dat is toch geen minpunt bij de Xbox360 krijg je daardoor toch ook mooier beeld het is heus geen verplichting zonder hd ziet de ps3 er ook nog wel goed uit

Link to comment
Delen op andere websites

Heey,

Ik koop een ps3/Xbox 360, maar ik zit toch te twijfelen tussen die 2.

Wie zou mij de voordelen en de nadelen kunnen noemen van die 2 console?.

En nee ik koop hem niet alleen voor GTA IV(wel grootdeels) maar zoals Pes, Fifa, Getaway, enz staan ook op mijn verlanglijstje!:). Maar ik heb er zin in! :eten:

ps3 heeft een betere toekomst met name door de blu ray

en nu is het nog niet byzonder maar de cell processor van de ps3 is krachtiger

Dus volgend jaar ga je verbluffende dingen op de ps3 zien

ik denk dat dit alles al een kleine stap maakt in dit jaar september

ps3

+ gratis internet en het wertk perfect

+ leuke sixaxis functie

+ Betere console van de twee

+ heel media centre muziek, films, en internetvbrowser

+ in feiten een pc alleen dan steekt hij iets anders in elkaar

+ Standaard blu ray(next gen) ingebouwt een goeie blu ray kost normaal 1000 euro

- Nog niet veel; laten zien vergeleken met xbox360

- In eeen kleine kamer kan t flink warm worden

- duur

- Voor top graphics heb je een hd tv nodig

- Playstation store bezit teveel filmpjes en te weinig demo's

Xbox360

+ Al wat langer op de markt dus goede games

+ trilfunctie

+ Grafisch op dit moment af en toe iets sterker dan ps3

(dit komt overigens door de slechte port naar ps3)

+ goedkoper dan ps3

+ ziet er iets fraaier uit

- Dvd disc misschien niet goed voor de toekomstige generatie games

- niet alle xboxxen hebben een harde schijf

- duurder internet

- Geen motion sencer

- downloadeble games izjn niet zo byzonder

- Nu gelijk aan ps3 terwijl de ps3 pas net op de markt is

- Weinig japanse games

Ik heb zelf een ps3 en het bevalt me nu al perfect motorstorm is mooi

tis leuk en tis vet geaimeerd

= dat de online functie heel vet is

ik geef toe dat ik ps3 fanboy ben maar ik wil je toch ergens op wijsen als je bedoelt dat het frondje van de Xbox360 er vraaier uit ziet moet je wel denken meningen verschillen. ik vind de ps3 mooier. en nu nog wat puntjes

ps3 Xbox360

ingebouwde adaptor externe adoptor blok

hdmi kabel mogelijkheid volgens mij geen hdmi kabel mogelijkheid

dat je een hd tv nodig hebt bij de ps3 voor mooiere grapics dat is toch geen minpunt bij de Xbox360 krijg je daardoor toch ook mooier beeld het is heus geen verplichting zonder hd ziet de ps3 er ook nog wel goed uit

Oke ik leg het even uit

Ik bedoel dat sommige games niet goed naar ps3 geport worden dus zijn ze mooier op de 360

Kijk wat de ontwikkelaars nu allemaal doen games voor de 360 ontweren en vervolgens porten naar een ps3 versie

dus zie je de uiteindelijke kracht van de ps3 nog niet echt

Dit punt bedoelde ik met mooier niet de frontjes ik vindt de ps3 er ook zeer strak uitzien

En jah dat was ik vergeten dat je de hdmi er wel bij moet kopen weer 30 euro das jammer maar een noodzaak

want allebij de consoles zien er echt crap uit zonder hd tv maar de xbox360 is net iets mooier zonder hd tv

En don't get me wrong ik heb niet voor niets de ps3 gekozen die console is te vet gewoon

En er zit nog veel meer in die machine let maar op. Ik kan er alleen niet tegen dat me broer blijft zeggen dat het enige verschil tussen xbox360 en ps3 de prijs is maar jah ik zwaai feiten om zijn oren maar hij hoort ze niet

DE PS3 IS DE KRACHTIGERE CONSOLE, MAAR BEIDE VERSCHILLEN NIET VEEL VAN ELKAAR

Link to comment
Delen op andere websites

- Nog niet veel; laten zien vergeleken met xbox360

Wat een onzin, wat heeft de 360 dan laten zien?

- In eeen kleine kamer kan t flink warm worden

Zijt gij gestoord of gewoon debiel?

- Voor top graphics heb je een hd tv nodig

Bij de 360 is da ook hoor...

- Playstation store bezit teveel filmpjes en te weinig demo's

Maak ene Amerikaans account aan en je vind bergen demo's (bij Japans nog meer, maar dta kun ej niet lezen)

1 oke ik bedoel met niet veel laten ten opzichte van de 360 is de grafische kracht

ik bedoel hier niet mee dat hij minder is maar nog steeds gelijkwaardig terwijl de ps3 inhoudelijk beter is

2 Het wordt zo heet omdat die console ongelofelijk veel warmte afgeeft dit was ook een beetje ene geintje

want jah er komt een hoop warmte vanaf.

3 Klopt beide consoles zijn een stuk minder zonder hd tv maar de 360 ziet er net iets beter uit zonder hdtv

waarom omdat een ps3 op de full hd graphics is gebouwd en dus op de 1080p resolutie

4 Jah heb ik ook uitgevonden heel handig dat de amerikaanse account veel meer demo's en games heeft

Maar jah er mag meer op komen het zijn nog niet games die ik gespeeld moet hebben maar er zitten een

paar leuek bij virtua tennis 3, armored core is best groot voor een demo en ninja gaiden is ook zeer tof/

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...