robinho123 Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 hoe heete dat programma waar je kan opnemen wat je in gta doet en hoe kan je iets opnemen wat al gebeurt is bijvoorbeeld ik ben op een grappig manier overgereden maar t is al voorbij hoe kan je dan tog nog die moment opnemen? of kan t niet Reageren
.Timothy Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 1) Ja, je hebt daar een programma voor, genaamd Fraps. Je kan het downloaden op http://www.fraps.com of in de downloaddatabase onder Handige Tools en bestanden. 2) Nee, dit is niet mogelijk. Reageren
robinho123 Geplaatst: 9 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 maar soms zie ik filmpjes op internet waar je onmogelijk kon weten dat t gebeurt hoe hebben ze dat opgenomen dan trouwens bedankt voor de site Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 robinho123 zei: maar soms zie ik filmpjes op internet waar je onmogelijk kon weten dat t gebeurt hoe hebben ze dat opgenomen dantrouwens bedankt voor de site Misschien hebben ze (bijvoorbeeld Fraps) altijd aan staan. Of als er iets is gebeurd, dan gaan ze uitgame, zetten (bijvoorbeeld Fraps) aan en filmen de replay. Reageren
robinho123 Geplaatst: 9 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 Blue Yoshi 97 zei: robinho123 zei: maar soms zie ik filmpjes op internet waar je onmogelijk kon weten dat t gebeurt hoe hebben ze dat opgenomen dantrouwens bedankt voor de site Misschien hebben ze (bijvoorbeeld Fraps) altijd aan staan. Of als er iets is gebeurd, dan gaan ze uitgame, zetten (bijvoorbeeld Fraps) aan en filmen de replay. de replay? Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 robinho123 zei: Blue Yoshi 97 zei: robinho123 zei: maar soms zie ik filmpjes op internet waar je onmogelijk kon weten dat t gebeurt hoe hebben ze dat opgenomen dantrouwens bedankt voor de site Misschien hebben ze (bijvoorbeeld Fraps) altijd aan staan. Of als er iets is gebeurd, dan gaan ze uitgame, zetten (bijvoorbeeld Fraps) aan en filmen de replay. de replay? Ja, druk op F1 als je SA aan het spelen bent, en je zult de laatste ongeveer 30 seconde ofzo zien van wat je hebt gedaan. Je ziet hierin alleen geen granaten en satchel's en ontploffingen enzo, dus erg goeie kwaliteit heeft die replay niet. Reageren
robinho123 Geplaatst: 9 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 oke bedankt ist normaal dat t 50 mb ofzo is voor maar paar seconden Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Ja. Dit komt omdat er veel verschillende kleuren op een 'frame' (een beeld) zijn, en dat neemt meer ruimte in dan een vlak met een kleur. Reageren
Preddy Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Zo'n filmpje is wel te verkleinen door er een compressie op los te laten. Dit kan bijvoorbeeld met een programma als Windows Movie Maker dat standaard op computers met Windows XP staat. In het software forum staat wel een WMM tutorial, waar je wat meer over het programma kan leren. Resultaat kan zijn dat dat filmpje van 50 mb naar 2 mb kan gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.