Jump to content

Need for Speed: Pro Street


ikt

Recommended Posts

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ikt

    37

  • Dead-Dodo

    24

  • Galiorix

    22

  • thug

    20

Top Posters In This Topic

BTW: Met die Wheelie-wedstrijden:"Ik ben het nu ook aan het spelen. Ik heb een Chervolet Corvette Z06. Alles is op drie of hoger maar me auto komt niet omhoog. Moet ik iets tunen? Ik heb het op me Xbox 360 en in het Nederlands. Ik heb google al gebruikt. Alvast bedankt. :cya:

Bewerkt: door PSVer
Link to comment
Delen op andere websites

je meot zorgen als de suspensie achter heel strak staat en de versnellingsbak kort hebt ingeschakeld, de eerste versnelling moet je perfect schakelen van de 1e/2e moet je overtoeren maken en de rest moet je perfect doen en bij de 4e versnelling lachgas doen. ik heb met de chevelle wel een aantal keer 410m gehaald op de baan.

Link to comment
Delen op andere websites

even wat anders ik heb vandaag nfs moeten updaten (ps3) maar wat is er verrandert dit is niet die waar je de leon kreeg

om mensen te helpen met auto problemen ik heb een supra met 1074 hp (drag) die wil ik wel delen als je dat wil voeg me dan toe aan buddy list mijn psn naam is badboy_gr ook heb ik nog wel goede tuninge tips als iemand interesse heeft dit is niet als zelf reclame bedoeld

Link to comment
Delen op andere websites

even wat anders ik heb vandaag nfs moeten updaten (ps3) maar wat is er verrandert dit is niet die waar je de leon kreeg

om mensen te helpen met auto problemen ik heb een supra met 1074 hp (drag) die wil ik wel delen als je dat wil voeg me dan toe aan buddy list mijn psn naam is badboy_gr ook heb ik nog wel goede tuninge tips als iemand interesse heeft dit is niet als zelf reclame bedoeld

Je hebt al het goed is 2 extra banen en 2 auto's, namelijk een Plymouth Roadrunner en een Seat Leon Cupra erbij gekregen. Ook kun je nog 14 extra auto's downloaden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

nee dit is nog na die er gebeurde niets

ps kan ik de autos ook krijgen zonder te betalen wand ik vind 65E genoeg voor een game als ze dan nog meer geld willen is het niet leuk meer

Voor de PC versie is een hack beschikbaar, die veel van die auto's uit het boosterpack (sommige zijn volgens mij nog niet af) unlocked. Ze zijn alleen redelijk onbruikbaar volgens mij, zonder tuning parts enzo.

Aangezien je bovendien ook nog eens een PS3 heb, is het niet mogelijk om extra auto's zonder geld te betalen te krijgen. Helaas.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

hoi ik moet een goede drag auto vinden weet iemand ik ben bij de 3de showdown (waar je kennis maakt met speed races)

Ik denk dat een old-skool amerikaan perfect is voor de drag races. Veel kracht en super snel als je ze helemaal tuned. Maar je kan eigenlijk elke auto pakken, pak er eentje van een zo hoog mogelijke tier, zodat ie stock al snel is. Installeer dan wat aftermarked tuningparts en finetune hem eventueel nog een beetje. Oefen daarna op het begin om gewend te raken aan de auto en probeer zoveel mogelijk in de groene zones te schakelen, zodat je perfect shifts krijg en je als een speer over de finish lijn gaat :D Veel succes!

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou ProStreet weer eens spelen maar als ik het City Circuit (of zoiets) ga doen (griprace) crasht mijn spel als hij net Go wilt zeggen.

je hebt dus ook dat probleem ik heb het ook eens meegemaakt er zit niets anders op dan te herbeginnen.

ik heb het zelf ook moeten doen :7

gelukkig zat ik nog niet ver.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...