Jump to content

Need for Speed: Pro Street


ikt

Recommended Posts

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ikt

    37

  • Dead-Dodo

    24

  • Galiorix

    22

  • thug

    20

Top Posters In This Topic

Ja jammer :N . Ik heb het ook gehoord. Ik ga het denk ik kopen voor mijn Xbox 360. Wat verwachten jullie van het spel? :D

klik xbox360 demo is er al

Wat ik verwacht van het spel:

ik verwacht best veel van het spel het ziet er mooi uit :Y en je kan er veel tunen :Y daar hou ik van. en er zitten ook mooie auto`s in dus ik verwacht er wel veel meer van dan Need For Speed Carbon die vond ik eerlijk gezecht helemaal niks :duh:

Bewerkt: door osmgek11
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de demo al een paar keer gespeeld.

Het spel ziet er goed uit, er zit een schademodel in dat je niet kan uitzetten (k*t electriciteitspalen in woestijn map, race meteen afgelopen als auto kapot is na 2 keer botsen :@).

Normaal als ik demo voor eerst speel zet ik het op makkelijkste niveau en lukt het nooit of kom ik veruit laatste binnen. Bij deze demo starten ik spelmode 2 (weet naam niet) en kwam ik meteen eerste keer in 2:42 binnen terwijl nummer 2 3:23 had. Eerste demo waar ik eerste keer gelijk win en dan ook nog eens met 41 seconde verschil _O_

Link to comment
Delen op andere websites

weet iemant wanneer de demo in het playstation store komt wand ik kan hem niet vinden

even wat anders ik heb het spel bij nedgame besteld en er 60 euro voor betaalt die 70 euro kan dus tussen haakjes

:D:tu:_O_:dans::cya::Y

De demo staat sinds donderdag in de amerikaanse playstation store. Ik de europese dus niet.

Hier zie je hoe je zon account aanmaakt

Ja het is simpel als wat. Gewoon die nieuwe gebruiker aanmelden als wonende van de United States. Vergeet niet een leeftijd van 1980 ofzo te pakken wegens ratings.. Ander emailadres gebruiken dan voor je Europese master account anders gaat het niet werken. En inderdaad het adres waar je 'woont' moet wel een bestaand adres zijn.. maar daarvoor hebben we de yellow pages. ;)

Ik had een pizzeria zaak:

Straat: 157 Garden Street

Postcode: 12601

New York

Binnen 10 minuten zit je op de US store.

Je moet wel eerst een nieuwe gebruiker aanmaken, dit moet een master account zijn zodat je een nieuwe PSN kan registreren.

In amerikaanse store staan veel meer demos als hier, ook timeshift demo, nog een andere shooter, en hoop andere demos staan daar in.

Ik heb jouw trouwens proberen toe te voegen aan ps3 friendlist (Badboy-gr) maar hij zegt dat gebruiker niet bestaat. Misschien heb je verkeerde naam gegeven, je PSN naam staat rechts boven als je playstation store opent.

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

het is inderdaad een zwaar spel die aardig op het geheugen leund want ik heb altijd tussen de 17 en 27 frames ook als ik het grafisch hoger zet.

de rook ontwikkeling is gewoon geweldig en de crashes zien er spectaculair uit :dans:

de tegenstanders zijn makkelijker dan verwacht maar de besturing is niet te arcade of teveel simulatie _O_

Link to comment
Delen op andere websites

denk dat prostreet wel vet word, vooral omdat veel online gaat

en Carbon vond ik zeker een grote flop echt wannabe oldskool NFS games zoals NFS: hot pursuit enzo, dat was pas een van de betere NFS games.

en toen NFS met underground kwam was ook zeker vet

Link to comment
Delen op andere websites

die speed challenge is idd wel heel erg leuk en heb em darom ook een stuk of 20 keer achter elkaar gespeeld :7 grafisch is het een heel zwaar spel maar de graphics zijn ook veel beter dan in prostreet(veel realistischer) het geluid is echt heel goed gedaan(wat ze in carbon toen hadden belooft hebben ze deze keer echt gedaan :7 ) de tegenstanders zijn ook leuker en maken nu ook echt menselijke fouten en hebben diet zo'n bungie cord AI dus dat is ook een grote voruitgang dus wel een goed spel :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

yep het is zo ver nfs prostreet op ps3 store is uit(us store)

het was 10uur ik zeg nog eens kijken op de us store en ja ik zag nfs prostreet staan als demo

en ik zo blij direct gedowload de dowload was compleet ik zoooo blij weer nu nog installeren :duh:

installatie compleet dus rap opgestart de eerste race dat ik probeerde was speed challenge ofso iets

met een bmw m3 het eerste wat ik al zag dan de graphics tegen vielen pas op,ze zijn der op vooruit

maar niet wat ik verwachte. dan maar griprace geprobeerd ook die graphics zijn middelmatig

tot niet mooi.

dus ik hoop dat het hele spel goed word want meestal bij demos zijn de graphics niet tot het uiterste

dan het hele spel.

dus mijn conclusie de demo viel tegen,dus het hele spel moet het waarmaken voor mij.

eerst huren dan kopen :Y

het spel op zich wordt goed voor mij

Bewerkt: door thug
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...