Jump to content

Need for Speed: Pro Street


ikt

Recommended Posts

de laatste need for speed was toch wel het dieptepunt van de hele reeks van need for speed maar als ik naar alle dingen kijk in prostreet dan word ik tochw el nieuwschierig hoe het speeld allemaal.

gelukkig hoeven we neit lang te wachten want waarschijnlijk komt volgende week de demo uit :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ikt

    37

  • Dead-Dodo

    24

  • Galiorix

    22

  • thug

    20

Top Posters In This Topic

Ohja, nog 2 oude videotjes gevonden:

Drag

Drift

:D

EA heeft een online Blueprint demo gepresenteerd die je de mogelijkheid geeft om 4 verschillende auto's uit het spel te tunen en customizen (Audi TT 3.2 Quattro, Ford Focus ST, Subaru Impreza WRX STi of de Acura NSX). De blueprints kun je in het spel gebruiken als deze is gereleased.

Jammergenoeg is de demo alleen in het duits beschikbaar, maar volgens het officieele forum van NFS PS komt er vandaag of morgen een engelse versie.

Naast deze blueprint demo zijn er ook acht nieuwe screenshots verschenen.

Het onlinemagazine IGN heeft een trailer van de gamemode Speed Challenge in Need for Speed ProStreet op hun site gezet. In Speed Challenge draai alles om met zo een hoog mogelijk snelheid je auto op de weg te houden. Een kleine hobbel kan je al in de greppel laten belanden.
Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Whoehoe, eindelijk wat meer informatie over de demo :D
Volgens de officieele XBOX site & EA, zal de de demo voor de XBOX 360 23 oktober op XBOX Live staan.

De PC Demo zou 7-10 dagen na de XBL release moeten komen, ditzeflde geldt voor de PS3 demo.

De pc demo komt eind oktober uit :D:tu::tu: en die kan je vinden op http://www.nfsprostreet.nl/need-for-speed-...street/demo.php

Bewerkt: door mike112
Link to comment
Delen op andere websites

De website Insidegamer.nl meld dat de demo van Pro Street vandaag te downloaden zal zijn. Dus houd xbox live goed in de gaten!

Er wordt verder niks gezegd over de PC/PS3 demo.

[EDIT]

De Officiele systeemeisen zijn bekendgemaakt :D

OS - Windows XP/Vista (FAT16 en FAT32 File Systems worden niet ondersteund door Digital Delivery)

Processor – 2.8GHz of hoger (Windows Vista minimaal 3.0 GHz)

Geheugen – 512 MB RAM (Windows Vista minimaal 1 GB RAM)

Hardeschijf – 8.1 GB (16 GB verplicht voor Digital Delivery)

DVD speler - 8 SPEED (niet verplicht voor Digital Delivery)

Videokaart – 128 MB met Pixel Shader 2.0 (alleen AGP en PCIe)*

Geluidskaart - DirectX 9.0c compatible

DirectX - Version 9.0c

Online Multiplayer – 512 Kbps of sneller; 2-8 spelers

Invoer - Keyboard, muis

Optioneel – USB stuur / Dual Analogue Gamepad

*Ondersteunde chipsets: NVIDIA GeForce FX 5950 of hoger (GeForce MX series wordt niet ondersteund); ATI Radeon 9500 of hoger. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken maar worden niet ondersteund. Updates voor je videokaart en geluidskaart drivers zijn misschien nodig.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

De website Insidegamer.nl meld dat de demo van Pro Street vandaag te downloaden zal zijn. Dus houd xbox live goed in de gaten!

Er wordt verder niks gezegd over de PC/PS3 demo.

[EDIT]

De Officiele systeemeisen zijn bekendgemaakt :D

OS - Windows XP/Vista (FAT16 en FAT32 File Systems worden niet ondersteund door Digital Delivery)

Processor – 2.8GHz of hoger (Windows Vista minimaal 3.0 GHz)

Geheugen – 512 MB RAM (Windows Vista minimaal 1 GB RAM)

Hardeschijf – 8.1 GB (16 GB verplicht voor Digital Delivery)

DVD speler - 8 SPEED (niet verplicht voor Digital Delivery)

Videokaart – 128 MB met Pixel Shader 2.0 (alleen AGP en PCIe)*

Geluidskaart - DirectX 9.0c compatible

DirectX - Version 9.0c

Online Multiplayer – 512 Kbps of sneller; 2-8 spelers

Invoer - Keyboard, muis

Optioneel – USB stuur / Dual Analogue Gamepad

*Ondersteunde chipsets: NVIDIA GeForce FX 5950 of hoger (GeForce MX series wordt niet ondersteund); ATI Radeon 9500 of hoger. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken maar worden niet ondersteund. Updates voor je videokaart en geluidskaart drivers zijn misschien nodig.

LoL directX 9 haha niet eens directX 10 dan verwacht iik er niet te veel van

512 ram ik heb vista met 3gb ram is dat ook goed :D

video kaart 128 mb kom op het is 2007

weetje wat een mooi spel ik hou er alleen niet van maar crysis zoek is op bij google afbeeldingen en kijk naar systeem eisen :D dat si wel mooi maar ja ik hou niet van first person shooters

dit is een gezichtje uit crysis:

>>> Door Froodooo: Ik denk niet dat Crysis veel te maken heeft met ProStreet, een screen ervan is dus ook niet nodig...<<<

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

De website Insidegamer.nl meld dat de demo van Pro Street vandaag te downloaden zal zijn. Dus houd xbox live goed in de gaten!

Er wordt verder niks gezegd over de PC/PS3 demo.

[EDIT]

De Officiele systeemeisen zijn bekendgemaakt :D

OS - Windows XP/Vista (FAT16 en FAT32 File Systems worden niet ondersteund door Digital Delivery)

Processor – 2.8GHz of hoger (Windows Vista minimaal 3.0 GHz)

Geheugen – 512 MB RAM (Windows Vista minimaal 1 GB RAM)

Hardeschijf – 8.1 GB (16 GB verplicht voor Digital Delivery)

DVD speler - 8 SPEED (niet verplicht voor Digital Delivery)

Videokaart – 128 MB met Pixel Shader 2.0 (alleen AGP en PCIe)*

Geluidskaart - DirectX 9.0c compatible

DirectX - Version 9.0c

Online Multiplayer – 512 Kbps of sneller; 2-8 spelers

Invoer - Keyboard, muis

Optioneel – USB stuur / Dual Analogue Gamepad

*Ondersteunde chipsets: NVIDIA GeForce FX 5950 of hoger (GeForce MX series wordt niet ondersteund); ATI Radeon 9500 of hoger. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken maar worden niet ondersteund. Updates voor je videokaart en geluidskaart drivers zijn misschien nodig.

LoL directX 9 haha niet eens directX 10 dan verwacht iik er niet te veel van

512 ram ik heb vista met 3gb ram is dat ook goed :D

video kaart 128 mb kom op het is 2007

weetje wat een mooi spel ik hou er alleen niet van maar crysis zoek is op bij google afbeeldingen en kijk naar systeem eisen :D dat si wel mooi maar ja ik hou niet van first person shooters

dit is een gezichtje uit crysis:

>>> Door Froodooo: Ik denk niet dat Crysis veel te maken heeft met ProStreet, een screen ervan is dus ook niet nodig...<<<

dat zijn de minimale eisen, dan speel je dus op de allerlaagste kwaliteit, dus als je een betere pc hebt speelt het ook veel beter uiteraard.

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je in NFS Pro Street gewoon weer vrij door een bepaalde stad rijden? :cya:
Voor zover ik weet is dit in ProStreet (helaas) niet meer aanwezig. Het draait erom om in verschillende toernooien goede prestaties te behalen, zodat jij de 'koning' wordt van de verschillende race-types in de game (Drag, Drift, Grip Racing en Speed Challenge). Je hebt dus wel een carrière-modus, maar echt vrij rondrijden is er niet meer bij. Maar ik denk niet dat dat de pret kan drukken, want er zijn voldoende andere elementen in deze game waardoor hij ook zonder het 'free-roaming' gedeelte een mooie game kan gaan worden. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Kun je in NFS Pro Street gewoon weer vrij door een bepaalde stad rijden? :cya:
Voor zover ik weet is dit in ProStreet (helaas) niet meer aanwezig. Het draait erom om in verschillende toernooien goede prestaties te behalen, zodat jij de 'koning' wordt van de verschillende race-types in de game (Drag, Drift, Grip Racing en Speed Challenge). Je hebt dus wel een carrière-modus, maar echt vrij rondrijden is er niet meer bij. Maar ik denk niet dat dat de pret kan drukken, want er zijn voldoende andere elementen in deze game waardoor hij ook zonder het 'free-roaming' gedeelte een mooie game kan gaan worden. ;)

Ow dat is dan wel jammer.

Maar ik ga wachten op de demo voor de ps3 en dan beslis ik nog wel of ik NFL Pro Street ga kopen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik ga wachten op de demo voor de ps3 en dan beslis ik nog wel of ik NFL Pro Street ga kopen. ^_^

NFL? :7

Nog even over die debiele reactie op de systeem eisen: een game kan er mega goed uit zien door slim om te gaan met verschillende dingen zoals de game engine of models zodat de game voor iedereen speelbaar is. Uit de systeem eisen kan je geen verwachting halen hoe de game eruit ziet. Ik vind het super dat EA Games de systeem eisen zo laag mogelijk houd zodat je geen high-end pc nodig heb om te spelen.

Ik denk dat dit weer een NFS is die het waar is om te kopen. Mijn vertrouwen in de hele reeks was bij Carbon gezakt naar heel weinig maar deze game schept veel verwachtingen en ik denk dat het weer een super deel van de reeks word. Eerst download ik wel de demo om te zien óf hij wel goed is maar ik heb van verschillende mensen die de demo al gespeeld hebben op de Xbox360 dat het spel super is :D .

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

EA heeft eigenlijk niets aan Carbon gedaan:

De engine is hetzelfde als die van Most Wanted. Sommige viaducten en bruggen lijken erg veel op die van Most Wanted. Ze hebben het weer veranderd en het licht weggedaan (avond, en zal wel makkelijker zijn met schaduwen etc). Ze hebben de Drag eruit weggehaald en die vervangen met Drift (die trouwens niet realistisch is en niet lekker rijdt). En de gameplay is niet veranderd. (Autoscultp was wel een pluspuntje, maar er waren te weinig dingen)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...