Jump to content

Need for Speed: Pro Street

Recommended Posts

Geplaatst:

Volgens mij zit er wel een damage model in?

Graphics: 6.1

The game looks decent, but there have been better looking racing games released on the Nintendo Wii. The model damage looks impressive though, but it is always nice seeing various parts of the car come flying off when players hit a wall. Also this game has some frame-rate issues that further hurt the score.

• Reacties 208
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ikt

37

• Dead-Dodo

24

• Galiorix

22

• thug

20

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

The game looks decent, but there have been better looking racing games released on the Nintendo Wii. The model damage looks impressive though, but it is always nice seeing various parts of the car come flying off when players hit a wall. Also this game has some frame-rate issues that further hurt the score.

ik zit nu te antwoorden op m'n wii =P maar hoe moet ik dan het schademodel in werking zetten? :?

Geplaatst:

ik zit nu te antwoorden op m'n wii =P maar hoe moet ik dan het schademodel in werking zetten? :?

Vergeet het maar, kan echt alleen op ps3, x360 en pc.

Geplaatst:

Vergeet het maar, kan echt alleen op ps3, x360 en pc.

kan er eg niemand wat aan doen?

Geplaatst:

het kan niet op de wii dat zegt Dx11 toch daar kan niemand wat aan doen. het enigste wat je kan doen is een PS3/360 kopen en daar op spelen. of op je PC

Geplaatst:

Hmmm... Driften op de PC met toetsenbord dat soms weigert gaat niet zo goed als in Carbon... Weten jullie waar ik een ''Gamecube-controller to PC'' ding kan halen? :D

Geplaatst:
het kan niet op de wii dat zegt Dx11 toch daar kan niemand wat aan doen. het enigste wat je kan doen is een PS3/360 kopen en daar op spelen. of op je PC

Dat is het probleem...ik mag geen ps3 of xbox van m'n ouders :duh: (erg hé, ik ben een baby) En op mijn XP loopt hij zooooo slooooooooommmmmmm. Als ik weet hoe ik hem kan versnellen...(p.s. srry voor 't gezeur!)

Geplaatst:

Dat is het probleem...ik mag geen ps3 of xbox van m'n ouders :duh: (erg hé, ik ben een baby) En op mijn XP loopt hij zooooo slooooooooommmmmmm. Als ik weet hoe ik hem kan versnellen...(p.s. srry voor 't gezeur!)

Dat licht niet aan Windows XP maar aan je PC je hebt gewoon niet zo`n snelle hardware

je kan nieuwe hardware kopen, maar dat is denk wel een beetje duur.

je kan wel proberen bij NFPRO alle settings op het laagste zetten zoals Resolutie/Anti-aliasing/ en andere Video opties

Geplaatst:
Hmmm... Driften op de PC met toetsenbord dat soms weigert gaat niet zo goed als in Carbon... Weten jullie waar ik een ''Gamecube-controller to PC'' ding kan halen? :D

ik geloof als je beter een goedkope controler kan halen, volgens mij werkt dat net zo goed, btw enige nadeel is in prostreet dat je de deadzone van je controller niet in het spel kan instellen waardoor je neit makkelijk recht kan rijden bij een dragrace bijvoorbeeld dus moet je geluk hebben dat je het in je drivers in kan stellen :duh: maarjah ik zal eens kijken of er een verloopje is en als er dan ook drivers bij zitten :7

Geplaatst:

ik vind need for speed prostreet best moeilijk want ik heb hem gekocht en in het begin was makelijk en daarna werd het best moeilijk dus heb ik NFS Pro Street geruild voor

ASSASIN'S CREED echte vet spel en mooie graphics echt vet! :eten:

Geplaatst:
ik vind need for speed prostreet best moeilijk want ik heb hem gekocht en in het begin was makelijk en daarna werd het best moeilijk dus heb ik NFS Pro Street geruild voor

ASSASIN'S CREED echte vet spel en mooie graphics echt vet! :eten:

Tja, dat is een grote verandering in de nieuwe NFS. Maar je had hem echt niet hoeve ruilen hoor, als je gewoon oefent met races dan gaat het na een tijdje veel beter ;)

Overigens vind ik het juist een pluspunt aan de nieuwe NFS dat er weer wat uitdaging in zit, vond vooral Carbon erg slap.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Ja, ik heb het spel vandaag echt grondig gespeeld [de computer was net opgepoetst, alles werkte voorheen erg schokkerig] en alles is helemaal goed uitgewerkt. Maar ik snap het tunen [windtunnel] nog niet zo goed :puh:

Geplaatst:

hmm het is opzich niet moeilijk maar he moet gewoon zorgen dat de drag minimaal is en dan gaat je auto sneller maar ik vind die windtunnel niet echt goed uitgewerkt om eerlijk te zijn :7

Geplaatst:

ik geloof als je beter een goedkope controler kan halen, volgens mij werkt dat net zo goed, btw enige nadeel is in prostreet dat je de deadzone van je controller niet in het spel kan instellen waardoor je neit makkelijk recht kan rijden bij een dragrace bijvoorbeeld dus moet je geluk hebben dat je het in je drivers in kan stellen :duh: maarjah ik zal eens kijken of er een verloopje is en als er dan ook drivers bij zitten :7

Ik heb er al een [die goedkope, niet dat Gamecube naar PC ding, anders zou ik al heeeel blij zijn] maar de joysticks liggen ver weg van de knoopen en een ervan is heeel erg hoog, en de andere is gewoon een bol waar je geen grip op hebt... Nu voelen mijn duimen heeeel irritant aan.. Ik ga maar morgens eens vragen bij de winkels... En anders schroef ik er wel een in mekaar...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...