Jump to content

geen missies meer !


boywalkinair

Recommended Posts

ik heb een probleem .

ik heb al een tijdje gta san andreas op de ps2 , maar op het begin deed ik niet echt gewone missies , maar taxi , pimping enz.

daarna ben ik pas begonnen met de missies van de storyline. en het ging wel erg vlotjes op het begin .

ik heb de missie Photo Opportunity al uitgespeeld en zoals gewoonlijk heb ik daarna geprobeerd de missie JIZZY uit te spelen , maar de 1ste keer lukte het niet , want ik wist niet hoe die missie moest .

daarna heb ik het spel opgeslagen en de volgende dag zie ik geen Syndicate Missions meer !!!!

ik vindt het wel vreemd , ik gebruik altijd maar 2 cheats en meer doe ik nooit .

ik krijg wel steeds een telefoontje van iemand en dan moet ik naar los santos toe om een wagen op te blazen en dan een paar dingen pakken , maar die doe ik nooit meer omdat het veel te ver is van san fiero .

ik heb maar van driving school de eerste 5 gedaan en Cone Coil lukt me steeds net niet .

mijn vraag is dan ook hoe het komt dat ik de missie JIZZY niet meer kan doen , want gisteren kon ik hem wel doen .

moet ik die missie van die telefoon doen ???

moet ik alle missies van driving school doen ???

ps . ik heb de geen enkele missie van zero gedaan , want ik heb niet genoeg geld en ik ben dom geweest om huizen te kopen waar je kan saven . dus heb weinig geld .

help me aub . :? :? :-( :-(

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een probleem .

ik heb al een tijdje gta san andreas op de ps2 , maar op het begin deed ik niet echt gewone missies , maar taxi , pimping enz.

daarna ben ik pas begonnen met de missies van de storyline. en het ging wel erg vlotjes op het begin .

ik heb de missie Photo Opportunity al uitgespeeld en zoals gewoonlijk heb ik daarna geprobeerd de missie JIZZY uit te spelen , maar de 1ste keer lukte het niet , want ik wist niet hoe die missie moest .

daarna heb ik het spel opgeslagen en de volgende dag zie ik geen Syndicate Missions meer !!!!

ik vindt het wel vreemd , ik gebruik altijd maar 2 cheats en meer doe ik nooit .

ik krijg wel steeds een telefoontje van iemand en dan moet ik naar los santos toe om een wagen op te blazen en dan een paar dingen pakken , maar die doe ik nooit meer omdat het veel te ver is van san fiero .

ik heb maar van driving school de eerste 5 gedaan en Cone Coil lukt me steeds net niet .

mijn vraag is dan ook hoe het komt dat ik de missie JIZZY niet meer kan doen , want gisteren kon ik hem wel doen .

moet ik die missie van die telefoon doen ???

moet ik alle missies van driving school doen ???

ps . ik heb de geen enkele missie van zero gedaan , want ik heb niet genoeg geld en ik ben dom geweest om huizen te kopen waar je kan saven . dus heb weinig geld .

help me aub . :? :? :-( :-(

De Zero missies hoef je sowieso niet te doen voor de verdere storyline, dus daar hoef je je verder geen zorgen over te maken. De Driving-School hoef je volgens mij ook niet te doen, dus ook die valt ook af. Dat telefoontje is voor de courier missies, ook die heb je niet nodig voor de storyline. Als je verder niets meer op je radar hebt staan, dan moet je waarschijnlijk gewoon even wachten op een belletje van één van je opdrachtgevers.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nu al gta san andreas 3 X opgestart en missies gedaan van driving school , moet alleen de laatste nog .

maar ik krijg nog steeds geen rode cirkel bij de Doherty Garage om de missie JIZZY te spelen .

ik wordt steeds alleen gebeld voor die ene courier missies en niet voor een Syndicate Missions .

maar bestaat er ook een save game op de ps2 dan wil ik die tot Photo Opportunity .

maar wel dat dan alle missies ervoor ook zijn gedaan . ( CV , RYDER en BIG SMOKE )

ik denk nu ik naar de missietree kijk dat ik eerst de driving school moet afmaken , want die staat hoger dan die van JIZZY . :? :? :?

alvast bedank !!!

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nu al gta san andreas 3 X opgestart en missies gedaan van driving school , moet alleen de laatste nog .

maar ik krijg nog steeds geen rode cirkel bij de Doherty Garage om de missie JIZZY te spelen .

ik wordt steeds alleen gebeld voor die ene courier missies en niet voor een Syndicate Missions .

maar bestaat er ook een save game op de ps2 dan wil ik die tot Photo Opportunity .

maar wel dat dan alle missies ervoor ook zijn gedaan . ( CV , RYDER en BIG SMOKE )

ik denk nu ik naar de missietree kijk dat ik eerst de driving school moet afmaken , want die staat hoger dan die van JIZZY . :? :? :?

alvast bedank !!!

Toch gek dat je helemaal niets krijgt. Je moet namelijk de missie 'Jizzy' krijgen. Die driving school is in principe nergens voor nodig, alleen voor Wang Cars, dus je kijkt waarschijnlijk niet goed in het schema. Je zegt ook iets ergens over een missie die niet lukte en vervolgens niet terugkwam, welke missie is dit?

Ik rijdt je aan gewoon een paar minuten in een auto rond de stad te rijden, als je dan uitstapt wordt je meestal wel gebeld.

Een savegame met de eisen die je stelt, is er helaas niet voor de PS2, enkel voor de PC.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is het zo dat de missie Jizzy niet start bij de Doherty Garage maar bij de Pleasure Dome van Jizzy. Als dit zo is dan moet je op de ingame map een lichtblauwe marker zien bij de Pleasure Dome, in het noorden van San Fierro onder de Gant Bridge. Voor een foto van de Pleasure Dome >klik hier<. Voor de kaart waarop het staat aangegeven >klik hier<. Succes :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is het zo dat de missie Jizzy niet start bij de Doherty Garage maar bij de Pleasure Dome van Jizzy. Als dit zo is dan moet je op de ingame map een lichtblauwe marker zien bij de Pleasure Dome, in het noorden van San Fierro onder de Gant Bridge. Voor een foto van de Pleasure Dome >klik hier<. Voor de kaart waarop het staat aangegeven >klik hier<. Succes :sigaar:

ja , je had gelijk .

die blauwe marker was me inderdaad al opgevallen , maar ik dacht dat het gewoon een restaurant , bar , gym , uitgaan gelegenheid , andere soort missie was .

ik heb JIZZY net al uitgespeeld .

zonder deze tip was ik er pas achter gekomen na 3 weken ofso als ik me echt verveel en dan na elke marker af ga .

ik wist nooit dat dit de missie was

eerst dacht ik dat dit een bug was en ik wou opnieuw weer gaan beginnen .

hartstike bedankt , en jij ook matthijs want ik heb de missie wel gekregen , maar die stond niet bij de Doherty Garage

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ :klap: :klap:

Bewerkt: door boywalkinair
Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn eigenlijk twee 'Jizzy's', je zult alleen een cutscène, genaamd 'Jizzy' vinden bij de Doherty Garage. Na deze cutscène zul je onderin beeld zien: Go to Jizzy's Pleasure Domes. Je ziet op de kaart dan een blauw icoontje, wat hierboven ook al is gezegd. Deze leidt naar The Pleasure Domes club. Een restaurant, club, of zoiets zul je op de radar zien als je er dichtbij bent.

Bij dat blauwe icoontje zul je de échte missie 'Jizzy' starten. Deze heb je dus al behaald, dus veel info ben je verder niet meer nodig denk ik...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...