5dagsvlieg Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Hallo, Zo mijn 1e post Ik heb al verschillende tuts bekeken op deze site en sommige hebben mij goed geholpen, vooral de hele uitgebreide tut van froodoo. Dit is een sig die ik heb gemaakt en ik zou er graag wat annimatie in willen. Bijvoorbeeld van het opgloeien van letters maar ik weet niet hoe dat moet. Zou iemand mij dat kunnen uitleggen? Zie hier mijn sig: Alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Hallo,Zo mijn 1e post Ik heb al verschillende tuts bekeken op deze site en sommige hebben mij goed geholpen, vooral de hele uitgebreide tut van froodoo. Dit is een sig die ik heb gemaakt en ik zou er graag wat annimatie in willen. Bijvoorbeeld van het opgloeien van letters maar ik weet niet hoe dat moet. Zou iemand mij dat kunnen uitleggen? Zie hier mijn sig: *** Alvast bedankt Er zijn ook tutorials voor tekstanimaties te vinden, hier op het forum. In deze tutorial bijvoorbeeld precies wordt uitgelegd waar jij naar op zoek bent. Die animatie van tekst dus. Als je nog vragen en dergelijke hebt, dan kun je die in het topic van de tutorial kwijt. Reageren
5dagsvlieg Geplaatst: 11 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Bedankt, Nu zit mijn sig er zo uit: Nog niet veel boeiends maar tog iets dat beweegt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.