Jump to content
Lantyz

Tweede GTA IV trailer aangekondigd!

De tweede trailer van GTA IV, getiteld 'Looking for that special someone' is zojuist aangekondigd en verschijnt op donderdag 28 juni. Over iets meer dan twee weken krijgen we dus voor de tweede maal beelden van GTA IV te zien.

Tevens is er nieuwe artwork vrijgegeven, waarop Niko in een auto aan de kant wordt gezet door een agent, die hem zijn badge laat zien. Klik op de afbeelding om de artwork op ware grootte te zien.

Met dank aan b4rtsimps0n voor zijn opmerkzaamheid.

De eerste trailer 'Things will be different' kun je hier bekijken. Voor meer info over GTA4 kun je terecht op GTA IV.com, ons forum of WikiGTA

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

........ donderdag 28 januari .........
Ik denk dat je juni bedoeld ;) .

>>> Door PatrickW: type gecorrigeerd<<<

Maar mijn verjaardag word mooier en mooier. Zelfs Rockstar denkt er aan een geeft me een mooie trailer cadeau ^_^ Ben benieuwd wat het word.

Bewerkt: door PatrickW

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Goed, ik kan niet meer wachten. Hopelijk komen we iets meer over de gameplay te komen, of over de storyline.

Maar we zullen waarschijnlijk niets zien van de inside-game features. Er zullen waarschijnlijk ellelange discussies komen over de trailer :schater::bier:

Bewerkt: door mad_ce

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik hoop dat we eindelijk echt ingame dingen zien, zoals gewoon Nico die 'n auto jat en d'r mee weg rijdt, zodat je eindelijk ziet hoe de graphics ingame zijn, de rest kan allemaal pre-rendered shit zijn ik wil echte shit!! :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit is inderdaad leuk wakker worden (beetje ziek :-( ), ben zeer benieuwd wat we ditmaal te zien krijgen. Gameplay hopen we natuurlijk op en aangezien dat niet meteen een geheim is denk ik dat de kans goed aanwezig is. Kan iig niet wachten.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik kan niet meer wachten! Alhoewel ik alleen een PC heb, en een uber N64.. :D

Paar dingen die mij opvielen aan de nieuwe screenshots:

- Weer geen nummerplaten

- Een missieicon, zoals kill Frenzy (Screen 4)

- Meer verschillende mensen (Gezichten, kleding, groepjes etc. - Screen 6)

- Achterin reclame van Cluckin Bell (Screen 6)

- Mooiere kwaliteit wapens (Screen 8)

- Mooiere auto's, maar dat had ik al eerder gezegt en natuurlijk 24/7 (Screen 9)

- Mooie lak, alleen binnen in de auto moet nog veel afgewerkt worden (Screen 10)

- Had ik al eerder gezegt Didiers Sach is back (Screen 11)

- Restautant ipv Restaurant en duidelijk geen nummerborden (Screen 12)

Leuk om weer eens wat te zien, ik wacht met smart op de trailer! :bier:

Bewerkt: door Grove St.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...