Jump to content

Video's opnemen


Bassiej

Recommended Posts

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjoef

    11

  • MartyCeha

    7

  • -Omar-

    6

  • -Matthijs-

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hypercam 2 is soms ook wel handig, is volgens mij unlimited opnemen. Dus is soms wel handig als je lang wil opnemen

maar je krijgt een wit balkje bovenin met not registrerd enzo.. en hij is niet geschikt voor spellen.. wel voor windows..

Link to comment
Delen op andere websites

mooie tut maar ik heb ook nog een paar recorder's:

1. hypercam

2.screenrecorder gold

Goede tut Bas!

Hypercam en Screenrecorder Gold he, daar gaat je GTA sloom door lopen ;) (Als je hem aan hebt staan tijdens gameplay) ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...
Ik record geen geluid met fraps, iedereen heeft het over 'What U Hear' enzo, maar hoe kom ik hieraan?

jij hebt waarschijnlijk de Fraps 1.9 versie. Dat is een gratis versie en daar kan je gewoon geen geluid mee opnemen. Om geluid op te nemen moet je de nieuwste versie kopen, of XFire gebruiken of Gamecam ofzo.

Of de Fraps met geluid, maar dank kan je maar 30 seconden opnemen.(gratis versie)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik record geen geluid met fraps, iedereen heeft het over 'What U Hear' enzo, maar hoe kom ik hieraan?

jij hebt waarschijnlijk de Fraps 1.9 versie. Dat is een gratis versie en daar kan je gewoon geen geluid mee opnemen. Om geluid op te nemen moet je de nieuwste versie kopen, of XFire gebruiken of Gamecam ofzo.

Of de Fraps met geluid, maar dank kan je maar 30 seconden opnemen.(gratis versie)

Maar er zit wel een sound optie op? Maar ik heb beneden de full version van Fraps 2. 8. 2 liggen, dat kan dan ook toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik record geen geluid met fraps, iedereen heeft het over 'What U Hear' enzo, maar hoe kom ik hieraan?

jij hebt waarschijnlijk de Fraps 1.9 versie. Dat is een gratis versie en daar kan je gewoon geen geluid mee opnemen. Om geluid op te nemen moet je de nieuwste versie kopen, of XFire gebruiken of Gamecam ofzo.

Of de Fraps met geluid, maar dank kan je maar 30 seconden opnemen.(gratis versie)

Maar er zit wel een sound optie op? Maar ik heb beneden de full version van Fraps 2. 8. 2 liggen, dat kan dan ook toch?

Ahzo!

Is die optie aangevinkt? ( :clown: )

En heb je wel een micro in je PC? Anders kan er geen geluid worden opgenomen natuurlijk!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet, waar vind ik dit?

Microfoon is helemaal niet nodig. Als je geen microfoon hebt aangesloten, neemt hij gewoon het geluid op wat er op je PC'tje wordt afgespeeld.

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet, waar vind ik dit?

Microfoon is helemaal niet nodig. Als je geen microfoon hebt aangesloten, neemt hij gewoon het geluid op wat er op je PC'tje wordt afgespeeld.

?

Echt?

Moet je dan de optie Use windows input aanvinken of hoe doe je dat? :D

Link to comment
Delen op andere websites

?

Echt?

Moet je dan de optie Use windows input aanvinken of hoe doe je dat? :D

Ja heus 0_0. Er zijn maar twee opties, dus je kan ze allebei makkelijk proberen :bier: Meestal is de eerste (Detect Best Output) ook de goeie, maar als dat niet werkt kun je ook de andere proberen dus. Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

?

Echt?

Moet je dan de optie Use windows input aanvinken of hoe doe je dat? :D

Ja heus 0_0. Er zijn maar twee opties, dus je kan ze allebei makkelijk proberen :bier: Meestal is de eerste (Detect Best Output) ook de goeie, maar als dat niet werkt kun je ook de andere proberen dus.

Maar ik heb wel een micro, maar het geluid wordt daar helemaal niet goed door opgenomen. Dus dan kan ik best dat van windows eens porberen :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Ik probeer een filmpje te maken van mijn belevenissen tijdens het spelen van GTA SA, maar dit lukt niet helemaal. Ik heb het nu al met verschillende programma's geprobeerd, maar de kwaliteit is erg slecht, en het scherm wordt enorm verkleint. (Zie screenshot)

screenshotoaz.th.jpg

Wat kan ik hieraan doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...