Jump to content

Video's opnemen


Bassiej

Recommended Posts

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjoef

    11

  • MartyCeha

    7

  • -Omar-

    6

  • -Matthijs-

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Inderdaad. Fraps is een van de beste programma's om games mee op te nemen. Maar ik denk niet dat het aan zijn videokaart ligt. Kan wel, maar ik denk het niet.

Maar, als het beeld nog niet mooi is, wat me zeer waarschijnlijk lijkt als ik naar dat plaatje van je kijk: GTA_SA.SET verwijderen, die je vind in Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files.

Dat bestandje kan de opname kwaliteit verminderen. En het kan geen kwaad om het te verwijderen, want zodra je San Andreas weer opstart, word er een nieuw bestandje aangemaakt, met hoogstwaarschijnlijk de goede instellingen.

Wat is het bestandje? Hier worden alle graphic en besturings instellingen bewaard van San Andreas, maar, als er ergens op je computer een wijziging is, die daarmee te maken kn hebben, kan San Andreas dat bestand niet wijzigen. Daarom verwijderen.

Ik moet dat uitlegje ook maar eens inmn sig gaan plaatsen, ik typ het tegenwoordig altijd :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar dat is als je beelden van een extern apparaat naar je PC wilt overzetten. Dit is handig als je een console hebt. Maar in dit geval heeft de topicstarter gewoon de PC versie, en Fraps is voldoende.

Maar als je een console hebt is Dazzle aan te raden ja :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Hey :cya:

ik heb Fraps gedownload...

Ik start Gta2 op :)

dan zie ik linkboven 30 staan in het geel.. als het goed is was dit toch de FPS?

nou...

Dan klik ik met de hotkey die ik daar voor heb ingesteld voor filmen en dan word de FPS rood.

Dan ben ik aan het filmen.

Maar dan wordt de FPS opeens 12 en dan gaat alles heel sloom.

Als ik dan weer stop met filmen gaat ie weer naar 30 en is alles weer normaal.

Hoezo is dit?

Ik heb geen videokaart in mijn PC. * nouja dat kun je geen videokaart noemen :puh: *

Ik heb al een goede videokaart maar dan moet ik nog even een nieuwe voeding hebben.

als die nieuwe videokaart erin zit.. lukt het dan wel filmen zonder lage FPS of ligt het niet aan de videokaart?

Bewerkt: door FrankDangerz
Link to comment
Delen op andere websites

Hey :cya:

ik heb Fraps gedownload...

Ik start Gta2 op :)

dan zie ik linkboven 30 staan in het geel.. als het goed is was dit toch de FPS?

nou...

Dan klik ik met de hotkey die ik daar voor heb ingesteld voor filmen en dan word de FPS rood.

Dan ben ik aan het filmen.

Maar dan wordt de FPS opeens 12 en dan gaat alles heel sloom.

Als ik dan weer stop met filmen gaat ie weer naar 30 en is alles weer normaal.

Hoezo is dit?

Ik heb geen videokaart in mijn PC. * nouja dat kun je geen videokaart noemen :puh: *

Ik heb al een goede videokaart maar dan moet ik nog even een nieuwe voeding hebben.

als die nieuwe videokaart erin zit.. lukt het dan wel filmen zonder lage FPS of ligt het niet aan de videokaart?

Als je met Fraps filmt gaat alles sowieso sloom, daar kun je niets aan doen. Met een high-end videokaart gaat het wel iets sneller, maar het is volkomen normaal dat Fraps de boel vertraagt.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

ik heb net een filmke opgenomen met fraps 1.9D en heb mijn filmpje bewerkt met windows movie maker mijn filmpje is af en slaag mijn filmpje op dan bekijk in mijn filmpje en dan zie ik dat er een probleem is met het beeld...

kan iemand mij helpen

eerste filmje na bewerken:

tweede filmpje voor bewerking:

tnx :cya:

Bewerkt: door woody268
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...