Jump to content

Ozzy Osbourne. Bejaarde of gewoon een goeie zanger?

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat vinden jullie van Ozzy Osbourne? Ik vind sommige nummers wel goed zoals Dreamer. Verder is het gewoon een dikke bejaarde aso, maar hij heeft wel humor :clown:

Geplaatst: (bewerkt)

Bejaarde man,z'n muziek is zeker beroemd in het bejaardentehuis :)

Vind het gewoon een gast die denkt dat hij Tina Turner is en die anger van 'I feel good'(kom niet op z'n naam)

Bewerkt: door sevaboy
Geplaatst:

Sommige nummers zijn wel goed, maar voor de rest is hij gewoon een gekke vent met humor. Soms kijk ik naar 'The Osbournes' en dan doet 'ie ook al zo raar. :puh:

Geplaatst:

Zijn muziek was vet, iig toen hij nog 30 was ofzo. Want nu is het gewoon een Asociale bejaarde die alles toestaat van zijn kinderen. Ik lach als ze eens een keer zonder geld komen te zitten.

Geplaatst:
Rare flapdrol..No comment =/

Vind het gewoon een gast die denkt dat hij Tina Turner is en die anger van 'I feel good'(kom niet op z'n naam) Wat is die verlepte jumpstyle dan?

Zijn muziek was vet, iig toen hij nog 30 was ofzo. Want nu is het gewoon een Asociale bejaarde die alles toestaat van zijn kinderen. Ik lach als ze eens een keer zonder geld komen te zitten. Zal ik ook es een keertje doen bij u...

:N,

Zieke reacties,

ik heb alle respect voor die kerel. Hij weet te minste wat leven is, wat rock and roll is en hoe het echte band leven is . Die goeie ouwe tijd was stukken beter dan nu... "You Can't Kill Rock and Roll"

Aso bejaarde? Ozzy is 59, niet echt bejaard huh...

IB

Geplaatst:

Vind het gewoon een gast die denkt dat hij Tina Turner is en die anger van 'I feel good'(kom niet op z'n naam) Wat is die verlepte jumpstyle dan?

Zijn muziek was vet, iig toen hij nog 30 was ofzo. Want nu is het gewoon een Asociale bejaarde die alles toestaat van zijn kinderen. Ik lach als ze eens een keer zonder geld komen te zitten. Zal ik ook es een keertje doen bij u...

:N ,

Zieke reacties,

ik heb alle respect voor die kerel. Hij weet te minste wat leven is, wat rock and roll is en hoe het echte band leven is . Die goeie ouwe tijd was stukken beter dan nu... "You Can't Kill Rock and Roll"

IB

Ik ben niet voor jumpstyle :)

Normaal moet OZzy al op Pensioen,dan kan hij tenminste nog eens geld verdienen.

Want z'n Rock is zeker al in de jaren 0 bekend!

Geplaatst:

:N ,

Zieke reacties,

IB

Ik ben niet voor jumpstyle :)

Normaal moet OZzy al op Pensioen,dan kan hij tenminste nog eens geld verdienen.

Want z'n Rock is zeker al in de jaren 0 bekend!

Jij bent die zelfde gast die een tijdje geleden elke keer zei ''Ik ben een jumper in hart in nieren.''

Ik zei toch dat die ''Jumpstyle 'til I die'' shit van jou niet waar was?

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=46095

Maar voor Ozzy Osbourne heb ik wel respect... hij zit al lang in het vak en weet er waarschijnlijk meer van dan wie dan ook. Niet mijn smaak maar toch.

Geplaatst:

Ja, ooit.Maar nu niet meer,maar als je verder reageers(als het over mij gaat)kan je me PB'en

Pb=Persoonlijk Bericht,volgens sevaboy kun je daar veel meningsverschillen oplossen en verhelpen. :)

Geplaatst:

ozzy is teh man ^^

hij heeft echt plezier van z`n leven en heeft tenminste iets bereikt :bier:

ik ga hem zondag zien op fields of rock :D:D

Geplaatst:

Ozzy Osbourne is top. Zijn solo-werk vind ik tegenwoordig wat minder, maar oude nummers als Hellraiser en Mama, I'm coming home! zijn geweldig. In Black Sabbath was hij ook goed, maar Sabbath is zowiezo een prima band ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...