KrimpenDrummer Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 (bewerkt) Dat is geen gewone 1.6, die Corniche Topaz velgen krijg je er niet bij.. ende sideskirts en weet ik wat er nog meer aan gesleuteld is Bewerkt: 5 oktober 2007 door KrimpenDrummer Reageren
hank_187 Geplaatst: 15 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2007 BMW COUPE 328I JWT een zwarte met velgen met zwarte hart verlaagd enzo jwt ghetto 187 roller Edit: Mijn auto is een BMW 316i E36 uit 1995, binnenkort komt er wel een foto. Moet er nog even een paar foto's van maken. en sen dan of een coupe? jammer dat je de 1.6 hebt 6 in lijn is de echte bimmer >>> Door Ikkes: Dubbelposts samengevoegd, gebruik voortaan de Edit knop.<<< Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 (bewerkt) Mijn vader heeft een zwarte VW Touran: Mijn moeder een een VW Passat: En mijn stiefmoeder een rode seat altea: grtz VCSplayer001 Bewerkt: 2 november 2007 door VCSplayer001 Reageren
-Niels- Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Wij hebben een Volvo V70.. Maar dan iets andere velgen en geen spoiler, wel zelfde kleur. En mijn moeder een Renault Twingo: Reageren
joppie Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 wij hebbe deze: In het zwart dan he... Reageren
LBG Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 wij hebbe deze:In het zwart dan he... Huh? In de eerste foto's zijn twee dezelfde auto's met hetzelfde nummerbord. Reageren
nick11123 Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 (bewerkt) Wij hadden vanaf 1999 een Renault 25 gekocht uit 1989 met een 2.0 motor erin ofso. en dat we hem kochten zat er al meer dan 200.000 kilometer op. hebben er 1 keer naar Engeland mee gereden 3 keer mee naar Spanje en 1 keer naar Slagharen echt een gouwe auto was dat gewoon, jammer dat hij zo oud al is...en het al een beetje een ouwe lulle bak is maar hij blijft toch stoer en het interieur ook. maar in 2003 moest hij toch naar de sloop. hier een foto ervan, zelf hadden wij geen foto. De kleur is was grijs dit is volgens mij heel erg lichtblauw. daarna hadde we een VW Golf gehad uit 1998 en daarna een verrote Skoda Favorit uit 1992 en nu een Renault 19 sedan uit 1994 met een 1.7 motor voor 1050 euro incl inruil voor de skoda die naar de sloop moest 950 euro. en hij rijd perfect en is helemaal als nieuw. dit is hem en ook nog precies dezelfde kleur. Bewerkt: 5 november 2007 door nick11123 Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 op het moment hebben wij geen vaste auto, dat krijg je als je vader een autobedrijf heeft maar meestal een chrysler voyager Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Geplaatst: 10 november 2007 (bewerkt) 2e post was foutje, wil een mod. hem even verwijderen Bewerkt: 10 november 2007 door Donald-Duck Reageren
moechy Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 wij hebben een Chevrolet epica ^ nee dat is em niet maar het is dat model.Het is een diesel en een punto dit model alleen dan in het grijs het is een naft Reageren
Proximitus Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Als ik later echt veel geld heb, koop ik een Cadillac El dorado Coupe '78 en laat er een normal motor in zetten, die niet zoveel benzine verbruikt Maar ik houd het nu nog even bij de Volkswagen Passat Station van m'n ouders, totdat ik iets anders heb gevonden Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Dag leden! Jaja , Groot-Duimpje is weer terug en heeft weer een nieuw topic gevonden ! , wat word jou toekomstige auto , en dan geen antwoorden over Ferrari , Lamborgini , Porsche , Mercedes SLR Mclaren , maar gewone autootjes Mijn beginauto wil ik ook gewoon beginnen met een tweedehands autootje een VW Golf Natuurlijk wel een beetje gepimpt , vind ik wel leuk Maar mijn latere auto weet ik niet zeker , maar ik vind oude auto's wel mooi , maar zijn duur , dus dan een leuke BMW , als ik lang spaar , BMW 5 serie Maar als dat niet zo 1 , 2 , 3 , lukt dan een leuke Opel Astra oké , om erbij te zetten als ik rijk ben dan een leuke Mercedes Sl55 Misschien wel leuk om er dus ook foto's erbij te zetten , Reageren
Gijsso Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 (bewerkt) Ik neem de auto van m'n vader over. Ik zweer het dat hij deze auto heeft Bewerkt: 11 november 2007 door GTAGijsso Reageren
Wesley Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Ik hou niet echt van dat super-modern. Ik heb liever een mooie old-timer, zoals een Dodge Charger, of Dodge Challenger. Dodge Challenger Dodge Charger I love those cars Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Dodelijk! topGear! maar mijn eerste word denk ik: pandaatje (komt nog foto) daarna: BMW 7 Serie (denk ik lekker duur) (komt nog foto) daarna als ik oud ben en mijn huis heb verkocht en een klein huisje heb: Mercedes ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.