Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1309

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

dit is mijn ouders auto:post-84639-1202922790_thumb.jpg

en dit is de mijne nog maar net gekocht:post-84639-1202922871_thumb.jpg

Je bent 16....

EDIT: Of 17 maar volgens je profiel geen 18 in ieder geval.

ja maar ik heb al een voorlopig rijbewijs he ik heb geen echt bewijs een voorlopig rijbewijs pipo.of kende da niet

Link to comment
Delen op andere websites

dit is mijn ouders auto:post-84639-1202922790_thumb.jpg

en dit is de mijne nog maar net gekocht:post-84639-1202922871_thumb.jpg

Je bent 16....

EDIT: Of 17 maar volgens je profiel geen 18 in ieder geval.

ja maar ik heb al een voorlopig rijbewijs he ik heb geen echt bewijs een voorlopig rijbewijs pipo.of kende da niet

Tuurlijk, En wij moeten het geloven. Zoiets is in Amerika. En als je 17 bent(of 18) typ je echt niet zo als je nu doet. En zeker niet als jij z'n auto hebt. En ik geloof niet dat je ouders zo hip zijn op je eigen auto te pimpen.

Link to comment
Delen op andere websites

nah, die Subaru is nie echt visueel gepimpt. Ik denk dat er alleen andere achterlichten op zitten, andere velgen eronder en een japans teken op de tankdop zit. Voor de rest is het een gewone Impreza GTT(maar wel supertof :tu: ). Maar ik heb wel eens gehoord dat in Belgïe met voorlopige rijbewijzen wordt gewerkt, krijg je zo een prachtige ''witte 'L' in blauw kader sticker'' op je Golf GTI. Maar die auto heb je gekregen en nie gekocht, want hoe heb je zoveel geld kunnen sparen op jouw leeftijd :? Die wagen kost meer dan €35.000,- :cya:

Bewerkt: door Hepburn High
Link to comment
Delen op andere websites

nah, die Subaru is nie echt visueel gepimpt. Ik denk dat er alleen andere achterlichten op zitten, andere velgen eronder en een japans teken op de tankdop zit. Voor de rest is het een gewone Impreza GTT(maar wel supertof :tu: ). Maar ik heb wel eens gehoord dat in Belgïe met voorlopige rijbewijzen wordt gewerkt, krijg je zo een prachtige ''witte 'L' in blauw kader sticker'' op je Golf GTI. Maar die auto heb je gekregen en nie gekocht, want hoe heb je zoveel geld kunnen sparen op jouw leeftijd :? Die wagen kost meer dan €35.000,- :cya:

Trek daar wel ff onze eigen BPM vanaf, maar verder klopt het wel. Maar de auto die Drive-by laat zien, lijkt me best onwaarschijnlijk als die van jou is... Of je moet het geld hebben om hem zo getuned te hebben, dat kost nogal veel geld namelijk. Die Subaru Imprezza GT is nagenoeg origineel, alleen dat chineese teken en de velgen zijn niet origineel denk ik, de achterlichten zijn dat overigens wel.

Heb je nog meer foto's van jouw golf?

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

nah, die Subaru is nie echt visueel gepimpt. Ik denk dat er alleen andere achterlichten op zitten, andere velgen eronder en een japans teken op de tankdop zit. Voor de rest is het een gewone Impreza GTT(maar wel supertof :tu: ). Maar ik heb wel eens gehoord dat in Belgïe met voorlopige rijbewijzen wordt gewerkt, krijg je zo een prachtige ''witte 'L' in blauw kader sticker'' op je Golf GTI. Maar die auto heb je gekregen en nie gekocht, want hoe heb je zoveel geld kunnen sparen op jouw leeftijd :? Die wagen kost meer dan €35.000,- :cya:

Trek daar wel ff onze eigen BPM vanaf, maar verder klopt het wel. Maar de auto die Drive-by laat zien, lijkt me best onwaarschijnlijk als die van jou is... Of je moet het geld hebben om hem zo getuned te hebben, dat kost nogal veel geld namelijk. Die Subaru Imprezza GT is nagenoeg origineel, alleen dat chineese teken en de velgen zijn niet origineel denk ik, de achterlichten zijn dat overigens wel.

Heb je nog meer foto's van jouw golf?

Greetz :sigaar:

ja,maar wel gaan ik ze niet laten zien,er zij er te veel.
Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk heeft ie meer foto's, net als die hij poste want ze staan op internet :duh: . Die foto van ''jouw'' Golf is een officïele persfoto van VW.

@Galiorix: De achterlicht units zijn niet origineel, die er op de foto inzitten zijn de units van een Impreza 22B Sti (een heel exclusieve Impreza versie, ken je vast wel).

Link to comment
Delen op andere websites

nah, die Subaru is nie echt visueel gepimpt. Ik denk dat er alleen andere achterlichten op zitten, andere velgen eronder en een japans teken op de tankdop zit. Voor de rest is het een gewone Impreza GTT(maar wel supertof :tu: ). Maar ik heb wel eens gehoord dat in Belgïe met voorlopige rijbewijzen wordt gewerkt, krijg je zo een prachtige ''witte 'L' in blauw kader sticker'' op je Golf GTI. Maar die auto heb je gekregen en nie gekocht, want hoe heb je zoveel geld kunnen sparen op jouw leeftijd :? Die wagen kost meer dan €35.000,- :cya:

Trek daar wel ff onze eigen BPM vanaf, maar verder klopt het wel. Maar de auto die Drive-by laat zien, lijkt me best onwaarschijnlijk als die van jou is... Of je moet het geld hebben om hem zo getuned te hebben, dat kost nogal veel geld namelijk. Die Subaru Imprezza GT is nagenoeg origineel, alleen dat chineese teken en de velgen zijn niet origineel denk ik, de achterlichten zijn dat overigens wel.

Heb je nog meer foto's van jouw golf?

Greetz :sigaar:

ja,maar wel gaan ik ze niet laten zien,er zij er te veel.

Je hebt een heel topic gemaakt om te laten weten dat je niet meer gaat liegen en je gaat gewoon door. Het is het internet... lekker boeiend wat mensen hier van je denken. Als je bij google afbeeldingen Golf GTI intypt staat die foto al op de eerste pagina. Kan je dan niet eens wat moeite doen om er één van pagina 8 te pakken ofzo? :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

@Galiorix: De achterlicht units zijn niet origineel, die er op de foto inzitten zijn de units van een Impreza 22B Sti (een heel exclusieve Impreza versie, ken je vast wel).

Nu je het zegt, je hebt gelijk. Die zaten ook altijd op de rally versies van de Impreza STi. Afgezien van het feit dat ze misschien niet origineel zijn, vind ik ze goed passen.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Wij hebben een Hummer H2 en een Ferrari 612 Scaglietti mooie auto's de Hummer is zwart en de Ferrari is rood ^_^ hier laat ik wat foto's zien: De Ferrari: 806c66b478656ef7a2825e7198ac68b1.jpg

En dan nog de Hummer: rijtest_hummer_h2_voor.jpg

:cya:

Bewerkt: door GTAinfo
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...