Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

ik ga voor een autostyle seat leon

post-65110-1211446710.gif

post-65110-1211446690.gif :dans:

aleen met meschien een andere kleur ik hou de orginele kleur van de auto die ik koop :cya:

ik en mijn vader zijn een cobra aan het bauwen kan helaas geen foto posten vanwege de veel kb

Je bedoelt een AC Cobra?? Woow, vet! Hoe maak je die dan? Laatst in Laren nog 2x gespot :) Mooie auto!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1309

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik ga voor een autostyle seat leon

post-65110-1211446710.gif

post-65110-1211446690.gif :dans:

aleen met meschien een andere kleur ik hou de orginele kleur van de auto die ik koop :cya:

ik en mijn vader zijn een cobra aan het bauwen kan helaas geen foto posten vanwege de veel kb

Je bedoelt een AC Cobra?? Woow, vet! Hoe maak je die dan? Laatst in Laren nog 2x gespot :) Mooie auto!

Volgens mij zijn die AC Cobra's te koop in bouwpaketten.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ga voor een autostyle seat leon

post-65110-1211446710.gif

post-65110-1211446690.gif :dans:

aleen met meschien een andere kleur ik hou de orginele kleur van de auto die ik koop :cya:

ik en mijn vader zijn een cobra aan het bauwen kan helaas geen foto posten vanwege de veel kb

Je bedoelt een AC Cobra?? Woow, vet! Hoe maak je die dan? Laatst in Laren nog 2x gespot :) Mooie auto!

Volgens mij zijn die AC Cobra's te koop in bouwpaketten.

Waar, en hoeveel kost het?? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zal wel flink wat kosten,neem dat maar van mij aan!

Ja, dat weet ik. :puh: Maar, hoeveel dan? :schater: Enneh, waar kan je zo'n bouwpakket kopen? :7

Kijk bij intertoys ofzo of ergens anders.

Dan heb je er één van speelgoed, ik bedoel eigenlijk zo een echte. :7

Link to comment
Delen op andere websites

dat kn bij verschilende bedrijfen je krijgt hem als een grote bouw doos zodra die klaar is maak ik zelf fotos zodra hij klaar is er is een bedrijf in nederland die ze afgebauwd verkoopt

de kosten dat wil je niet weten toen we de 10000 grens voor bij waren zijn we opgehouden met kosten bij houden :D

in laren staan er 4 in een kelder als je een keer naar een amerikan day gaat kom je ze vast tegen maak gewoon een praatje met de ijgenaar als je hem ziet

Bewerkt: door ps34live
Link to comment
Delen op andere websites

dat kn bij verschilende bedrijfen je krijgt hem als een grote bouw doos zodra die klaar is maak ik zelf fotos zodra hij klaar is er is een bedrijf in nederland die ze afgebauwd verkoopt

de kosten dat wil je niet weten toen we de 10000 grens voor bij waren zijn we opgehouden met kosten bij houden :D

in laren staan er 4 in een kelder als je een keer naar een amerikan day gaat kom je ze vast tegen maak gewoon een praatje met de ijgenaar als je hem ziet

Oké, wanneer is dat dan?? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

dat kn bij verschilende bedrijfen je krijgt hem als een grote bouw doos zodra die klaar is maak ik zelf fotos zodra hij klaar is er is een bedrijf in nederland die ze afgebauwd verkoopt

de kosten dat wil je niet weten toen we de 10000 grens voor bij waren zijn we opgehouden met kosten bij houden :D

in laren staan er 4 in een kelder als je een keer naar een amerikan day gaat kom je ze vast tegen maak gewoon een praatje met de ijgenaar als je hem ziet

Oké, wanneer is dat dan?? :puh:

weet ik zo niet zal ik voor je opzoeken

Link to comment
Delen op andere websites

Op dit moment heeft m'n Pa een BMW X5 ^_^

Maar ik zou later wel deze willen:

25plb1g.jpg

De echte meisjesmagneet!!

En een geldmagneet! :schater:

Later ga ik denk ik als eerst de auto van mijn moeder overkopen.:puh:

Daarna een Alfa 156 Station,erg mooie wagens vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...