Rullez Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Dus niemand een idee wat een redelijke prijs is voor een stel mistlampjes?! Overigens vind ik 100 km ook wel erg ver. Als ik iets ga ophalen voor mijn auto dan vind ik 50 km rijden toch wel ongeveer 't maximum hoor... Je zal maar onderweg pech krijgen in zo`n oude auto, sta je daar, middle of nowhere, waarschijnlijk zonder ANWB pasje... Dus jij ga er vanuit dat je auto niet verder kan rijden? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Dus niemand een idee wat een redelijke prijs is voor een stel mistlampjes?! Overigens vind ik 100 km ook wel erg ver. Als ik iets ga ophalen voor mijn auto dan vind ik 50 km rijden toch wel ongeveer 't maximum hoor... Je zal maar onderweg pech krijgen in zo`n oude auto, sta je daar, middle of nowhere, waarschijnlijk zonder ANWB pasje... Dus jij ga er vanuit dat je auto niet verder kan rijden? Als je bv. je koppakking lek rijdt, lijkt mij het beste dat je niet doorrijdt Reageren
Rullez Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Dus niemand een idee wat een redelijke prijs is voor een stel mistlampjes?! Overigens vind ik 100 km ook wel erg ver. Als ik iets ga ophalen voor mijn auto dan vind ik 50 km rijden toch wel ongeveer 't maximum hoor... Je zal maar onderweg pech krijgen in zo`n oude auto, sta je daar, middle of nowhere, waarschijnlijk zonder ANWB pasje... Dus jij ga er vanuit dat je auto niet verder kan rijden? Als je bv. je koppakking lek rijdt, lijkt mij het beste dat je niet doorrijdt Ja maar je gaat er toch niet van uit dat je auto onderweg stuk gaat... Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Volgens mij gaat het meer over de ondedelen of het vermogen van de auto dan de auto zelf Reageren
Rullez Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Volgens mij gaat het meer over de ondedelen of het vermogen van de auto dan de auto zelf Gaat over een afstand van iets meer als 100km in een oude auto. Moet makkelijk kunnen dat je de rit het niet waar vind dat is een ander verhaal. Ikzelf zou het gewoon doen als je dit persee wil. Lekker met je vriendin of een vriend in de auto gezellig dagje uit ervan maken. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 Ja maar je gaat er toch niet van uit dat je auto onderweg stuk gaat... Dat klopt, of je moet een slechte ervaring hebben met je auto Reageren
Mythbuster Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 (bewerkt) Ik zeg niet dat m`n auto die 100 km niet haalt, ik zeg dat STEL dat je auto onderweg ineens kapot gaat, dan sta je erg ver van huis, waarschijnlijk zonder ANWB pas(omdat de meesten hier zo er nooit aan hebben gedacht om lid te worden, of zoals ik geen geld hebben om daar voor te betalen elke keer), en zie dan maar weer eens thuis te komen, mét auto. Overigens ben ik zelf ook al een paar keer 130 km heen en terug gereden naar 't een en ander omdat ik speciaal op die locatie moest zijn voor iets, dan kan het dus niet anders, maar voor b.v. onderdelen zou ik geen 100 km gaan rijden als het ook anders kan Ondertussen weet ik nog steeds niet of 30 euro per stuk voor mistlampen normaal is of gewoon afzetterij... Nog steeds niets gehoord van die man van marktplaats! Bewerkt: 26 maart 2011 door Mythbuster Reageren
GolfG60 Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 (bewerkt) Ik kijk even ook naar de Toledo en de Ibiza 6K1, maar voor die betaal je ook makkelijk 25 per stuk nieuw, dus echt veel goedkoper zul je ze niet zien denk ik. Of je moet op de sloop gaan zoeken. Bewerkt: 26 maart 2011 door GolfG60 Reageren
Mythbuster Geplaatst: 26 maart 2011 Rapport Geplaatst: 26 maart 2011 (bewerkt) Mijne is een 6k1 Cordoba heeft ze ook, maar die zijn ook niet goedkoper... Op de lokale sloperij vroegen ze al 35 per stuk voor OEM donkere achterlichten, 25 voor de lichten die ik al heb... Heb dus al 20 euro geboden op een setje lichten op marktplaats, aangezien dat de vanaf-prijs was en stond er al tijdje op. Hoop dus dat ik daar vanavond wat van hoor, dat ik ze misschien morgen op kan halen ofzo... EDIT: Zo, ik heb OEM smoke achterlichten En ze zijn best chill... Krijg nu alleen de drang om ook GTI koplampen erop te zetten, die hebben zeg maar dubbele lichten(geen morettes), met zo`n cirkel erin en daarnaast een vierkant stuk... Bewerkt: 26 maart 2011 door Mythbuster Reageren
Mythbuster Geplaatst: 27 maart 2011 Rapport Geplaatst: 27 maart 2011 (bewerkt) Smoke lichten zitten erop, moest alleen even oranje knipperlampjes halen, aangezien normaal de reflector het licht oranje maakt, en nu is dat kleurloos... Enniewee, van: Naar: EDIT: Fuckz.. dubbel post Bewerkt: 27 maart 2011 door Mythbuster Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 27 maart 2011 Rapport Geplaatst: 27 maart 2011 (bewerkt) ''' Bewerkt: 15 juni 2011 door Golf_MK1 Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 27 maart 2011 Rapport Geplaatst: 27 maart 2011 Die achterlichten zien dr goed uit man! Ik heb vandaag een setje 3 mm Spoorverbreders gekocht, kunnen de zomerwielen er weer op Ik ben overigens nog op zoek naar een goede compo-set, iemand een idee ?? Heb zelf deze gezien : Audio System X--ION 165 100 watt RMS Audio System Radion 165-4 180 watt RMS Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 27 maart 2011 Rapport Geplaatst: 27 maart 2011 De uitlaat van mijn mama haar Ford Fiesta is gescheurd. Reageren
moechy Geplaatst: 27 maart 2011 Rapport Geplaatst: 27 maart 2011 De uitlaat van mijn mama haar Ford Fiesta is gescheurd. Zelf vervangen hé. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 27 maart 2011 Rapport Geplaatst: 27 maart 2011 We zijn nog een uitlaat aan het zoeken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.