GolfG60 Geplaatst: 27 maart 2011 Rapport Geplaatst: 27 maart 2011 Een beetje uitlaat cement eraan Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 27 maart 2011 Rapport Geplaatst: 27 maart 2011 (bewerkt) welk bouwjaar is je golf? De golf is van 1979 En het is een 1.6 8 klepper met LPG(al snap ik de combo niet) dus ik denk dat ie niet veel verbruikt, maar dat moet onbekende zelf even zeggen maar omdat ie slecht loopt, vrees ik dat ook hij geen oordeel erover kan zeggen. De golf loopt slecht omdat de gasklep nog niet helemaal goed is afgesteld. De gasklep bestaat uit 2 kleppen/fases, fase 1 doet het goed maar de overgang naar fase 2 de grotere klep wil niet helemaal en daardoor loopt de wagen nog niet helemaal soepel. Maar over die achterlichten, de wagen is van 1979 maar de lange lampen zitten er al in :S. Dit klopt niet. Ach we zullen wel zien of we ze erin laten of de kleine 'die we ook nog hebben liggen' er in zetten. Maar eerst gaan we de boel lekker laten lopen en dan komt dit wel. BTW we hebben een ferrari, iemand benieuwd welke het is? open de spoiler maar! Je dacht zeker aan iets anders :schater: Bewerkt: 27 maart 2011 door onbekendeIV Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 27 maart 2011 Rapport Geplaatst: 27 maart 2011 (bewerkt) ''' Bewerkt: 15 juni 2011 door Golf_MK1 Reageren
moechy Geplaatst: 27 maart 2011 Rapport Geplaatst: 27 maart 2011 En brommer is verkocht vandaag. Dus das al een stapje dichter naar men auto! Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 28 maart 2011 Rapport Geplaatst: 28 maart 2011 (bewerkt) ''' Bewerkt: 15 juni 2011 door Golf_MK1 Reageren
GolfG60 Geplaatst: 28 maart 2011 Rapport Geplaatst: 28 maart 2011 welk bouwjaar is je golf? De golf is van 1979 En het is een 1.6 8 klepper met LPG(al snap ik de combo niet) dus ik denk dat ie niet veel verbruikt, maar dat moet onbekende zelf even zeggen maar omdat ie slecht loopt, vrees ik dat ook hij geen oordeel erover kan zeggen. De golf loopt slecht omdat de gasklep nog niet helemaal goed is afgesteld. De gasklep bestaat uit 2 kleppen/fases, fase 1 doet het goed maar de overgang naar fase 2 de grotere klep wil niet helemaal en daardoor loopt de wagen nog niet helemaal soepel. Maar over die achterlichten, de wagen is van 1979 maar de lange lampen zitten er al in :S. Dit klopt niet. Ach we zullen wel zien of we ze erin laten of de kleine 'die we ook nog hebben liggen' er in zetten. Maar eerst gaan we de boel lekker laten lopen en dan komt dit wel. Is de kleine klep niet voor stationair en de grote voor daadwerkelijk gas te geven? Maar das wel raar dat de grote lichten erin zitten :S Reageren
moechy Geplaatst: 28 maart 2011 Rapport Geplaatst: 28 maart 2011 En brommer is verkocht vandaag. Dus das al een stapje dichter naar men auto! Heb je er eigenlijk nog veel voor gekregen? Wanneer word je 18? €1300 was ie weg. 16 april word ik 18 en 18 april is men praktijk . Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 28 maart 2011 Rapport Geplaatst: 28 maart 2011 (bewerkt) ''' Bewerkt: 15 juni 2011 door Golf_MK1 Reageren
moechy Geplaatst: 28 maart 2011 Rapport Geplaatst: 28 maart 2011 En brommer is verkocht vandaag. Dus das al een stapje dichter naar men auto! Heb je er eigenlijk nog veel voor gekregen? Wanneer word je 18? €1300 was ie weg. 16 april word ik 18 en 18 april is men praktijk . Tof! Ik wou dat ik zelf al zo snel m'n rijbewijs kon halen. Ik moet nog wachten tot het eind van het jaar voor m'n voorlopig en dan nog eens een jaar tot ik alleen kan rijden. Das nog wel even . Enige probleem is dat ik onderdelen zoek, zoals zetelovertrekken, matjes, nieuwe pook + pookzak etc... Reageren
moechy Geplaatst: 28 maart 2011 Rapport Geplaatst: 28 maart 2011 En brommer is verkocht vandaag. Dus das al een stapje dichter naar men auto! Heb je er eigenlijk nog veel voor gekregen? Wanneer word je 18? €1300 was ie weg. 16 april word ik 18 en 18 april is men praktijk . Tof! Ik wou dat ik zelf al zo snel m'n rijbewijs kon halen. Ik moet nog wachten tot het eind van het jaar voor m'n voorlopig en dan nog eens een jaar tot ik alleen kan rijden. Das nog wel even . Enige probleem is dat ik onderdelen zoek, zoals zetelovertrekken, matjes, nieuwe pook + pookzak etc... Ja, maar ik denk dat de auto ook wel zal rijden zonder die spullen hè.. Ik kan je alleen aan Trabant en Volkswagen onderdelen helpen en denk niet dat je daar iets aan hebt... Ja ie rijdt wel. Maar er zitten olievlekken nzo in de zetels die ik er niet uit krijg . De matjes, pookzak en pookknop zijn gewoon versleten . Reageren
GolfG60 Geplaatst: 28 maart 2011 Rapport Geplaatst: 28 maart 2011 Hoe krijg je olie vlekken op de stoelen? Reageren
moechy Geplaatst: 28 maart 2011 Rapport Geplaatst: 28 maart 2011 Hoe krijg je olie vlekken op de stoelen? Doordat men pa er mee naar zen werk rijdt . Reageren
GolfG60 Geplaatst: 28 maart 2011 Rapport Geplaatst: 28 maart 2011 Hoe krijg je olie vlekken op de stoelen? Doordat men pa er mee naar zen werk rijdt . Ah, op die fiets. Reageren
moechy Geplaatst: 28 maart 2011 Rapport Geplaatst: 28 maart 2011 Hoe krijg je olie vlekken op de stoelen? Doordat men pa er mee naar zen werk rijdt . Ah, op die fiets. Ja op die ezel ja. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.