Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

nu opel corsa (roestbak) uit 88

over drie dagen een kia rio

UIt alle auto's die er zijn van ongeveer dezelfde prijsklasse kies jij zo'n scharminkel? :7

Overigens ben ik op zoek naar nieuwe velgen. Probleem is dat ik er heel veel mooie vind maar amper met steek 4x98 :(.

Bewerkt: door moechy
  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik heb vandaag de nieuwe audio in de auto gebouwd

Kanonne, wat gaat dat hard zeg !! :schater:

Heeft bij elkaar wel de nodige tijd gekost, heb uiteindelijk gewoon de portieren eruit gehaald, teminste wat ruimte :schater:

Fotootje van voordat ik ermee begon

DSC00264.jpg

Geplaatst:

Leuk! Hoofdsteunen heb ik nooit gezien bij Golf 1, lijken me eerder van een Kadett ofzo..

De Stoelen komen uit een Audi 100, die zitten er tijdelijk in. weet niet wat er voor in de plaats komt.

Geplaatst: (bewerkt)

'k Heb vandaag met de voetbal 'moeten' meerijden met iemand die een geluisdinstallatie heeft van 3000 watt. Het kostte 1500 euro in Duitsland(hier in België meer dan 2500 euro, die winkel in Duitsland is goedkoop), maar het neemt wel zowat de hele koffer in beslag. Ik moet zeggen; daar komt power uit. :puh: Het is trouwens een Volkswagen Golf(dit model, maar zonder al die opties), vooraan was er wel zo'n soort racebumper(normaal gezien achteraan ook maar deze werd verwijderd door problemen met de politie) en wat ik zelf persoonlijk erg cool vindt: een elektrisch schuifdak. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

'k Heb vandaag met de voetbal 'moeten' meerijden met iemand die een geluisdinstallatie heeft van 3000 watt. Het kostte 1500 euro in Duitsland(hier in België meer dan 2500 euro, die winkel in Duitsland is goedkoop), maar het neemt wel zowat de hele koffer in beslag. Ik moet zeggen; daar komt power uit. :puh: Het is trouwens een Volkswagen Golf(dit model, maar zonder al die opties), vooraan was er wel zo'n soort racebumper(normaal gezien achteraan ook maar deze werd verwijderd door problemen met de politie) en wat ik zelf persoonlijk erg cool vindt: een elektrisch schuifdak. :puh:

Dus geen echte R32, zou me niks verbazen als het een 1.6SRtje is :schater:

Maarja, binnenkort kijken naar de Passat wat we ermee doen, die heeft ook een coole elektrisch schuifdak :sigaar:

Geplaatst:

Leuk! Hoofdsteunen heb ik nooit gezien bij Golf 1, lijken me eerder van een Kadett ofzo..

De Stoelen komen uit een Audi 100, die zitten er tijdelijk in. weet niet wat er voor in de plaats komt.

Wat dacht je van Golf 1 steunen?

Dat lijkt me duidelijk XD.maar messchien zouden een sport stoelen er in komen met die wangen. we zien wel.

Geplaatst:

Dat lijkt me duidelijk XD.maar messchien zouden een sport stoelen er in komen met die wangen. we zien wel.

Moet je zelf weten..

Op sportstoelen zou ik precies niet proberen Golfsteunen te bevestigen :D

Geplaatst:

Kut zooi... vanochtend snel wat boodschapjes gedaan, is er een ruit ingeslagen bij de 6... gelukkig geen dure spullen zoals tomtom erin.. eigenlijk lag er alleen maar een paar folders van de Audi A6 + A4 Pro line in de auto.. schater.gif Hopelijk wordt het nog vergoed.

Geplaatst:

Ooit van schuifbouten gehoord? :sigaar:

Niet echt veel. Heb wel gehoord dat deze je meer kans geven op het ovaal draaien van je wiel. Heb overigens al mooie gevonden met steek 4x98.

Geplaatst:

Ovaal draaien?

Als je ze goed aandraait sluit je dit uit, je moet dus je bouten gelijk aandraaien en niet eentje als eerste vol aandraaien of dergelijke.

Heel veel Fiat rijders hebben dit systeem, en ze gebruiken dat niet als hun wiel ovaal gaat draaien ofwel?

Geplaatst:

Ovaal draaien?

Als je ze goed aandraait sluit je dit uit, je moet dus je bouten gelijk aandraaien en niet eentje als eerste vol aandraaien of dergelijke.

Heel veel Fiat rijders hebben dit systeem, en ze gebruiken dat niet als hun wiel ovaal gaat draaien ofwel?

Hmm Kan je me dan ook even zeggen wat de ET waarde wilt zeggen? Want das 1dingetje dat ik niet snap :puh:.

Geplaatst:

ET waarde is hoever de wielen/hart naar buiten komen, gemiddeld is 35.

En hoe lager, bv. ET20, dan komen de wielen 15mm verder naar buiten dan originele wielen.

En ET 50, dan vallen de wielen 15mm verder naar binnen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...