Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1309

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

xsara%20picasso.jpg

Mijn ouders hebben een Citroen Xsara Picasso met airco.

Dat zit nu bijna standaart in een auto, dus dat hoef je er niet bij te zetten. ;)

Je hebt gelijk

Maar in sommige oude picassos zit er geen airco in.

In somigge andere oudere auto's ook niet, en andere weer wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Neem dan een S5, of die er nu aan komt de RS5. 4 uitlaatjes, lekker snel, spotters die je auto fotograferen! :puh:

Ja, en beroof gelijk even een bank. Je moet de auto namelijk ook nog kunnen betalen en onderhouden.. :7

Ontopic: Mijn vader rijdt in een donkerblauwe Peugeot 406 station. Over iets minder dan twee maandjes mag ik afrijden, en mocht ik slagen, dan ben ik van plan om leuk, stoer en goedkoop autotje te kopen. Ik kijk wel wat er binnen het budget ligt.

Mocht ik geen leuk koopje vinden, dan blijf ik nog een tijdje in de Peugeot van mijn vader rondrijden. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn ouders een opel astra :7

Mijn broer [19] heeft een Mercedes Coupé uit 1998, 2 deurs en heel stijl :7

Toekomstige auto, uhm.. [Van mij]

Mercedes, 2e hands voor rond 20 duizend :cya:

Bewerkt: door Timske
Link to comment
Delen op andere websites

Neem dan een S5, of die er nu aan komt de RS5. 4 uitlaatjes, lekker snel, spotters die je auto fotograferen! :puh:

Ja, en beroof gelijk even een bank. Je moet de auto namelijk ook nog kunnen betalen en onderhouden.. :7

Ontopic: Mijn vader rijdt in een donkerblauwe Peugeot 406 station. Over iets minder dan twee maandjes mag ik afrijden, en mocht ik slagen, dan ben ik van plan om leuk, stoer en goedkoop autotje te kopen. Ik kijk wel wat er binnen het budget ligt.

Mocht ik geen leuk koopje vinden, dan blijf ik nog een tijdje in de Peugeot van mijn vader rondrijden. 8)

Of let goed op op school, en zoek een goede baan. Rijke ouders, rijke familie, daarmee kan je alle maal aan geld komen. Dus een bank hoef je niet te beroven hoor! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
*plaatje*

Zou ik wel willen later(best haalbaar ook)

5.7 L V8 / 7.0 L V8

350 BHP / 515 BHP

Middenmotor met achterwiel aandrijving.

Maar het beste:de prijsvertel ik niet om dat jullie moeten raden:P[/font]

En de vraag is, hoeveel slurpt ie per kilometer, dan word ie niet meer zo betaalbaar.

En laat hem maar eens in een grote stad staan, de vraag is of je hem daar wel veilig kan neerzetten :puh:

Als ik een dure auto wil, wil ik deze:

Lamborghini-Gallardo-1.jpg

Deze is mooi, snel, en cool 8) maar of je deze ook zo even kan parkeren, is de vraag. :puh:

Neem dan de Gallardo LP560-4. :puh: Erg mooi, en agressief uitelijk. :) En sneller natuurlijk!

En je kan hem makkelijker parkeren als een Maybach, of een Rolls-Royce Phantom. :7

Foto's: http://spots.autogespot.com/viewimages.php...815072008173202 (zelf gespot)

Stond laatst in een van mijn vaders studio's, fotoshoot :)

uitgebreid fotos van gemaakt door de hele zaak :)

Mooi hoor, wit, zwarte velgen, en parkeren! :o

lol

Wij hebben een Peugot 307. rijtest_peugeot_307_achter.jpg Maar volgend jaar gaan wij of een Audi A3 Sportbag kopen. 44640093_4-audi-a3-2-0-tdi-dpf-sportbag-s-line-xenon.jpg

Of een Nissan nissan_x-trail_01.jpg

Groeten,

OP NAAR DE NIKESTORE!!! :schater:

Zoiets heet een Sportback... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...