Sonny-The-Pilot Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 lamborgihini. Jaja, geloof het zelf... Ik geloof niet dat jullie een Lambo hebben... Dat is zijn droomauto, denk ik. Netzoals mijn droomauto een Ferrari is, is zijn droomauto een Lamborghini. Verwacht alleen maar niet dat hij van mij wint.. Je kan jezelf trouwens beter Lambo-Junkos ofzo noemen i.p.v. VW-Junkos Reageren
GTA Haas Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 lamborgihini. Jaja, geloof het zelf... Ik geloof niet dat jullie een Lambo hebben... Dat is zijn droomauto, denk ik. Netzoals mijn droomauto een Ferrari is, is zijn droomauto een Lamborghini. Verwacht alleen maar niet dat hij van mij wint.. Je kan jezelf trouwens beter Lambo-Junkos ofzo noemen i.p.v. VW-Junkos Oooh, zo. En dat is beter ja Sonny.... Reageren
FerryN Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 hier zijn de foto's van zijn 318: Nog in volle glorie. Met schade: Schade iets van 1800 euro, weet niet of dat dan originele bmw onderdelen zijn of imitatieprijs. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 hier zijn de foto's van zijn 318: Nog in volle glorie. Met schade: Schade iets van 1800 euro, weet niet of dat dan originele bmw onderdelen zijn of imitatieprijs. Zonde van zo'n mooie auto. Ik weet niet of ik zoiets nog zou laten repareren. Het is een hoop geld. Ik zit erover te denken om een Eisenmann uitlaatsysteem eronder te laten zetten. Hier een filmpje met het geluid wat zo'n uitlaat maakt: Reageren
.Corneria. Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 ik wil een tank[/font] grapje als het maar een lange BMW is! Reageren
Limbolander Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Nissan 350Z, lamborghini murcielago LP640 en golf 6 Reageren
gemertenaar Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 my dreamcar In het zwart met de sierlijsten eromheen <3 Reageren
Galiorix Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Als ik mijn rijbewijs gehaald heb en genoeg geld heb, ga ik op zoek naar een Toyota Supra 3.0 of een Supra Twin Turbo. Kosten toch niet meer als 10 mille, dus dan heb je veel power voor je geld. Reageren
Murcielago Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 wat zou mijn droomauto zijn? Reageren
.Senne Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 wat zou mijn droomauto zijn? Een Toyota Prius? Nee, een Murcielago dus. De mijne zijn nog steeds : -Dodge Ram -Audi TT -Koeningsegg CCX Reageren
Gijsso Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 (bewerkt) Mijn eerste auto gaat deze worden: Gaat wel lukken. Over 4 jaar, dan een tijdje studeren (piloot, dan heb je geen nodig eigenlijk) en dan in je eerst jaar als je ongeveer 21 bent al €50.000 verdienen, dan kan ik best wel zo'n autotje kopen. Bewerkt: 11 januari 2009 door GTAGijsso Reageren
Clemenza Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 (bewerkt) We hebben nu een Saab 95 aero. Mijn droomauto is een Porsche Cayenne Gijs, vriend, die hebben jullie nu al dus als je achtien bent krijg je dat stuk schroot en dan ben je ook weer even stil. Bewerkt: 11 januari 2009 door Clemenza Reageren
Gijsso Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 (bewerkt) Vent, die jij bedoeld, die hebben we verkocht (). Deze bedoel je zeker: Wat mis ik dat ding toch. Ook een van mijn droomauto's Bewerkt: 12 januari 2009 door GTAGijsso Reageren
I MICK I Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Mijn vader heeft zijn auto een paar maanden terug, ingeruild die hij van zijn werk leaste. Dat was een Mercedes-Benz C180. En nu hebben wij een Lexus IS250 '07. Mijn droom auto is een. Ik zal hem denk ik toch niet kunnen kopen want hy is heel erg duur!! En hij mach ook niet op de openbare weg rijden denk ik. Het is een Audi R10 V12 TDI van de 24 uur van Le Mans. En de Ferrari 430 Scuderia. Nog wel een paar maar op die auto's kom ik nu even niet op. Mvg, Liberty-city10 Reageren
ComKwak Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Mijn vader heeft een Jeep Grand Cherokee, gekocht in 1998. Mijn moeder heeft een Volvo V70. En ik krijg als ik mijn rijbewijs weet te halen (binnekort afrijden) een Volswagen Sirocco, de nieuwe De hele familie betaald een deel van de prijs (ok, op de 'kinderen' en huisdieren na), moet zelf echter ook wat neerleggen maar dat word niet zo heel veel. Droomauto heb ik niet echt maar mijn voorkeur valt naar klassieke Alfa Romeo's. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.