bart12345 Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 De Audi S6 krijgen we in juni binnen nu rijdt mijn pa in een Audi a6 Reageren
The Hulk Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Dit is de auto van mijn vader: Ford Focus En dit is de auto van mijn moeder: Toyota Prius Reageren
Versnellingspook Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Momenteel bezit ik deze: Reageren
EXIT Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Dit soort auto wil ik binnenkort gaan kopen. omdat het een van men lievelings modellen is: om gewoon mee op vakantie te gaan of zo. Reageren
Hannes82 Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 (bewerkt) Wat ik rijd: http://berry.picturepush.com/album/16221/p...en-by-J.D..html Op het moment ligt ie nog 3 cm lager op de weg en zitten er andere velgen onder. Tevens heb ik nog een golf MK1 cabrio in de schuur staan als opknapper. Bewerkt: 2 februari 2009 door Hannes82 Reageren
Bling Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Ik heb mijn groene Corsa'tje (klik) wegens omstandigheden -helaas- moeten verkopen en ben sinds anderhalve week geleden eigenaar van deze Golf II uit 1991: [Dat wat je boven de rechter koplamp (links op de foto) ziet, is geen beschadiging en/of viezigheid. Dat is weerspiegeling van de achtergrond.] [Dat witte vlakje onder het rechter achterlicht is een gedeelte van een sticker die ik er nog niet helemaal afgekregen heb.] Fijn aan deze Golf II, is dat deze net wat meer luxe (stuurbekrachting, centrale vergrendeling, schuifdak, etc.) heeft dan de normale Golfjes uit dit bouwjaar. Daarnaast rijdt hij uiteraard ook heerlijk. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 @ Bling wil je ook is een keer een screen van je interieur maken, kijken of er ook een beetje gepimpt is binnenin. Zoals gewoonlijk rijd m'n pa nog steeds in z'n bmw x5, me moeder in een of andere bmw M5 en me zus in een Peughot 306 Reageren
Kloep Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 (bewerkt) Mijn vader heeft nu deze auto: Een volkswagen Sharan Deze auto wil ik graag later: Een Aston Martin Rapide Hier zie ik mezelf later nog wel in rijden: Een Volkswagen Golf Bewerkt: 2 februari 2009 door Kloep Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Opel Meriva uit 2008. Reageren
Biocount Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 BMW M5 vind ik persoonlijk een hele leuke auto. Die heeft me ex ook, rijd lekker en snel. Als ik ooit zelf een nieuwe auto mag kopen dan zou ik voor de BMW M5 ook gaan. Of als ik de 20 miljoen win een Ferrari 599. Reageren
claud Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 wij hebben een chevrolet suburban zo een maar dan in't paars met tint ramen etc. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 De Audi S6 krijgen we in juni binnennu rijdt mijn pa in een Audi a6 [http://www.zoekertjesweb.be/foto/e/b/6/187083_f_eb63ff0ecc1c46d8ff9508c3e802bbca.jpg Dat is een Audi A4... Ik wil graag een Ferrari F50 Reageren
GTAspirit Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Wat ik rijd:http://berry.picturepush.com/album/16221/p...en-by-J.D..html Op het moment ligt ie nog 3 cm lager op de weg en zitten er andere velgen onder. Tevens heb ik nog een golf MK1 cabrio in de schuur staan als opknapper. schone fiat stilo Reageren
Hannes82 Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Geplaatst: 5 februari 2009 Wat ik rijd:http://berry.picturepush.com/album/16221/p...en-by-J.D..html Op het moment ligt ie nog 3 cm lager op de weg en zitten er andere velgen onder. Tevens heb ik nog een golf MK1 cabrio in de schuur staan als opknapper. schone fiat stilo Binnenkort weer naar de Nürburgring om even lekker te gummen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.