Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Zalige camera'tjes voor op de motor ook :D.

Zeker! Wij hebben dan nog wel de Hero 1, maar het blijft nog steeds een gave camera.

Hier een filmpje in vanaf de benzinetank van mijn vader's Yamaha OW01 gezien.

hoe duur zijn die dingen tegenwoordig eigenlijk ( die cameraatjes ) ?

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

200-400 euro

Ik ben gister trouwens wezen afrijden, en ben ook geslaagd :sigaar:

Oke bedankt, en gefeliciteerd Tha-Ran :D

@GekkieJ01: dat rijd toch wat lekkerder, dan de hele tijd iemand aan je zijde ( meer je eigen rijstijl ontwikkelen )

Link to comment
Delen op andere websites

200-400 euro

Ik ben gister trouwens wezen afrijden, en ben ook geslaagd :sigaar:

Gefeliciteerd dude! :)

Ik vond dat Nurburgring filmpje van een paar paginas terug trouwens heel leuk. Wil het zelf ook een keer doen, maar ben een beetje bang dat ik m`n auto verrot rij in een dergelijke beruchte bocht :/

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond dat Nurburgring filmpje van een paar paginas terug trouwens heel leuk. Wil het zelf ook een keer doen, maar ben een beetje bang dat ik m`n auto verrot rij in een dergelijke beruchte bocht :/

Is die ring niet eerder wat voor de mensen met wat PK onder de kap?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond dat Nurburgring filmpje van een paar paginas terug trouwens heel leuk. Wil het zelf ook een keer doen, maar ben een beetje bang dat ik m`n auto verrot rij in een dergelijke beruchte bocht :/

Is die ring niet eerder wat voor de mensen met wat PK onder de kap?

Nee tuurlek niet, iedereen kan het doen.

Zoals iedereen weet is het niet omdat je veel PK's hebt dat je ook daadwerkelijk kan rijden hé.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond dat Nurburgring filmpje van een paar paginas terug trouwens heel leuk. Wil het zelf ook een keer doen, maar ben een beetje bang dat ik m`n auto verrot rij in een dergelijke beruchte bocht :/

Is die ring niet eerder wat voor de mensen met wat PK onder de kap?

Kijk maar wat filmpjes, genoeg wagens met wat minder pk's onder de kap.

Natuurlijk rijden ze geen Porsche tijden maar meestal zijn zulke ritjes meer voor de lol of gevoel dan voor tijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Tot ze het contract van de lease auto doorkijken en Circuit rijden zwaar verboden is :N

Dat niet alleen, soms zijn het ook huurauto's die de prak in worden gereden, wat vaak ook verboden is.

Tenzij je bij een speciaal bedrijf huurt, wat uiteraard duurder is, maar die betalen ook meer verzekering etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond dat Nurburgring filmpje van een paar paginas terug trouwens heel leuk. Wil het zelf ook een keer doen, maar ben een beetje bang dat ik m`n auto verrot rij in een dergelijke beruchte bocht :/

Is die ring niet eerder wat voor de mensen met wat PK onder de kap?

Bedoel je dat nou zo hatelijk als het op mij overkomt? Kan mij het nou schelen hoeveel pk ik heb? Ik heb vaak zat auto's met bijna het dubbele aantal pk's eruit getrokken omdat ze gewoon 2 keer zo zwaar zijn. Ibiza weegt maar iets van 800kg hè... Daarbij, op zo`n dag gaat het meer om het lol hebben, en om lol te hebben gaat het meer om de wegligging dan om de pk's, en die is van een Ibiza toch best redelijk. Moet goed je best doen om een Ibiza flink te laten slippen, zelfs met een Cupra.

Besides, als m`n 1.4 er mee op houdt komt er een 1.8 8klepper in(mag niet groter vanwege de keuringen), die leveren toch redelijk wat pk's als je ze een beetje kietelt :')

Link to comment
Delen op andere websites

Afgelopen zaterdag winterbandjes onder de auto gelegd :D Maten zijn 205/55/16

(ps hij is niet gewassen :$ )

* saapje *

mooie bolide... heb je ook een foto van het interieur? :puh:

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...