Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ach, dan prop je er toch een 750d 3.0L blok erin met 381pk... Ook niet mis :puh:

BMW 550d heeft een interessante techniek met 3 turbo's(volgens mij bedoel je dit blok, niet?).

Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe Maserati Quattroporte? Ik vond de oude eerlijk gezegt mooier, vooral de achterkant.

Oerlelijke velgen.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet, ik vind die voorkant eigelijk wel nog mooi, net als de velgen :$

Maar de achterkant is nu wel echt compleet zijn charme kwijt.

Kwestie van smaak denk ik, ik vind dat heel veel dure auto's tegenwoordig minder mooi worden. Bijvoorbeeld Lamborgini, en dan bedoel ik bijvoorbeeld de Aventador. Iedereen vind hem mooi maar ik vind hem echt afschuwelijk. Ziet er uit als een concept car en daar houd ik gewoon niet van, heeft totaal geen charme in mijn ogen, die een Italiaanse juist auto hoort te hebben. De nieuwe F12 Berlinetta van Ferarri vind ik ook al niet geweldig, al vind ik de 458 dan wel weer prachtig. En dan nog over de Quattroporte, ik vind de achterkant juist nog wel meevallen. Die voorkant vind ik nu gewoon een beetje een zooitje. Vooral die koplampen en dat grijze gedeelte op de onderkant van de bumper. :7

Edit: En ja, die velgen zijn nog lelijker... :7

Bewerkt: door TalkingPear
Link to comment
Delen op andere websites

...

Dan zwijg ik wel en deel ik gewoon jouw mening. Lijkt ontworpen door een Zwitsers horlogemerk.

Bijvoorbeeld Lamborgini, en dan bedoel ik bijvoorbeeld de Aventador. Iedereen vind hem mooi maar ik vind hem echt afschuwelijk. Ziet er uit als een concept car en daar houd ik gewoon niet van, heeft totaal geen charme in mijn ogen die een Italiaanse auto hoort te hebben. De nieuwe F12 Berlinetta van Ferarri vind ik ook al niet geweldig, al vind ik de 458 dan wel weer prachtig.

Nou, ik vind de Aventador niet mis hoor (wel een beetje Reventon-look a like), maar het is inderdaad waar dat Lamborghini niet meer vasthoudt aan de Italiaanse traditie en puur een luxe-sportwagenmerk van Audi is geworden. Op zich niets mis mee in mijn ogen, maar weinig origineel en zonder ziel. De F12 is inderdaad ook niet de beste Ferrari, zeker als je hem vergelijkt met de 458...

Het is net dat grijze onderaan de bumper dat ik wel mooi vind aan de Quattroporte :3

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

Ben altijd al een apart geval geweest op het gebied van Italiaanse sportwagens, ik kan allebei de grote merken wel appreciëren (ben in essentie wel misschien wat pro-Ferrari dan, komt door de F1) maar ik ben eigelijk een Pagani-fan :D

Jammergenoeg zijn die niet zo frequent als een Lamborghini of Ferrari. /understatement

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...