Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bij ons worden de politiewagens eigenlijk nog wel goed behandeld als ik ze zie. Bij ons rijden er bijna alleen maar Sharan's en Vito's rond. Als ik al een politieauto zie, want ik zie ze eerlijk gezegd niet zo vaak.

Link to comment
Delen op andere websites

oei, waß ist loss?

(I12) 3x Roest remleiding onder de auto ( 2x3m ) + RV 1m incl de 2 leidingen aan de achterdraagarmen. overmatige olielekkage ( RA2 ) en 1x K04 werking / toestand verplicht licht/retroreflector

aldus de keurmeester van de Kwikfit :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

(I12) 3x Roest remleiding onder de auto ( 2x3m ) + RV 1m incl de 2 leidingen aan de achterdraagarmen. overmatige olielekkage ( RA2 ) en 1x K04 werking / toestand verplicht licht/retroreflector

aldus de keurmeester van de Kwikfit :puh:

Breng hem naar een degelijke garage.

Link to comment
Delen op andere websites

(I12) 3x Roest remleiding onder de auto ( 2x3m ) + RV 1m incl de 2 leidingen aan de achterdraagarmen. overmatige olielekkage ( RA2 ) en 1x K04 werking / toestand verplicht licht/retroreflector

aldus de keurmeester van de Kwikfit :puh:

Breng hem naar een degelijke garage.

Dat is? Ik heb namelijk de balle verstand van de " hardware " van auto's en ook of iets goed of slecht gekeurd word :sigaar:
Link to comment
Delen op andere websites

(I12) 3x Roest remleiding onder de auto ( 2x3m ) + RV 1m incl de 2 leidingen aan de achterdraagarmen. overmatige olielekkage ( RA2 ) en 1x K04 werking / toestand verplicht licht/retroreflector

aldus de keurmeester van de Kwikfit :puh:

Breng hem naar een degelijke garage.

Dat is? Ik heb namelijk de balle verstand van de " hardware " van auto's en ook of iets goed of slecht gekeurd word :sigaar:

Precies, en mensen zonder verstand van auto's gaan naar de goedkoopste, en dat is vaak Kwikfit, en die maken weer vies misbruik van mensen zonder verstand van auto's en klakken maar wat op een papiertje.

Genoeg verhalen over kwikfit gehoord en meegemaakt, en ken zelfs iemand die er werkt en zelfs toegeeft dat ze mensen zo een poot uittrekken.

Kwikfit is vaak goedkoop, is duurkoop.

Daarnaast, als jij je auto bij een vaste garage laat keuren en onderhouden, dat ze je een korting ervoor geven, in deze tijd zijn klanten belangrijk he.

Btw, mijn zus haar Golfje is laats gekeurd geworden, auto gekocht voor 340 euro, nu de eerste APK, kostenplaatje van 200 euro, not bad.

Helaas wel te horen gekregen dat een keerring lek is, helaas ook aan de bak zijde dus dat wordt kut.

Nja, als de auto naar mij toe gaat, komt er wss een ander blok in, is van een oud iemand geweest want de motor is zo lui als de pest.

Spijtig genoeg is bij de import wel de hoeveelheid CC's en PK's opgeschreven, dus geen free 4-cil motorswap dus :(

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

(I12) 3x Roest remleiding onder de auto ( 2x3m ) + RV 1m incl de 2 leidingen aan de achterdraagarmen. overmatige olielekkage ( RA2 ) en 1x K04 werking / toestand verplicht licht/retroreflector

aldus de keurmeester van de Kwikfit :puh:

Breng hem naar een degelijke garage.

Dat is? Ik heb namelijk de balle verstand van de " hardware " van auto's en ook of iets goed of slecht gekeurd word :sigaar:

Precies, en mensen zonder verstand van auto's gaan naar de goedkoopste, en dat is vaak Kwikfit, en die maken weer vies misbruik van mensen zonder verstand van auto's en klakken maar wat op een papiertje.

Genoeg verhalen over kwikfit gehoord en meegemaakt, en ken zelfs iemand die er werkt en zelfs toegeeft dat ze mensen zo een poot uittrekken.

Kwikfit is vaak goedkoop, is duurkoop.

Daarnaast, als jij je auto bij een vaste garage laat keuren en onderhouden, dat ze je een korting ervoor geven, in deze tijd zijn klanten belangrijk he.

Megapilot, hou jij maar gewoon je mond toe, soms kan karma een bitch zijn ;)

Hadden wij ook toen we met onze 6 is een keer naar Kwikfit gingen, maar dat heb ik ooit wel eens in dit topic gepost. Tegenwoordig doen we het via de dealer.

Link to comment
Delen op andere websites

Wacht maar totdat jij auto gaat rijden..

Ik ga niet zelf moeten dokken voor m'n eerste wagen hoor, sowieso een afdanker van de ouders. Dusja..Over paar weken ga ik al auto rijden overigens. :D Regio Oost-Vlaanderen heeft nog een paar weken om te evacueren..

Megapilot, hou jij maar gewoon je mond toe, soms kan karma een bitch zijn ;)

Jij hebt je dag niet vandaag hé?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

*Tekst niet meer van toepassing*

Maar om dit berichtje nog nuttig te maken, vraag ik jullie dit, wat is gaver?:

Truck01-large.jpg

Of:

0026erfurt9stundenrennensamstag18.oktober2008.jpg

Gele kap wel zonder lelijke stickers uiteraard.

Ik twijfel eraan wat ik voor mijn FG zou doen.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik ben jaloers omdat commando een rekening van 500 euro onder z'n neus krijgt? :7 En ik zit hier nu niet te schaterlachen om commando zijn ellendige rekening, ik vind het gewoon ironisch dat hij nu veel moet betalen terwijl hij in het verleden aanhaalde dat z'n bakkie hem niks kostte.

Verder ben je triest bezig hoor, just saying. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd, de vorige keer dat ik in dit topic keek (paar maanden terug), liepen de gemoederen hier ook al hoog op. Jullie bekvechten aan de lopende band en spanningen hebben we in dit topic niet nodig, dus voorruit, niet meer zo achterbaks tegen elkaar, en voor wie leuk posten te lastig is: snel weg!

HAHA IK ZEI "BANDENSPANNING"

En "snelweg"

En "achterbak"

En "voorwiel"

Die ander moeten jullie zien. Jullie begrijpen de gedachte toch wel die hier achterligt, of kijken jullie verkeerd?

Achterlicht

verkeer

Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd, de vorige keer dat ik in dit topic keek (paar maanden terug), liepen de gemoederen hier ook al hoog op. Jullie bekvechten aan de lopende band en spanningen hebben we in dit topic niet nodig, dus voorruit, niet meer zo achterbaks tegen elkaar, en voor wie leuk posten te lastig is: snel weg!

HAHA IK ZEI "BANDENSPANNING"

En "snelweg"

En "achterbak"

En "voorwiel"

Die ander moeten jullie zien. Jullie begrijpen de gedachte toch wel die hier achterligt, of kijken jullie verkeerd?

Achterlicht

verkeer

Eindelijk, iemand met verstand van auto's... :clown:

@the rest: naja, Ik noem het geen karma, immers heb ik een perfecte tijd ermee gereden in dat karretje. Los daar van vind ik meer dan 500 euro aan reparatie het niet waard voor een Fiat uit 2001 :puh:. Ik gok zo dat dit een begin van een reeks lange kwalen zijn.

Al kan het ook natuurlijk zijn dat de Kwikfit echt niet goed de APK doet. En dat dit nog geen begin is van een reeks lange kwalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...