Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Daar ben ik eerlijk gezegd niet van overtuigd.

https://www.2fast4u....-moto-te-rijden

Tegenwoordig heb je al geluidsdichte helmen hoor :7.

True door mijn goedkoop hjc'tje hoor ik men pijp nog wel een beetje tegen 120km/h, echter hoor ik meer windgeruis.

En ik ben dan ook een klepopenrijder, dus heb ik altijd wind in me gezicht..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Haha geniaal, jouw BMW.. Helemaal getuned en dan orginele fabrieksvelgen eronder. :schater:

whaha, ja daar kwam ik ook achter toen ik hem poste.Het ziet er een beetje uit als een wolf in schaapskleren :D Bij die Merc was ik het niet vergeten >.<

Link to comment
Delen op andere websites

Tegenwoordig heb je al geluidsdichte helmen hoor :7.

True door mijn goedkoop hjc'tje hoor ik men pijp nog wel een beetje tegen 120km/h, echter hoor ik meer windgeruis.

En ik ben dan ook een klepopenrijder, dus heb ik altijd wind in me gezicht..

Het is vooral de wind die de gehoorschade veroorzaakt bij motorrijders, maar kan me best inbeelden dat zo'n snoeiharde(tbh associale) uitlaat ook wel de achteruitgang van het gehoor 'helpt'. Ik kan iedereen die met een motor wilt rijden aanraden om gewoon een setje oordopjes te kopen(Alpine motosafes bvb). Constant piepje in je oor is géén pretje.. ;)

PS: Over wolf in schaapskleren gesproken:

http://www.autoblog.nl/archive/2008/12/01/rijtest-video-audi-a3-32-turbo-460-pk

:D

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ook nog eventjes een (beuk-) winkelkarretje van een Hummer gemaakt :D

post-2240-0-64456800-1355957174.jpg

PS. het word tijd dat je tanks in de plaatselijke dealer kunt kopen, damn wat lijkt me dat toch lekker om met zo'n gepantserd ding te rossen :clown:

Overigens heb ik nu m'n APK voor 225 euro laten doen en kan ie er weer tot 2014 tegenaan... Ietsje goedkoper dus dan die 600 euro bij de Kwikfit :bonk: ( en hij is ook nog eens door een RDW steekproef gecontroleerd, dus dat zit wel knus nu :D )

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Jah ik ga het denk wel doen, maar daar wacht ik nog even mee, hij heeft nu rond de 900km op de teller staan, ik wil sws wachten tot hij rond de 2K is. Even iets beter voor de motor voordat ik hem een keer vol gas ga uitproberen. Daarna gaat hij op voor de tuning.

Lederen interieur is besteld en inbouwen zal geschieden ergens mid januari. Ik zal voor en na foto's plaatsen zodra het klaar is.

Ook komt er stoelverwarming en stoelventilatie in de voorstoelen. Wordt echt awesome.

Link to comment
Delen op andere websites

Vier dit jaar geen kerst met de familie, maar wil de vrije dagen wel nuttig besteden dus ga volgas aan de Leon verder. Zondag gaat de auto naar binnen waar met motorblok reiniger door de olie die er na 15 minuten weer uit moet. Dan het blok de hele dag lekker laten uitdruppelen. Gelijk nieuwe 5w30 olie van castrol in met nieuw filtertje. Ook het interieur filter vervangen.

Heb ook al een tijdje een klein subwoofertje liggen voor in het reservewiel die ik aan wil sluiten.

En dan het gene waar het meeste werk in gaat zitten zijn de kleinere schades. Wil enkele deukjes eruit tikken, achterbumper strak maken en spuiten, spiegelkappen strak maken en spuiten de de kapjes voor de koplampsproeiers zullen opnieuw gespoten worden. Als alles erop zit de auto in de overige tijd nog polijsten en dan is het lange kerstweekend denk ik wel weer voorbij.

Dan tot eind januari wachten voor mijn afspraak bij Jelmer waar er vanaf de kat een rvs middendempervervanger zal komen met rvs einddemper met CupraR eindstuk.

Link to comment
Delen op andere websites

^Lekker bezig. Alleen ik ben zo iemand die alles laat doen :$

Een bus en tunen, past bij mij nooit samen ( al zie je dat steeds vaker, die Transporters bij ons hebben ook 200 pk >.< ) .

Net ff die paar kilo die hij lichter voelt weet u wel.

Link to comment
Delen op andere websites

^Lekker bezig. Alleen ik ben zo iemand die alles laat doen :$

Een bus en tunen, past bij mij nooit samen ( al zie je dat steeds vaker, die Transporters bij ons hebben ook 200 pk >.< ) .

Net ff die paar kilo die hij lichter voelt weet u wel.

Huhuhuhu ( bij toeval ook van JMTuning ).

p1012419-w960h720.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Tegenwoordig heb je al geluidsdichte helmen hoor :7.

True door mijn goedkoop hjc'tje hoor ik men pijp nog wel een beetje tegen 120km/h, echter hoor ik meer windgeruis.

En ik ben dan ook een klepopenrijder, dus heb ik altijd wind in me gezicht..

Het is vooral de wind die de gehoorschade veroorzaakt bij motorrijders, maar kan me best inbeelden dat zo'n snoeiharde(tbh associale) uitlaat ook wel de achteruitgang van het gehoor 'helpt'. Ik kan iedereen die met een motor wilt rijden aanraden om gewoon een setje oordopjes te kopen(Alpine motosafes bvb). Constant piepje in je oor is géén pretje.. ;)

PS: Over wolf in schaapskleren gesproken:

http://www.autoblog....32-turbo-460-pk

:D

Gewoon een geluidsdichte helm kopen --> problem solved.

Moet toch echt eens gaan kijken voor waterdichte winterkledij, word wat nat en koud nu :7.

Link to comment
Delen op andere websites

^Lekker bezig. Alleen ik ben zo iemand die alles laat doen :$

Een bus en tunen, past bij mij nooit samen ( al zie je dat steeds vaker, die Transporters bij ons hebben ook 200 pk >.< ) .

Net ff die paar kilo die hij lichter voelt weet u wel.

hehe, ja je zal er soms verbaasde koppen mee trekken :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...