Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Ik reed met de les auto altijd volledig op de koppeling weg zonder gas te geven, maar met de Golf lukt dit absoluut niet, Corrado weer wel.

Daar had ik ook last van, totdat de instructeur een paar dagen voor het examen zei dat ik ook gas moest geven, ging niet zo soepel dus heb ik het gas bijgeven bij het examen maar achterwege gelaten :7

En kan je nu wel gewoon normaal in een benzine auto rijden dan? :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik reed met de les auto altijd volledig op de koppeling weg zonder gas te geven, maar met de Golf lukt dit absoluut niet, Corrado weer wel.
Daar had ik ook last van, totdat de instructeur een paar dagen voor het examen zei dat ik ook gas moest geven, ging niet zo soepel dus heb ik het gas bijgeven bij het examen maar achterwege gelaten :7
En kan je nu wel gewoon normaal in een benzine auto rijden dan? :7

Gelukkig wel :7 Het went inderdaad erg snel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben je er al uit wat je hierna wilt qua auto?

Nee echt nog totaal niet :ch:

Heb wel meerdere modellen gezien die ik wel interessant vind, maar zoals auto's tegenwoordig gemaakt worden schikt me een beetje af, de kans is in ieder geval klein dat het een VAG wordt

Overigens nog een fotootje van de spullen, kan weer voorlopig vooruit :puh:

B86EB510-9301-4023-BE40-E91D2AF1A9AF_zps58mwsvl3.jpg

4761189A-BF06-40E3-BBB2-091159A5799A_zpsojlu7rxx.jpg

Vanmiddag maar weer wat spullen proberen

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien niet helemaal gepast, maar ik meen me te herinneren dat er hier een paar mensen zitten met mooie auto's op schaal. Ik zou graag een Nissan Skyline op schaal kopen, zou ik voor rond de 50 euro iets moois op de kop kunnen tikken? En zoja, welke sites raden jullie me aan?

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien niet helemaal gepast, maar ik meen me te herinneren dat er hier een paar mensen zitten met mooie auto's op schaal. Ik zou graag een Nissan Skyline op schaal kopen, zou ik voor rond de 50 euro iets moois op de kop kunnen tikken? En zoja, welke sites raden jullie me aan?

Je zou Tommy-Vercetti kunnen aanspreken, hij zit in dat wereldje.

Nee echt nog totaal niet :ch: Heb wel meerdere modellen gezien die ik wel interessant vind, maar zoals auto's tegenwoordig gemaakt worden schikt me een beetje af, de kans is in ieder geval klein dat het een VAG wordt Overigens nog een fotootje van de spullen, kan weer voorlopig vooruit :puh:

Vanmiddag maar weer wat spullen proberen

En, al geprobeerd?

Hier regende het de hele tijd :(

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vorige week dus mijn auto gewassen, en van de week zat er alweer allemaal stof en dergelijke op, man man ik moet echt nooit meer mijn auto wassen :puh:

@Rusty, VAG ftw, kunnen we een gtaforum meeting gaan houden ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Vanmiddag maar weer wat spullen proberen

En, al geprobeerd?

Hier regende het de hele tijd :(

Hier regende het ook, ga hem zo maar eens proberen, ben wel benieuwd eigenlijk :puh:

@Rusty, VAG ftw, kunnen we een gtaforum meeting gaan houden ^^

Aan de VAG kenners dan meteen een vraag, hoe zit dat nou met de modellen met en zonder ketting

De Golf 6 Edition 35 en R hebben allebei weer gewoon een riem?

De GTI heeft weer een ketting?

En hoe zit dat met de Golf 7 modellen, ook nog steeds allemaal een ketting of zijn ze verstandig geweest en op de riem overgestapt?

Nou heeft die Edition 35 weer bijna altijd een DSG bak :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

Aan de VAG kenners dan meteen een vraag, hoe zit dat nou met de modellen met en zonder ketting

De Golf 6 Edition 35 en R hebben allebei weer gewoon een riem?

De GTI heeft weer een ketting?

En hoe zit dat met de Golf 7 modellen, ook nog steeds allemaal een ketting of zijn ze verstandig geweest en op de riem overgestapt?

Nou heeft die Edition 35 weer bijna altijd een DSG bak :sst:

De TSI's hebben gewoon een ketting, TFSI hebben een riem.

TFSI's zitten inderdaad enkel in de top Golfjes, ook Audi heeft de TFSI's ipv. TSI's.

Sommige zeggen dat het slechts een andere naam heeft, maar volgens mij klopt dat niet.

Hoe en wat precies weet ik niet, zal ik zo even naar kijken of ik duidelijkheid erin vind.

Link to comment
Delen op andere websites

Ah thnx, ik kom er dus ook niet helemaal uit :)

Foamlance inmiddels geprobeerd, wat een uitvinding is dat toch, auto wassen is nog nooit zo makkelijk geweest (al was hij ook nog niet erg vies)

FE6B9BA5-FD69-4A4E-9CB1-7B473852591D_zpshiermvpn.jpg

Uiteraard weer te laat met foto maken waardoor het meeste foam er al afgezakt was :7

Ook de B-stijlen ontdaan van de lelijke beschadigde stickers, nou weet ik alleen niet of ik het zo hou of hoogglans zwart maak met folie

5A792993-4D05-47A4-A05C-64C9BA84D354_zps4gkawmhm.jpg

Oh, er meteen maar even de motorruimte schoon gemaakt met APC, gaat dan best makkelijk eigenlijk

89FD5113-CABC-4328-9284-05DADBE7161D_zpsoywm3e6k.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Het fijne weet ik er ook niet van, wel dat mijn Seat een TFSI blok heeft met riem. Wat betreft Audi en VW blokken is volgens mij alleen de naam anders. Ik heb een maatje met een Golf 4 GTI en daar is een blok uit een Audi TT ingekomen. (Geen TSI of TFSI maar toch.) Plug and Play, 100% dezelfde motor, maar dan met een Audi logo i.p.v een VW logo op de plastic kap. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...