Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Hey jongs, heeft iemand verstand waar je buitenspiegels kan vinden.

Mijn moeder deed vandaag iets te hard haar linker portier dicht van haar BMW Z4 en haart linkerspiegel (de spiegel zelf, niet het frame) pleurt er gewoon vanaf.

Z4 is van 2007.

Ik heb geen idee waar ik er eentje kan vinden?

(btw. heb vandaag eerste rijles gehad :7 )

Uhmm, dealer, marktplaats of ebay, is de spiegel zelf incl. kap eraf of enkel spiegel eraf geknikkerd?

Heb je eerder al gereden of was het je aller eerste keer?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1310

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey jongs, heeft iemand verstand waar je buitenspiegels kan vinden.

Mijn moeder deed vandaag iets te hard haar linker portier dicht van haar BMW Z4 en haart linkerspiegel (de spiegel zelf, niet het frame) pleurt er gewoon vanaf.

Z4 is van 2007.

Ik heb geen idee waar ik er eentje kan vinden?

(btw. heb vandaag eerste rijles gehad :7 )

Uhmm, dealer, marktplaats of ebay, is de spiegel zelf incl. kap eraf of enkel spiegel eraf geknikkerd?

Heb je eerder al gereden of was het je aller eerste keer?

Had al eens eerder intakes gehad bij verschillende rijscholen, maar die vond ik 3 keer niks.

Stuurwerk ging prima. Koppeling ging wel oke. Alleen schakelen moet ik even leren.

Misschien dat je hier wat mee kan?

http://www.ebay.nl/i...h-/321059645288

Heb m de link even doorgemaild naar men moeder, zou goed moeten zijn :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Had al eens eerder intakes gehad bij verschillende rijscholen, maar die vond ik 3 keer niks.

Stuurwerk ging prima. Koppeling ging wel oke. Alleen schakelen moet ik even leren.

Netjes, wanneer krijg je te horen hoeveel uur je ongeveer nodig hebt?

Heb m de link even doorgemaild naar men moeder, zou goed moeten zijn :Y

Wel even opletten of je de goeie pakt, je hebt met verschillende kleuren, met of zonder verwarming, vlakke/convex/wide angle variant etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Had al eens eerder intakes gehad bij verschillende rijscholen, maar die vond ik 3 keer niks.

Stuurwerk ging prima. Koppeling ging wel oke. Alleen schakelen moet ik even leren.

Netjes, wanneer krijg je te horen hoeveel uur je ongeveer nodig hebt?

Heb m de link even doorgemaild naar men moeder, zou goed moeten zijn :Y

Wel even opletten of je de goeie pakt, je hebt met verschillende kleuren, met of zonder verwarming, vlakke/convex/wide angle variant etc.

Ik heb geen idee hoeveel uren ik nodig heb, dat hoor ik pas op 7 Mei :puh:

Ohja en over de spiegel, het is een zelfverwarmende en dimmende spiegel.

Link to comment
Delen op andere websites

Welke motor heb je erin? 1.6 16v?

In je motorruimte mis je een dopje, weet niet of je die vergeten bent? :puh:

Was vergeten hierop te reageren :$

Is inderdaad een 1.6 16v, goed voor 110 pk wat toch nog redelijk vlot is in een 206

En met een verbruik van 1:14,5 ook nog wel zuinig

Die dop is van de ruitenwisservloeistof, zat er al niet meer op toen ik hem kocht :7

Overigens kan ik de nieuwe auto weer een stukje opschuiven, gister is de uitlaat gescheurd :duh:

Tussen de middenpijp en achterdemper is de pijp gebroken lijkt het, ga vanavond even proberen het preventief op te lossen zodat volgende week er een nieuwe uitlaat onder kan

FE345D2A-1FF7-435F-9F14-DEB1CE80BAFE_zpsacs6rint.jpg

@Maxvito, gefeliciteerd!

Bewerkt: door RustyRustler89
Link to comment
Delen op andere websites

Was vergeten hierop te reageren :$

Is inderdaad een 1.6 16v, goed voor 110 pk wat toch nog redelijk vlot is in een 206

En met een verbruik van 1:14,5 ook nog wel zuinig

Die dop is van de ruitenwisservloeistof, zat er al niet meer op toen ik hem kocht :7

Overigens kan ik de nieuwe auto weer een stukje opschuiven, gister is de uitlaat gescheurd :duh:

Tussen de middenpijp en achterdemper is de pijp gebroken lijkt het, ga vanavond even proberen het preventief op te lossen zodat volgende week er een nieuwe uitlaat onder kan

Ah, een vriend van mij heeft ook de 1.6 16V, komt aardig van zijn plek af.

Toevallig is bij hem die dop ook weg, vandaar dat het me opviel.

Ik neem aan dat je zelf de uitlaat gaat vervangen, zo duur is dat toch niet voor een Peugeot?

Edit, ik zie je berichtje nu pas Max, gefeliciteerd :tu:

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem aan dat je zelf de uitlaat gaat vervangen, zo duur is dat toch niet voor een Peugeot?

Een vriend van me is monteur bij een garage 1,5 km verderop, dus dan ga ik niet op de oprit lopen klooien met een krik :puh:

Gewoon even om 17:00 uur daarheen gereden, auto op de brug en een nieuwe einddemper eronder gehangen die hij had besteld, 120 euro was dat

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie je reactie nu pas, waarschijnlijk was ik aan het rijden :puh:

Kreeg donderdag morgen een sms'je van de gemeente dat mijn rijbewijs klaar lag dus die maar direct opgehaald :tu:

Nice :tu:

Een vriend van me is monteur bij een garage 1,5 km verderop, dus dan ga ik niet op de oprit lopen klooien met een krik :puh:

Gewoon even om 17:00 uur daarheen gereden, auto op de brug en een nieuwe einddemper eronder gehangen die hij had besteld, 120 euro was dat

Voor dat geld zou ik hem zelf ook niet bestellen en monteren, valt reuze mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ook weer iets bij te dragen.

Gister bod op een golfje gedaan en net bericht dat bod bespreekbaar is en dat mag komen kijken. Volgende week dus misschien een 2de auto.

Heb waarschijnlijk toch al iemand die me andere auto wel wil kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...