moechy Geplaatst: 30 maart 2016 Rapport Geplaatst: 30 maart 2016 (bewerkt) Het stoort mij niet echt dat kunststof. En men uitlaat is vandaag toegekomen, fuck yeah. Morgen monteren en dan post ik wel wat foto's. En dan binnenkort de testbank op Bewerkt: 30 maart 2016 door moechy Reageren
moechy Geplaatst: 31 maart 2016 Rapport Geplaatst: 31 maart 2016 Sorry voor de dubbelpost, uitlaat hangt eronder. Wat een geluid Picca's in de spoiler, zijn er wat veel om zo te plaatsen: Voor: Na: Reageren
MaxVito Geplaatst: 2 april 2016 Rapport Geplaatst: 2 april 2016 (bewerkt) Vandaag wezen kijken naar een MG ZS omdat ik toch iets groters wilde.. Persoonlijk vind ik het een erg mooie auto vooral door de kleurstelling. Deze heb ik ook gekocht en kan ik volgende week gaan afhalen. :dans: Leuk verjaardagscadeau dacht ik zo Hierbij alvast een foto MG ZS 1.8 120 SALOON. Bewerkt: 2 april 2016 door MaxVito Reageren
RUBENN Geplaatst: 2 april 2016 Rapport Geplaatst: 2 april 2016 Nette auto, zie je niet vaak Al vrij snel een nieuwe na de rode MG of vergis ik me nu? Reageren
moechy Geplaatst: 2 april 2016 Rapport Geplaatst: 2 april 2016 De ene mg ging kapot en nu heeft ie een andere mg gekocht en kan ie de andere mg gebruiken voor onderdelen Reageren
GolfG60 Geplaatst: 2 april 2016 Rapport Geplaatst: 2 april 2016 Hmm, vraag mij wel af wie zijn remklauwen rood verft op een groene sedan? Reageren
MaxVito Geplaatst: 3 april 2016 Rapport Geplaatst: 3 april 2016 Klopt ik heb nu nog een Rover 214Si. Die ruil ik in. Vond deze ietwat aan de kleine kant en wilde een leuke sportieve auto. Vandaar de MG ZS. @Golfg60 Geen idee of dit standaard is maar vind het wel dik staan Reageren
MaxVito Geplaatst: 6 april 2016 Rapport Geplaatst: 6 april 2016 Vandaag een telefoontje gekregen van de verkoper dat de MG niet in orde is. APK punten zijn allemaal gerepareerd echter blijkt een klep gebroken te zijn. Schade rond de €1500,- Hij wilde de auto niet meer verkopen en ging deze aanbieden via een veiling. Ben blij dat hij dit laat weten aan de andere kant ook beetje teleurgesteld had me er namelijk best op verheugd.. Zoektocht gaat weer verder. Reageren
RUBENN Geplaatst: 6 april 2016 Rapport Geplaatst: 6 april 2016 Dat is flink balen... Ga je weer naar hetzelfde opzoek? Reageren
MaxVito Geplaatst: 6 april 2016 Rapport Geplaatst: 6 april 2016 Ik wil graag een vergelijkbare MG. Echter is het aanbod op dit moment echt te treurig voor woorden.. Reageren
moechy Geplaatst: 6 april 2016 Rapport Geplaatst: 6 april 2016 Mg's zijn nou helaas niet echt het voorbeeld van duurzaamheid helaas. Ik heb ondertussen een nissan silvia s12 op het oog voor een prikje, als project. Reageren
MaxVito Geplaatst: 6 april 2016 Rapport Geplaatst: 6 april 2016 (bewerkt) Geen idee, dacht dat de 1.8 wel kwalitatief goede motors zijn. Als ik me niet vergis een Honda motor. Bewerkt: 6 april 2016 door MaxVito Reageren
.Sharingan Geplaatst: 6 april 2016 Rapport Geplaatst: 6 april 2016 Weet iemand hier toevallig of ik met 23 jaar (volgende maand 24) al kan gaan motorrijlessrn voor rijbewijs A? Aka geen examen doen tot mn 24ste zodat ik meteen het A rijbewijs heb ipv nog meer examens doen. Reageren
moechy Geplaatst: 6 april 2016 Rapport Geplaatst: 6 april 2016 Weet iemand hier toevallig of ik met 23 jaar (volgende maand 24) al kan gaan motorrijlessrn voor rijbewijs A? Aka geen examen doen tot mn 24ste zodat ik meteen het A rijbewijs heb ipv nog meer examens doen. Pas vanaf je effectief 24 bent, dus nog een maandje wachten. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 april 2016 Rapport Geplaatst: 7 april 2016 Ah, balen. Werkt dat in belgie ook zo ofwat ? Overigens Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.