Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Van de week nieuwe velgen voor een leuke prijs op de kop kunnen tikken inclusief conti sportcontact 5's erop, hierbij wat foto's:

qNLfukS.jpg

RCaKj3P.jpg

Ben er iig erg blij mee, staat een stuk strakker en rijdt ook een stuk strakker in de bochten!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1309

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ga je hem nog wat laten zakken of houd je hem verder standaard?

Nah hou het lekker standaard, levert het meeste op als je hem weer verkoopt :puh:

kan je toch net zo goe, als je hem verkoopt hem terug standaard zetten? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ga je hem nog wat laten zakken of houd je hem verder standaard?

Nah hou het lekker standaard, levert het meeste op als je hem weer verkoopt :puh:

kan je toch net zo goe, als je hem verkoopt hem terug standaard zetten? :D

Ja klopt haha, maar of dat zo handig is in 'drempel'Nederland :puh: Ik vind het zo al meer dan prima :)

Twijfel alleen nog aan een uitlaatsierstuk, bij de 1.2 tsi golfjes is dat nooit geleverd, heeft ook maar een uitlaatpijp, terwijl ik het bij bmw, audi etc wel vaker zie, twijfel dus of ik het nu wel of niet wil bij mijn golf :puh:

Bewerkt: door Limbolander
Link to comment
Delen op andere websites

Ga je hem nog wat laten zakken of houd je hem verder standaard?

Nah hou het lekker standaard, levert het meeste op als je hem weer verkoopt :puh:

kan je toch net zo goe, als je hem verkoopt hem terug standaard zetten? :D

Ja klopt haha, maar of dat zo handig is in 'drempel'Nederland :puh: Ik vind het zo al meer dan prima :)

Twijfel alleen nog aan een uitlaatsierstuk, bij de 1.2 tsi golfjes is dat nooit geleverd, heeft ook maar een uitlaatpijp, terwijl ik het bij bmw, audi etc wel vaker zie, twijfel dus of ik het nu wel of niet wil bij mijn golf :puh:

Je kan er net zo goed een setje van Eibach onder gooien waarmee ie een 3 - 4 cm zakt.

Alleszins dat heb ik bij mijn juke gedaan, komt het rijgedrag serieus ten goede zonder dat het teveel ten koste gaat van het comfort.

Link to comment
Delen op andere websites

Van de week nieuwe velgen voor een leuke prijs op de kop kunnen tikken inclusief conti sportcontact 5's erop, hierbij wat foto's:

...

Ben er iig erg blij mee, staat een stuk strakker en rijdt ook een stuk strakker in de bochten!

Als ik jou was zou ik bij elke lege parkeerplaats langs de weg gaan posten om mensen te trollen >.<

Link to comment
Delen op andere websites

Van de week nieuwe velgen voor een leuke prijs op de kop kunnen tikken inclusief conti sportcontact 5's erop, hierbij wat foto's:

...

Ben er iig erg blij mee, staat een stuk strakker en rijdt ook een stuk strakker in de bochten!

Als ik jou was zou ik bij elke lege parkeerplaats langs de weg gaan posten om mensen te trollen >.<

Waar heb jij het nu weer over?

Link to comment
Delen op andere websites

Belgische politiezones mogen zelf kiezen welke voertuigen ze aankopen, dus ik heb hier ook al het een en ander zien rondrijden. Crappy Volkswagen Transporters, Volvo's, Toyota's, BMW's, Audi's, ... you name it. Er zit totaal geen lijn in. Zelfde met de zwaailichten en de sirenes. Ze doen maar wat. Strikt genomen mogen de zwaailichten ook niet rood zijn onder artikel 28, paragraaf 2, lid 7 van de wegcode, maar dat zie ik tegenwoordig ook steeds vaker.

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...