Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

- Ik ken echt weinig mensen die jaren rijden met Opel en er positief over zijn. Just saying. Op internet lijkt het voor mij ook 1 van de weinige merken waar men constant (terecht) op loopt te bashen inzake kwaliteit.

Hier in de straat rijd een vrouwtje al 25 jaar met dezelfde Opel. Ik heb ook een Opel die al de laatste paar keer smetteloos door de keuring ging. Maar goed, die is ook 8 jaar oud en ik rijd er als een oud opaatje mee.

Het is een beetje een combi van de kwaliteit van de onderdelen en hoe de auto gebruikt (en niet gebruikt) wordt/werd. Dat verschilt van model, tot auto, tot chauffeur. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1309

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Helaas moet bij mij de BMW plaats maken voor iets anders, ik rij nu té veel kilometers voor een i6 benzine, dus als alles goed gaat kan ik morgen de 'nieuwe' auto ophalen, wat een diesel is

Nieuwe auto is wel een stuk jonger meteen

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas moet bij mij de BMW plaats maken voor iets anders, ik rij nu té veel kilometers voor een i6 benzine, dus als alles goed gaat kan ik morgen de 'nieuwe' auto ophalen, wat een diesel is

Nieuwe auto is wel een stuk jonger meteen

Wel een 6 cilinder diesel of ga je naar een 4 cilinder?

Ken het zelf maar ook al te goed, heb met de VR6 in 5 maanden tijd 12.000 km gereden, voor ongeveer 2350 euro aan benzine weggestookt.

Rij nu een 4 cilinder diesel, heb in 2 maanden tijd 6000 km gereden, en heb daarmee ongeveer 350 euro weggestookt.

Dus ja, het scheelt wel een hoop :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

maar ook Duitse merken hebben goede en goedkope mogelijkheden (bijv. Ford en VW/Skoda)

Sinds wanneer zijn Ford en Skoda Duits puh2.gif?

En nog een tip, ligt er ook aan hoe lang je je rijbewijs hebt maar koop iets wat niet gelijk speciaal is of wat super netjes is.

De kans dat je een paaltje raakt of je brokken maakt met je eerste wagen is toch wel een stuk hoger dan als je een tijd ermee hebt gereden, en zou zonde zijn als je een nette wagen door iets simpels afschrijft.

Kan ook een motivatie zijn nét wat voorzichtiger te zijn :puh:

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Dan is natuurlijk de vraag; wat is het er voor eentje?
Wel een 6 cilinder diesel of ga je naar een 4 cilinder?

Is een 2011 VW Golf 6 Highline geworden, met een 1,6 TDI ;)

Natuurlijk wou ik graag BMW rijden, maar de leuke 320D's zijn me nu gewoon te duur, ik ben ook nog steeds bezig het huis te verbouwen, en geld kan je maar een keer uitgeven

In de Golf zitten ook leuke opties, dus kan er zeker weer eventjes mee vooruit, tussendoor gewoon langzaam doorsparen :clown:

5532BA5A-B4B4-4AA9-97C6-0E6C29B44F4E_zpszdaz8ass.png

Dit is het interieur in ieder geval, betere foto's komen wel als ik hem heb

Link to comment
Delen op andere websites

13686576_1176489115734747_4359327399495975128_n.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=00436697632c189c0ce92450bd6baaef&oe=5844FA8Ahet is weer eens even geleden sinds ik weer op het forum zat. De seat Córdoba van toen heb ik helaas weg moeten doen vanwege een kapotte versnellingsbak. Sinds februari rijd ik in een golf cabrio 1.9tdi. ik heb de wagen gekocht als project en het nodige tot zo ver vervangen

Link to comment
Delen op andere websites

Dan is natuurlijk de vraag; wat is het er voor eentje?
Wel een 6 cilinder diesel of ga je naar een 4 cilinder?

Is een 2011 VW Golf 6 Highline geworden, met een 1,6 TDI ;)

Natuurlijk wou ik graag BMW rijden, maar de leuke 320D's zijn me nu gewoon te duur, ik ben ook nog steeds bezig het huis te verbouwen, en geld kan je maar een keer uitgeven

In de Golf zitten ook leuke opties, dus kan er zeker weer eventjes mee vooruit, tussendoor gewoon langzaam doorsparen :clown:

5532BA5A-B4B4-4AA9-97C6-0E6C29B44F4E_zpszdaz8ass.png

Dit is het interieur in ieder geval, betere foto's komen wel als ik hem heb

Erg mooie auto, Identiek aan mijne zowat, zag hem al op tweakers VW topic langskomen :puh: Veel plezier ermee!

Is je auto gewaxed ofzo? 't Is net een spiegel. puh2.gif Mooie auto iig.

Dat lijkt op de foto altijd heel erg, zeker met een metallic/parelmoer kleur ^^

Vandaag mijn auto trouwens weer eens met de hand gewassen en vervolgens ook met de hand geboend, resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf :)

5rrh4Qy.jpg

yjFQDsH.jpg

Bewerkt: door Limbolander
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...