Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

Idd, wieldoppen erop is eigenlijk altijd wel stalen velgen, enige fabrikant die aluminium wielen saai weet te maken met wieldoppen is Toyota.

Zo heeft Renault ook nog een mooi instinkertje, hebben op sommige Laguna's een 5 spaak stalen velg met een wieldop die er echt als een aluminium velg uitziet.

Als je het echt niet weet, kan je altijd nog een magneetje meenemen, magneten kleven niet aan aluminium maar wel aan staal.

Je kan ook met je knokkel er tegenaan kloppen, hoor en voel je het verschil ook gewoon goed mee.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1309

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Waarom wil je 'm verkopen als ik vragen mag?

Tijd voor wat 'zuinigers'. Mijn keuze is gevallen op een Alfa Giulietta icon_mrgreen.gif Met voorkeur naar de 1.4T 170PK Automaat versie. Gewaagde keuze, een Alfa automaat ik weet het :puh: Maarja het heeft geen haast, als die rond het voorjaar maar weg is volgend jaar puh2.gif

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Verwend noemen ze dat. :7

Vandaag in een BMW 1 Serie uit 2012 mogen rijden, op de knipperlichten na echt een fijne bak.

Ooh, dan heb je een extra optie? :D

Haha geen idee, had 'm maar voor een kilometer of 80. :puh:

Mooi die Alfa's inderdaad!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Moet toegeven dat ik voor een NA een zwak heb, vooral een rode of zwarte met een hardtop erop.

NB is voor mijn smaak te nieuw, maar hebben wel weer de 1.8 en vaak een LSD erin dus dat rijdt weer erg lekker.

Hoe dan ook, veel plezier ermee yep.gif

Ik was in eerste instantie ook aan het kijken voor een NA. Maar die zijn in de buurt erg duur en missen een paar opties wat ik graag wilde.

Mooie wagen, whoop.

Nog plannen mee?

Dank. Nog niet echt plannen. Wellicht van de zomer een andere set velgen. Aftermarket koplamp units en verder nog geen idee

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...