Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic


Groot-Duimpje

Recommended Posts

  • Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GolfG60

    1309

  • moechy

    1226

  • GekkieJ01

    629

  • RustyRustler89

    543

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

Vandaag nieuwe velgjes onder de Dame laten zetten:

post-89338-0-24368900-1477770466_thumb.png

post-89338-0-61594600-1477770484.jpg

Het zijn de oorspronkelijke 15" IMOLA velgen van Citroën, zoals die 13 jaar geleden werden aangeboden als optie op de C5 Phase I. Ik had echter de affabriek standaard zwarte alu velgen, welke eigenlijk dezelfde vorm hadden als stalen wielen, en derhalve waren bekleed met wieldopjes. Ik raakte die dingen echter steeds kwijt en €25 per wieldop steeds weer wordt wat duur! emo.gif Ik was dus erg blij dat ik de mijne met wieldoppen en al kon ruilen voor deze. Rates?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken het maar al te goed, alleen ik raak continu onderlippen kwijt, meestal vind ik ze weer terug dus dat scheelt wel weer.

Tijd terug stond ik bij de pomp en zag ik dat een helft van mijn onderlip kwijt was, dag erna kwam ik op werk aan, zag ik mijn onderlip in de struiken liggen.

Collega sprak me al aan met de vraag of ik niet iets kwijt was, maar ik wist al hoe laat het was :7

Je foto's zijn wel erg onduidelijk, maar de velgen zien er simpel uit, wat voor een dagelijkse wagen juist handig is met schoonmaken.

Als je ze 1 op 1 hebt weten te ruilen, dan is het sowieso een vooruitgang :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Juke staat weer op zijn winterwielen en originele demper hangt er ook terug onder.

Is toch wennen zo van een 235/45-18 naar 215/55-17 gaan :puh:

Ze staan wel netjes in het satijnzwart. (Had mijn originele velgen in het satijnzwart laten zetten met daar de winterbanden op )

Link to comment
Delen op andere websites

Naja ik moest voor het werk een formulier invullen met daarop de vraag als de auto wel of geen lichtmetalen velgen had. Ik wist eigenlijk niet zo goed waar ik naar moest kijken om zeker te weten wat voor type materiaal het was.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...