Sir_Ballas Geplaatst: 3 juli 2017 Rapport Geplaatst: 3 juli 2017 Ik vindt hoogtoerige motoren altijd wel iets hebben, geeft imo een sportief karakter Reageren
MaxVito Geplaatst: 5 juli 2017 Rapport Geplaatst: 5 juli 2017 Sinds vorige week een andere set velgen op de BMW. Vond de vorige set niet zo bijzonder. Nu ook een maatje groter, 17" i.p.v. 16". Reageren
MaxVito Geplaatst: 15 juli 2017 Rapport Geplaatst: 15 juli 2017 (bewerkt) Zo, de BMW maar eens gewassen Bewerkt: 15 juli 2017 door MaxVito Reageren
moechy Geplaatst: 24 juli 2017 Rapport Geplaatst: 24 juli 2017 Staat netjes hoor, max! Ben zelf met het idee aan het spelen om de juke in te ruilen op een Jeep Renegade of gewoon te verkopen en dan rondkijken naar een Renegade. Ik weet niet wat het is, maar dat model doet me iets. Ga binnekort wel eens testrijden met ezn 1.4turbo (140pk) denk ik. Ben er nog niet helemaal over uit. Reageren
moechy Geplaatst: 24 juli 2017 Rapport Geplaatst: 24 juli 2017 Vandaag naar een gaan kijken. Testrit op volgende maandag gepland. Reageren
moechy Geplaatst: 31 juli 2017 Rapport Geplaatst: 31 juli 2017 Nog even een update, aangezien het hier dood is, lijkt het net alsof ik een monoloog voer :7. De juke is verkocht vandaag en deze middag gelijk de krabbel onder de bon van de Renegade gezet. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 31 juli 2017 Rapport Geplaatst: 31 juli 2017 Mijn eerste auto is ook een feit; 1998 Suzuki Baleno 1.6 GSX met 100 PK. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 1 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2017 16 uur geleden, Tommy-Vercetti zei: Mijn eerste auto is ook een feit; 1998 Suzuki Baleno 1.6 GSX met 100 PK. Mooi man, vind het altijd wel grappig als een auto er 'opa' achtig uitziet, doet me gelijk denken aan mijn grijze Golf Voor mij is bouwvak bezig, dus dat betekend dat ik weer twee weken lang mijn auto's sta te poetsen Reageren
GolfG60 Geplaatst: 1 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2017 Heeft dat ding van jou een standkachel erin zitten? Maar dat is wel heel erg balen, chassis balk rot of hoe zie ik het nou precies? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 1 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2017 (bewerkt) Scherp gespot. Heeft inderdaad een standkachel. En indd chassis balken rot. Beide kanten helaas. Morgen uitkappen dan 2mm plaat lassen andere kant Bewerkt: 1 augustus 2017 door .Sharingan Reageren
GolfG60 Geplaatst: 1 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2017 Sterkte man, maar dat gaat wel goed komen denk ik zo Reageren
moechy Geplaatst: 1 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2017 Ja die MX5'jes van vroeger durfden wel al eens roesten. Anyways, Vandaag nog wat details doorgebeld voor de jeep. Komt nog een afneembare trekhaak onder, zwarte sticker voor op de motorkap en een matzwarte grill + spiegelkappen :D. Gaat mooi staan op dat parelmoerwit. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 1 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2017 58 minuten geleden, moechy zei: Heb je nog geen foto's van dat ding? Reageren
moechy Geplaatst: 1 augustus 2017 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2017 1 minuut geleden, .Sharingan zei: Heb je nog geen foto's van dat ding? Nope, staat nog in de garage. Zodra ik hem heb, schiet ik een paar mooie foto's. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.