moechy Geplaatst: 17 september 2017 Rapport Geplaatst: 17 september 2017 Buiten dat ie vol zit met willy's jeep details . Reageren
GolfG60 Geplaatst: 17 september 2017 Rapport Geplaatst: 17 september 2017 Op 16 september 2017 om 14:07, moechy zei: Ik vind de huidige generatie duitsers saai en ze lijken allemaal op elkaar. Vroeger was er nog verschil. Ja, dat wel ja, ze hebben een soort trademark opgebouwd en blijven er nogal bij, vooral Audi en Mercedes hebben er last van. Beter gezegd, bij Mercedes lijkt het soms wel dat ieder model dezelfde koplampen hebben, zoveel lijken ze op elkaar. Maar meer merken hebben daar last van, ook Volvo als voorbeeld heeft er nogal last van. Reageren
moechy Geplaatst: 17 september 2017 Rapport Geplaatst: 17 september 2017 Ja je ziet die trend meer en meer vind ik. Vroeger toen ze npg echte auto's maakten was er een groot verschil tussen de merken e modellen onderling. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 20 september 2017 Rapport Geplaatst: 20 september 2017 Aan mij zijde geen updates: Vectra maakt nog steeds een hoop kilometers, inmiddels staat de stand op 166k. Ik denk dat ik deze op ga rijden. (Ongeveer nog 2 á 3 jaar). Komende 2 jaar namelijk een hoop kosten. (Bruiloft, huis en interieur, etcetera). Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2017 Rode kaart gekregen bij de keuring vanwege een te groot verschil in remkracht links en rechts. Nieuwe remblokken laten steken; 220 euro. Ook weer genoeg. Reageren
moechy Geplaatst: 6 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2017 Op 3-10-2017 om 15:24, Big Boss zei: Rode kaart gekregen bij de keuring vanwege een te groot verschil in remkracht links en rechts. Nieuwe remblokken laten steken; 220 euro. Ook weer genoeg. Schijven waren nog goed dan? En je zuigers zitten ook niet vast? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 6 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2017 Nog steeds blij met de polo én natuurlijk de headlights Reageren
GolfG60 Geplaatst: 7 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2017 Op 6 oktober 2017 om 10:25, moechy zei: Schijven waren nog goed dan? En je zuigers zitten ook niet vast? Vond het zelf ook al veel geld, weet niet hoeveel een keuring bij jullie kost, maar ik gok niet dat het 100 euro of meer is. Op 6 oktober 2017 om 11:19, ERRWINS zei: Nog steeds blij met de polo én natuurlijk de headlights Inhoud verbergen Ziet er netjes uit hoor, weet je toevallig welke kleur dit is? Reageren
moechy Geplaatst: 7 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2017 Ons systeem van keuring is anders dan bij jullie, dus moeilijk te vergelijken. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 7 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2017 3 uur geleden, moechy zei: Ons systeem van keuring is anders dan bij jullie, dus moeilijk te vergelijken. "Awel manneke uwen otto is goe gekeurd hè" Reageren
moechy Geplaatst: 7 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2017 1 uur geleden, Sir_Ballas zei: "Awel manneke uwen otto is goe gekeurd hè" Nou je schokdempers zijn kaduuk. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 10 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2017 Op 7-10-2017 om 11:42, GolfG60 zei: Vond het zelf ook al veel geld, weet niet hoeveel een keuring bij jullie kost, maar ik gok niet dat het 100 euro of meer is. Ziet er netjes uit hoor, weet je toevallig welke kleur dit is? De auto bedoel je? Volgens mij heet dat peppergrey Reageren
Dippie Geplaatst: 24 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2017 Hallo jongens, Iemand nog interesse in een Honda Prelude? Ik ga die van mij verkopen en daarvoor in de plaats komt een Honda CR-Z. Als het even kan in het wit Reageren
moechy Geplaatst: 27 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2017 Mijn wagen is in de garage nu. 3de keer ondertussen al (garantie allemaal ) 1ste x Map-sensor kapot 2de x Vermogenprobleem --> trok soms wel/niet door boven 3000toeren --> update gedaan --> niet opgelost 3de x Zelfde Probleem --> Turbo zou deze keer kapot zijn (lijkt mij het meest logische) --> Word vervangen in garantie Dus de vorige eigenaar is er niet echt lief mee geweest met de turbo. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 27 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2017 Begint goed dus? Wel gelukkig dat het onder garantie valt maar nog steeds balen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.