moechy Geplaatst: 28 november 2017 Rapport Geplaatst: 28 november 2017 Jeep is ondertussen gechipt btw. Jeep_Renegade_14_Multiair_136_1_HVS_263.pdf Reageren
GolfG60 Geplaatst: 1 december 2017 Rapport Geplaatst: 1 december 2017 Moet zeggen dat ik een ander koppelkromme had verwacht van een 1.4 met een turbo, het heeft nu meer iets van een diesel af. Wel mooie nummers voor een 1.4, dat zeker. Zelf een nieuw lid bij het groepje, heb weer een RC gekocht voor onroad op een circuit te kunnen racen. Veel afstellingen mogelijk zoals andere wielbasis, andere banden, afstelbaar differentieel, schokbrekers helemaal naar wens af kunnen stellen, etc. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 19 december 2017 Rapport Geplaatst: 19 december 2017 (bewerkt) Mini for the win!! Ok welke kleur zouden jullie kiezen voor onder mn zilveren jap? Velgen kunnen eventueel in een heel andere kleur gespoten worden. Kan nie kiezen nie Bewerkt: 19 december 2017 door .Sharingan Reageren
moechy Geplaatst: 21 december 2017 Rapport Geplaatst: 21 december 2017 Ik ben altijd een fan van matzwart en als je patser wilt zijn, zou ik goud pakken. Alhoewel dat beter op een zwarte of rode past. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 21 december 2017 Rapport Geplaatst: 21 december 2017 (bewerkt) Laat mat zwart nu net mn laatste keus zijn. :v zo zie je imo slecht wat voor nice velgen t zijn. Deze kwam paar maanden terug voorbij op een fb verkoop pagina. Had helaas veel te laat gereageerd. xd Edit, het valt opzich wel mee zie ik nu. Komt vast omdat ik deze afbeelding altijd bekijk op mijn telefoon.. Choices choices.. :x Bewerkt: 21 december 2017 door .Sharingan Reageren
moechy Geplaatst: 21 december 2017 Rapport Geplaatst: 21 december 2017 Ik vind matzwart zelf altijd de logische keuze, vind dat blinkend zwart nogal "posh" . Reageren
MaxVito Geplaatst: 22 december 2017 Rapport Geplaatst: 22 december 2017 (bewerkt) Dik die MX5!! Heb de BMW e46 nu bijna een jaar. Het e.e.a. al vervangen, waterpomp, thermostaathuis, radiateur, reservoir en flenzen om het koelvloeistof lekkage op te lossen. Echter is dit nog steeds gaande. Maar gisteren nog eens goed gekeken en volgens mij heb ik het gevonden, echter moet hiervoor het inlaatspruitstuk eraf, anders kom je er niet bij.. Ook is ie weer een jaartje goedgekeurd voor de APK. Moest wel een nieuwe draagarm onder.. Maar hij rijdt nog steeds fantastisch Bewerkt: 22 december 2017 door MaxVito Reageren
.Sharingan Geplaatst: 22 december 2017 Rapport Geplaatst: 22 december 2017 46 minuten geleden, MaxVito zei: Dik die MX5!! Welke? Die in de spoiler is van mij. Die andere komt van fb. Hoewel het enige verschil de lip/bumper, skirts zijn. :v en de velgen natuurlijk. Ik denk overigens dat ik voor de witte velgen ga. Wordt veel poetsen maar ziet imo wel nais uit. Reageren
moechy Geplaatst: 22 december 2017 Rapport Geplaatst: 22 december 2017 1 uur geleden, MaxVito zei: Dik die MX5!! Heb de BMW e46 nu bijna een jaar. Het e.e.a. al vervangen, waterpomp, thermostaathuis, radiateur, reservoir en flenzen om het koelvloeistof lekkage op te lossen. Echter is dit nog steeds gaande. Maar gisteren nog eens goed gekeken en volgens mij heb ik het gevonden, echter moet hiervoor het inlaatspruitstuk eraf, anders kom je er niet bij.. Ook is ie weer een jaartje goedgekeurd voor de APK. Moest wel een nieuwe draagarm onder.. Maar hij rijdt nog steeds fantastisch Aah koelvloeistoflekken zijn de leukste 58 minuten geleden, .Sharingan zei: Welke? Die in de spoiler is van mij. Die andere komt van fb. Hoewel het enige verschil de lip/bumper, skirts zijn. :v en de velgen natuurlijk. Ik denk overigens dat ik voor de witte velgen ga. Wordt veel poetsen maar ziet imo wel nais uit. Hmm, ik vind wit nogal kitsch. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 22 december 2017 Rapport Geplaatst: 22 december 2017 Nja of de bronzen. Ik kan echt geen keus maken. Reageren
MaxVito Geplaatst: 22 december 2017 Rapport Geplaatst: 22 december 2017 (bewerkt) 8 uur geleden, .Sharingan zei: Welke? Die in de spoiler is van mij. Die andere komt van fb. Hoewel het enige verschil de lip/bumper, skirts zijn. :v en de velgen natuurlijk. Ik denk overigens dat ik voor de witte velgen ga. Wordt veel poetsen maar ziet imo wel nais uit. Die in de spoiler natuurlijk. Zwarte velgen it is! 7 uur geleden, moechy zei: Aah koelvloeistoflekken zijn de leukste Inderdaad, ben het onderhand wel kots moe.. Garage bedrijf hier in omgeving zegt ook doodleuk, wellicht is het opgelost met een nieuwe dop Het enige wat kan helpen, als je je auto niet ziet ruik je m wel.. Bewerkt: 22 december 2017 door MaxVito Reageren
moechy Geplaatst: 22 december 2017 Rapport Geplaatst: 22 december 2017 (bewerkt) 15 uur geleden, MaxVito zei: Die in de spoiler natuurlijk. Zwarte velgen it is! Inderdaad, ben het onderhand wel kots moe.. Garage bedrijf hier in omgeving zegt ook doodleuk, wellicht is het opgelost met een nieuwe dop Het enige wat kan helpen, als je je auto niet ziet ruik je m wel.. Dan heb je het ondertussen al geproefd ook? Smaakje vergeet je nooit meer. Wel handig voor in de toekomst lekken op te sporen zo Bewerkt: 23 december 2017 door moechy Reageren
GolfG60 Geplaatst: 29 december 2017 Rapport Geplaatst: 29 december 2017 Op 22 december 2017 om 10:32, MaxVito zei: Dik die MX5!! Heb de BMW e46 nu bijna een jaar. Het e.e.a. al vervangen, waterpomp, thermostaathuis, radiateur, reservoir en flenzen om het koelvloeistof lekkage op te lossen. Echter is dit nog steeds gaande. Maar gisteren nog eens goed gekeken en volgens mij heb ik het gevonden, echter moet hiervoor het inlaatspruitstuk eraf, anders kom je er niet bij.. Ook is ie weer een jaartje goedgekeurd voor de APK. Moest wel een nieuwe draagarm onder.. Maar hij rijdt nog steeds fantastisch Zit daar niet de warmtewisselaar? Weet iig dat we tijd terug ook een E39 met zo'n vergelijkbaar probleem hadden. Dan kan je net zo goed die twee of drie vacuumslangen gelijk laten vervangen want die zijn ook altijd poreus. Op 19 december 2017 om 08:57, .Sharingan zei: Mini for the win!! Ok welke kleur zouden jullie kiezen voor onder mn zilveren jap? Velgen kunnen eventueel in een heel andere kleur gespoten worden. Kan nie kiezen nie Verborgen inhoud zichtbaar maken Ik zou in jouw geval voor satijn zwart gaan. \ Op 22 december 2017 om 22:46, moechy zei: Dan heb je het ondertussen al geproefd ook? Smaakje vergeet je nooit meer. Wel handig voor in de toekomst lekken op te sporen zo Niet zo gek lang geleden ging ik ook een kvs lekkage opsporen, helaas liep dat af met kvs in mijn oog, ook iets om niet te vergeten Reageren
moechy Geplaatst: 29 december 2017 Rapport Geplaatst: 29 december 2017 @GolfG60 zo herkenbaar.. of wondjes. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 3 januari 2018 Rapport Geplaatst: 3 januari 2018 Het geboorte proces van een Subaru Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.