moechy Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 Zo vandaag men Praktisch rijexamen gaan vastleggen. 18 april om half 8 's morgens. Spannend xD. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 Zo vandaag men Praktisch rijexamen gaan vastleggen. 18 april om half 8 's morgens. Spannend xD. Succes ermee Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 Zaterdag naar autobahn. Binnekort ook naar nieuwe auto kijken. Reageren
moechy Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 Zo vandaag men Praktisch rijexamen gaan vastleggen. 18 april om half 8 's morgens. Spannend xD. Succes ermee Thx . Zal wel lukken. Nu Primary goal: Brommer verkopen. Secondary goal: Auto kopen in de eerste week v/d paasvakantie. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 17 februari 2011 Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 Waarschijnlijk gaan we dit weekend naar Duitsland nadat we gisteren een dealer in Duitsland hadden gebelt over een Audi A6 4.2 V6 met 100.000 op de klok. 'T wordt mooi! ^^ Reageren
moechy Geplaatst: 17 februari 2011 Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 4.2? Man dan betaal je je blauw hier in belgië. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 17 februari 2011 Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 (bewerkt) ''' Bewerkt: 14 juni 2011 door Golf_MK1 Reageren
GolfG60 Geplaatst: 17 februari 2011 Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 4.2? Man dan betaal je je blauw hier in belgië. Als je zo'n auto haalt moet je daar niet over klagen In Nederland btw ook hoor, alleen in Nederland gaat het op gewicht, niet aantal pk's zoals in België dacht ik? Reageren
moechy Geplaatst: 17 februari 2011 Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 Zo vandaag men Praktisch rijexamen gaan vastleggen. 18 april om half 8 's morgens. Spannend xD. Succes! Bedankt. 4.2? Man dan betaal je je blauw hier in belgië. Als je zo'n auto haalt moet je daar niet over klagen In Nederland btw ook hoor, alleen in Nederland gaat het op gewicht, niet aantal pk's zoals in België dacht ik? Hier is het verhouding met het gewicht dacht ik. En je betaalt nog eens extra verzekering boven de 2.0 Liter. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 17 februari 2011 Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 Hier is het verhouding met het gewicht dacht ik. En je betaalt nog eens extra verzekering boven de 2.0 Liter. In Nederland is het op brandstof en gewicht, die Audi gaat qua belasting rond de 280 euro zitten per kwartaal. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 17 februari 2011 Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 'T wordt sowieso een 2e hands anders betaalt iedereen zich blauw. In Duitsland, Nederland en in Belgie. Reageren
moechy Geplaatst: 17 februari 2011 Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 Hier is het verhouding met het gewicht dacht ik. En je betaalt nog eens extra verzekering boven de 2.0 Liter. In Nederland is het op brandstof en gewicht, die Audi gaat qua belasting rond de 280 euro zitten per kwartaal. Brandstof komt er bij ons ook nog eens bij. Je betaalt meer voor een Diesel dan voor een benzine. En heb misschien een koper gevonden voor de brommer. Overigens heb ik ook nog een mooie opel Corsa zien staan bij een 2dehands bedrijf hier in de buurt. 1 van de dagen eens gaan horen hoeveel kilometer, brandstof en prijs. Zelfs al is het een 1.6 Benzine koop ik het denk ik als het niet te duur is. Het zag er echt netjes en verzorgd uit. Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 18 februari 2011 Rapport Geplaatst: 18 februari 2011 (bewerkt) ''' Bewerkt: 14 juni 2011 door Golf_MK1 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 februari 2011 Rapport Geplaatst: 18 februari 2011 (bewerkt) Corsa's zijn over het algemeen goede 'starters' van auto's, ik ken via via mensen die als eerste auto een tweedehandse Corsa kochten en die daar heel tevreden van zijn. 1 tip: Wat je ook doet, koop geen Opel Vectra, eentje zoals dit model(wel niet zo'n 'zware' versie als deze): Man, wat hadden we er pech mee(toen hij NIEUW was!!). Het was het ene na het andere dat stukging en hij(= m'n pa) was niet de enige met dat probleem. M'n pa heeft 'm van totale miserie verkocht. Mochten we de Opel Vectra niet gekocht hebben(25 000 euro) en we gooien er alle kosten bij die hij eraan gehad heeft, dan hadden we een mooie BMW/Mercedes kunnen kopen. God, wat een rotwagen. Toevallig heeft m'n pa iemand ontmoet die ook zo'n Vectra had, hij had hetzelfde probleem, heeft de Vectra voor dezelfde reden verkocht en heeft net als m'n pa een Volvo V50 gekocht. xD Bewerkt: 18 februari 2011 door MegaPilot Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 18 februari 2011 Rapport Geplaatst: 18 februari 2011 Gewoon een gevalletje 'maandag-morgen auto' Ken ook genoeg mensen waarbij hij wel gewoon functioneert Je hebt bij elk merk/type wel een paar rotte appels Anyway, ik heb nog een klein filmpje, geluid moet je wel hard zetten Ik trok hem overigens niet door omdat hij nog niet helemaal op temperatuur was Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.