Jump to content

Car Talk - Het grote auto-topic

Recommended Posts

• Reacties 9.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GolfG60

1310

• moechy

1226

• GekkieJ01

629

• RustyRustler89

543

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Zo vandaag men Praktisch rijexamen gaan vastleggen. 18 april om half 8 's morgens. Spannend xD.

Succes ermee :D

Geplaatst:

Zo vandaag men Praktisch rijexamen gaan vastleggen. 18 april om half 8 's morgens. Spannend xD.

Succes ermee :D

Thx :puh:. Zal wel lukken. Nu Primary goal: Brommer verkopen. Secondary goal: Auto kopen in de eerste week v/d paasvakantie.

Geplaatst:

Waarschijnlijk gaan we dit weekend naar Duitsland nadat we gisteren een dealer in Duitsland hadden gebelt over een Audi A6 4.2 V6 met 100.000 op de klok. 'T wordt mooi! ^^

Geplaatst:

4.2? Man dan betaal je je blauw hier in belgië.

Als je zo'n auto haalt moet je daar niet over klagen :puh:

In Nederland btw ook hoor, alleen in Nederland gaat het op gewicht, niet aantal pk's zoals in België dacht ik?

Geplaatst:

Succes!

Bedankt.

4.2? Man dan betaal je je blauw hier in belgië.

Als je zo'n auto haalt moet je daar niet over klagen :puh:

In Nederland btw ook hoor, alleen in Nederland gaat het op gewicht, niet aantal pk's zoals in België dacht ik?

Hier is het verhouding met het gewicht dacht ik. En je betaalt nog eens extra verzekering boven de 2.0 Liter.

Geplaatst:

Hier is het verhouding met het gewicht dacht ik. En je betaalt nog eens extra verzekering boven de 2.0 Liter.

In Nederland is het op brandstof en gewicht, die Audi gaat qua belasting rond de 280 euro zitten per kwartaal.

Geplaatst:

In Nederland is het op brandstof en gewicht, die Audi gaat qua belasting rond de 280 euro zitten per kwartaal.

Brandstof komt er bij ons ook nog eens bij. Je betaalt meer voor een Diesel dan voor een benzine.

En heb misschien een koper gevonden voor de brommer.

Overigens heb ik ook nog een mooie opel Corsa zien staan bij een 2dehands bedrijf hier in de buurt. 1 van de dagen eens gaan horen hoeveel kilometer, brandstof en prijs. Zelfs al is het een 1.6 Benzine koop ik het denk ik als het niet te duur is. Het zag er echt netjes en verzorgd uit.

Geplaatst: (bewerkt)

Corsa's zijn over het algemeen goede 'starters' van auto's, ik ken via via mensen die als eerste auto een tweedehandse Corsa kochten en die daar heel tevreden van zijn. 1 tip: Wat je ook doet, koop geen Opel Vectra, eentje zoals dit model(wel niet zo'n 'zware' versie als deze):

vectra.jpg

Man, wat hadden we er pech mee(toen hij NIEUW was!!). Het was het ene na het andere dat stukging en hij(= m'n pa) was niet de enige met dat probleem. M'n pa heeft 'm van totale miserie verkocht. Mochten we de Opel Vectra niet gekocht hebben(25 000 euro) en we gooien er alle kosten bij die hij eraan gehad heeft, dan hadden we een mooie BMW/Mercedes kunnen kopen. God, wat een rotwagen. :7

Toevallig heeft m'n pa iemand ontmoet die ook zo'n Vectra had, hij had hetzelfde probleem, heeft de Vectra voor dezelfde reden verkocht en heeft net als m'n pa een Volvo V50 gekocht. xD

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Gewoon een gevalletje 'maandag-morgen auto'

Ken ook genoeg mensen waarbij hij wel gewoon functioneert ;)

Je hebt bij elk merk/type wel een paar rotte appels

Anyway, ik heb nog een klein filmpje, geluid moet je wel hard zetten :)

Ik trok hem overigens niet door omdat hij nog niet helemaal op temperatuur was

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...