RustyRustler89 Geplaatst: 18 februari 2011 Rapport Geplaatst: 18 februari 2011 Gewoon een gevalletje 'maandag-morgen auto' Ken ook genoeg mensen waarbij hij wel gewoon functioneert Je hebt bij elk merk/type wel een paar rotte appels Anyway, ik heb nog een klein filmpje, geluid moet je wel hard zetten Ik trok hem overigens niet door omdat hij nog niet helemaal op temperatuur was Reageren
moechy Geplaatst: 19 februari 2011 Rapport Geplaatst: 19 februari 2011 Welk model Opel Corsa? Geen idee. Ik gok op type C. Zal deze week eens gaan horen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 19 februari 2011 Rapport Geplaatst: 19 februari 2011 Overmorgen gaat de 6 voor APK langs naar Kwik Fit, we verwachten geen mankementen. En we zijn ook opzoek naar een opvolger, iemand nog goede ideeen? We keken al naar de nieuwe Mazda 6 uit 2008 ( welliswaar SVT ). En een Opel Insignia Sport. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 19 februari 2011 Rapport Geplaatst: 19 februari 2011 Overmorgen gaat de 6 voor APK langs naar Kwik Fit, we verwachten geen mankementen. En we zijn ook opzoek naar een opvolger, iemand nog goede ideeen? We keken al naar de nieuwe Mazda 6 uit 2008 ( welliswaar SVT ). En een Opel Insignia Sport. Kwik Fit? Eerder kwik shit Dat kwik fit nog bestaat met hun slechte naam, gauw oprollen die beunhazen Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 19 februari 2011 Rapport Geplaatst: 19 februari 2011 Overmorgen gaat de 6 voor APK langs naar Kwik Fit, we verwachten geen mankementen. En we zijn ook opzoek naar een opvolger, iemand nog goede ideeen? We keken al naar de nieuwe Mazda 6 uit 2008 ( welliswaar SVT ). En een Opel Insignia Sport. Kwik Fit? Eerder kwik shit Dat kwik fit nog bestaat met hun slechte naam, gauw oprollen die beunhazen Whaha dat zij me vader ook, maar aangezien we gewoon snel van die APK af willen besteden we er ook weinig aan... Laat die turk er maar voor 16,50 ernaar kijken. Des te meer te besteden aan opties voor de nieuwe auto. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 februari 2011 Rapport Geplaatst: 19 februari 2011 Welk model Opel Corsa? Geen idee. Ik gok op type C. Zal deze week eens gaan horen. Mooi autootje. Reageren
GTAisgang Geplaatst: 20 februari 2011 Rapport Geplaatst: 20 februari 2011 wij hebben momenteel een BMW 125i onze volgende word een Opel Insignia Sport Mooi. Opel Insignia al besteld? jah komt in week 13 dus rond april Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 21 februari 2011 Rapport Geplaatst: 21 februari 2011 Waarschijnlijk gaan we dit weekend naar Duitsland nadat we gisteren een dealer in Duitsland hadden gebelt over een Audi A6 4.2 V6 met 100.000 op de klok. 'T wordt mooi! ^^ 4.2 van de audi's waar ik mee werk zijn V8 FSI motoren. Weetje zeker dat het een V6 is en niet stiekem een V8? Hoewel je dat wel zult weten. Maar die 4.2 FSI motoren zijn echte beesten met het hoge koppel dat ze hebben. Ik hoop van de zomer rond juni ook mooi mijn brommertje te verkopen en eerst in maart of iig begin lente zoiets een auto te kopen. Wil toch graag een snelle oudere auto zoals een Ibiza Cupra of een 2.0 Corrado. 2.9 VR6 Corrado wordt me net iets te duur met de benzine. Iemand interesse in een brommer om mee te pronken inde zomer? :$ Reageren
GolfG60 Geplaatst: 21 februari 2011 Rapport Geplaatst: 21 februari 2011 Waarschijnlijk gaan we dit weekend naar Duitsland nadat we gisteren een dealer in Duitsland hadden gebelt over een Audi A6 4.2 V6 met 100.000 op de klok. 'T wordt mooi! ^^ 4.2 van de audi's waar ik mee werk zijn V8 FSI motoren. Weetje zeker dat het een V6 is en niet stiekem een V8? Hoewel je dat wel zult weten. Maar die 4.2 FSI motoren zijn echte beesten met het hoge koppel dat ze hebben. Ik hoop van de zomer rond juni ook mooi mijn brommertje te verkopen en eerst in maart of iig begin lente zoiets een auto te kopen. Wil toch graag een snelle oudere auto zoals een Ibiza Cupra of een 2.0 Corrado. 2.9 VR6 Corrado wordt me net iets te duur met de benzine. Iemand interesse in een brommer om mee te pronken inde zomer? :$ Die 2.0 corrado's zijn ietswat lui, jammer dat de 16V niet van de MK3 golf afkomen, die gaan beter(150pk ipv. 136) en die zijn nog ruim te tunen, vooral met een aangepaste kop, dan zit je al aan de ruime 180pk. Of kijken voor een G60 maar dat is onderhoudsgevoelig, revisieset zit je toch op 250-350 euro en dan zit het er nog niet in. Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 21 februari 2011 Rapport Geplaatst: 21 februari 2011 Waarschijnlijk gaan we dit weekend naar Duitsland nadat we gisteren een dealer in Duitsland hadden gebelt over een Audi A6 4.2 V6 met 100.000 op de klok. 'T wordt mooi! ^^ 4.2 van de audi's waar ik mee werk zijn V8 FSI motoren. Weetje zeker dat het een V6 is en niet stiekem een V8? Hoewel je dat wel zult weten. Maar die 4.2 FSI motoren zijn echte beesten met het hoge koppel dat ze hebben. Ik hoop van de zomer rond juni ook mooi mijn brommertje te verkopen en eerst in maart of iig begin lente zoiets een auto te kopen. Wil toch graag een snelle oudere auto zoals een Ibiza Cupra of een 2.0 Corrado. 2.9 VR6 Corrado wordt me net iets te duur met de benzine. Iemand interesse in een brommer om mee te pronken inde zomer? :$ Die 2.0 corrado's zijn ietswat lui, jammer dat de 16V niet van de MK3 golf afkomen, die gaan beter(150pk ipv. 136) en die zijn nog ruim te tunen, vooral met een aangepaste kop, dan zit je al aan de ruime 180pk. Of kijken voor een G60 maar dat is onderhoudsgevoelig, revisieset zit je toch op 250-350 euro en dan zit het er nog niet in. Een G lader is leuk als hij het doet. Hoor dat die dingen toch net wat meer zorg nodig hebben qua warmrijden enzo. Zijn 2 liter Corrado's lui? En ik was niet van plan om hem standaard te laten eigenlijk dus lui zal die niet zijn dan. Ik wil wel eens zien wat er gebeurd met misschien wat andere airbox of filter en een spaghetti spruitstuk en misschien aangepaste kop. Die dingen wegen 1000 kilo dacht ik? Dan kom je met misschien wel meer dan 200pk toch wel lekker van z'n plek? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 21 februari 2011 Rapport Geplaatst: 21 februari 2011 Waarschijnlijk gaan we dit weekend naar Duitsland nadat we gisteren een dealer in Duitsland hadden gebelt over een Audi A6 4.2 V6 met 100.000 op de klok. 'T wordt mooi! ^^ 4.2 van de audi's waar ik mee werk zijn V8 FSI motoren. Weetje zeker dat het een V6 is en niet stiekem een V8? Hoewel je dat wel zult weten. Maar die 4.2 FSI motoren zijn echte beesten met het hoge koppel dat ze hebben. Ik hoop van de zomer rond juni ook mooi mijn brommertje te verkopen en eerst in maart of iig begin lente zoiets een auto te kopen. Wil toch graag een snelle oudere auto zoals een Ibiza Cupra of een 2.0 Corrado. 2.9 VR6 Corrado wordt me net iets te duur met de benzine. Iemand interesse in een brommer om mee te pronken inde zomer? :$ Die 2.0 corrado's zijn ietswat lui, jammer dat de 16V niet van de MK3 golf afkomen, die gaan beter(150pk ipv. 136) en die zijn nog ruim te tunen, vooral met een aangepaste kop, dan zit je al aan de ruime 180pk. Of kijken voor een G60 maar dat is onderhoudsgevoelig, revisieset zit je toch op 250-350 euro en dan zit het er nog niet in. Een G lader is leuk als hij het doet. Hoor dat die dingen toch net wat meer zorg nodig hebben qua warmrijden enzo. Zijn 2 liter Corrado's lui? En ik was niet van plan om hem standaard te laten eigenlijk dus lui zal die niet zijn dan. Ik wil wel eens zien wat er gebeurd met misschien wat andere airbox of filter en een spaghetti spruitstuk en misschien aangepaste kop. Die dingen wegen 1000 kilo dacht ik? Dan kom je met misschien wel meer dan 200pk toch wel lekker van z'n plek? Warm rijden is nooit mis, dus ik snap niet wat mensen er erg aan vinden. Maar ja, G60 vereisen wel wat zorg ja, om de zoveel km(dacht met een 68mm poelie rond de 35.000km, aantal km moet je me even niet aan vastpinnen) een revisie, warm lopen als je gaat rijden, maar ook even af laten koelen etc, zelfde ritueel dus met bv. een turbo. De 2.0 liters(weliswaar de 16V) zijn vergeleken met zijn broers 16V(Golf MK3) tamelijk lui ja, 136 vs 150 is wel een verschil. Blokken zijn dan ook heel anders, de Corrado blok(9A) is te vergelijken met die van de Golf 2 GTI(KR), ABF is veel anders. En pleur dan een andere inlegfilter erin, open luchtfilter is nonsens en kan zelfs nadelig werken. Reageren
Tebby Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 (bewerkt) Mijn pa heeft een Citroen AX 1.4 Image uit '96 wel een vrij snel autootje op de korte stukjes Ook HEEL goedkoop in aanschaf Haha, dit kwam ik tegen; Klik Niet zo gek duur, grappig om mee te beginnen XD Bewerkt: 22 februari 2011 door Tebby Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 Mijn pa heeft een Citroen AX 1.4 Image uit '96 wel een vrij snel autootje op de korte stukjes Ook HEEL goedkoop in aanschaf Haha, dit kwam ik tegen; Klik Niet zo gek duur, grappig om mee te beginnen XD Hoe verneuk je je auto, hoe kom je in godsnaam op 4 uitlaten op een Ax... :S @ Nick, Die bestaan toch echt wel.. Kijk hier maar eens. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 @ Nick, Die bestaan toch echt wel.. Kijk hier maar eens. Waar zie jij de 4.2 liter V6? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 Je hebt gelijk, ik bedoelde natuurlijk een 2.4 V6... Scheelt een hoop in geld en in topsnelheid zo te zien. BTW, mazda 6 niet door in APK, Kwik SHIT is voor het RDW gesleept door m'n vader... even zien wat er gaat gebeuren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.