Ral1896 Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 Wat moet ik doen als ik ineens alle eilanden open heb.. (heb geen zin om opdrachten te doen namelijk) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
General-lee Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 Wat moet ik doen als ik ineens alle eilanden open heb.. (heb geen zin om opdrachten te doen namelijk) dan moet je een (half) uitgespeelde game downloaden en deze tussen je gta vice city userfiles zetten. gewoon ff googelen en je vind wel wat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lalalars Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Heej hoe werkt De Jetpack funktie van GTA Vice City Ultimate Trainer ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Dit kun je makkelijk zelf achterhalen door eens rond te kijken bij 'Setup', deze optie zie je in het hoofdvenster. Ik heb eventjes voor je gekeken, en dit zijn de controls voor de jetpack: Hotkey Wat doet het? Rechter Shift + I Jetpack activeren/deactiveren Rechter Shift + P Vooruit Rechter Shift + O Omhoog Rechter Shift + L Omlaag Let op dat de laatste drie opties alleen werken als de jetpack is ingeschakeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
guib Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Dit kun je makkelijk zelf achterhalen door eens rond te kijken bij 'Setup', deze optie zie je in het hoofdvenster. Ik heb eventjes voor je gekeken, en dit zijn de controls voor de jetpack: Hotkey Wat doet het? Rechter Shift + I Jetpack activeren/deactiveren Rechter Shift + P Vooruit Rechter Shift + O Omhoog Rechter Shift + L Omlaag Let op dat de laatste drie opties alleen werken als de jetpack is ingeschakeld. ik gebruik die jetpack best vaak als ik effe snel ergens heen moet maar ik gebruik hem niet zo snel want dat is een beentje te nep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Sinds wanneer is er een Jetpack in gta vc? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2008 Deze ''jetpack'' zit in de Vice City Ultimate Trainer 2.0. Je kan hierdoor overal komen waar je wil, en je kan door alles heen vliegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 kun je ook bochten nemen met de jetpack? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2008 kun je ook bochten nemen met de jetpack? Nee, dat is niet mogelijk. Om van richting te veranderen gebruik je de pijltjestoetsen en Ctrl + P om vooruit te gaan. Je vliegt dus met andere woorden altijd in een rechte lijn. Ik hoop trouwens dat je je geen Jetpack voorstelt als die uit GTA San Andreas, want in VC ziet het er als volgt uit: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...amp;showfile=34 Hoi. Ik ben aan het denken om de trainer te downloaden van Vice City. Maar kan dit het spel beschadigen? Ik bedoel hiermee, kan ik dan mijn oude savegames verliezen? En beschouwt Vice City deze trainer(als ik die gebruik) als cheats? Of kan ik nog steeds bijvoorbeeld 100% halen als er wat niet lukt. Alvast bedankt . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blokzeil1 Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 het beschadigde niets volgens mij maar over die 100% weet ik niet zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 Ok want dat wil ik wel even zeker weten. Is dat trouwens zoiets dat je bij vc mp allemaal auto's uit de weg kunt ruimen? Soms als ik dat speel wordt ik helemaal de kant in gesleept en vliegen sommigen gewoon in de lucht met hun auto. Maar goed, dus eigenlijk wil ik die vraag hierboven & zeker weten of ik hiermee 100% kan halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 Je kan daar de 100 % gewoon mee halen hoor, alleen bij GTA San Andreas als je de riotcheat hebt gebruikt kun je de 100 % niet meer halen. Maar dat is ook het enige wat bekend is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) Ow ok bedankt. Ik ben ook niet zo voor cheats, maar trainers lijken mij nog wel iets handigs. Als je bijvoorbeeld je deuren op slot doet bij de politie ^^ . Bijna vergeten: Hier mag een mooi op! Bewerkt: 17 augustus 2008 door vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2008 ff opletten: als je auto spawnd is wel je kans op 100% weg (en ik kan het wete ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.