Jump to content

Lithjoe's Ultimate Trainer


brechtjen

Recommended Posts

  • Reacties 149
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Typhoon

    8

  • Joriz

    7

  • 8-Ball

    7

  • Ironfist

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daar moet hij ook niet staan, hij moet in de map (waarschijnlijk bij jou) C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\ staan, daar gewoon neerzetten, niet in een map, maar gewoon in dezelfde map als waar gta_vc.exe staat, dan moet het lukken. Veel succes ermee, het verleukt het spel er een halve minuut mee, dan is het niet leuk meer...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan nou de autos al kiezen en de kleuren maar ik probeer het te laden in het spel maar dan moet je een bestand hebben waar je hem in moet laden maar welke is het precies , want ik kan het spel zelf niet vinden .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

hallo mense ik weet niet hoe ik de trainer.v2 voor de pc der op krijg ( vc gaat t om )

ik heb m eerst gehad maar deed me sus ofzo maar ja ......... is der neit meer en nu weet ik niet hoe t meot iemand uitleg?????

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij moet je gewoon de trainer in de gta vice city map plaatsen en dan doet ie het.

Als er ook een ander bestandje bijzit bijv welke keys er gebruikt worden moet je die er ook bij zetten

maar volgens mij is hiet ook een topic van(weet niet zeker)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het bestand gedownload maar dan wil ik hem openen komt er tew staan

not in gta vice folder , gta-vc.exe not found

en dna klik ik op ok en gata ei weer weg dus ik doew iets verkeerd meot ik hem ergens in uitpakken ofzow ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...

ik wil de ultimate trainer downloaden voor vice city van gtagames.nl maar ik heb geen flauw idee hoe dat moet. kan iemand PRECIES het liefst in stappen uitleggen hoe je het moet installeren. alvast bedankt!

PS: ik moet anders uitpakken als anderen denk ik. ik heb WinRar. het tekentje van WinRar zijn 3 boekjes op elkaar gestapeld met een slotje eromheen

doei!

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet de bestanden die in de map zetten in de hoofdmap van GTA Vice City zetten. Dus je gaat eerst naar de map van Rockstar Games, daarna naar GTA Vice City (of zoiets dergelijks), en daar plaats je alle bestanden in.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste,

1e probleem:

als ik de Trainer aandoe en klik op Setup, dan kies ik wat ik wil etc.

Bij de gameplay moet ik toch bijv. RSHIFT+L drukken op Jet aan te of uit?

Probleem opgelost

2e probleem:

Als ik op Start Vice druk, dan zie ik een CD die 3 seconden draait. Dan gaat 'ie weg en verder gebeurt er niks.

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Moet ik de Trainer opnieuw installeren?

Maar dat heb ik gedaan en het probleem blijft komen.

EDIT:

1e probleem opgelost. Maar nu heb ik het volgende:

Als ik op Start Vice druk zie ik 3 seconden een CD draaien, en daarna is de CD weg en verder gebeurt er niks. :bonk:

Alvast bedankt.

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...