Jump to content

Lithjoe's Ultimate Trainer


brechtjen

Recommended Posts

  • Reacties 149
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Typhoon

    8

  • Joriz

    7

  • 8-Ball

    7

  • Ironfist

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

he ik heb een vraag,ik start vice city ultimate trainer op dan zie ik allemaal vinkjes dan staat er een vinkje op jetpack,dan doe ik start vice en dan doet me jetpack enzo al die mods doen het niet die in de vc ulitimate trainer staan,wat doe ik verkeerd?

Link to comment
Delen op andere websites

je moet toch iets fout hebben gedaan

allereerst die 3 bestandjes in dezelf de map zetten waar de .exe van VC staat

dan moet je de ultimate trainer starten

ff voor het intoetsen: bij de opties staat bijv: shift + W (dan moet je die + niet indrukken)

je moet ze ook tegenlijk indrukken en niet apart ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Ik heb de ultimatie trainer v2 gedownload, en hij doet het prima...maar,het lukt niet helemaal. Over dit heb ik nog gezocht op dit forum(i.v.m dubbel topics) maar ik vond nix waar ik wat aan had.

De garage-editor vind ik nogal vaag, en in de readme staat er zo goed als niets over in. Ik zal ff precies vragen wat de betekenis is van de volgende knoppen in de garage-editor:

-Refresh: wat gebeurt er nou precies als je dat doet?

-write: wat houdt dat in

-lock: wat bedoelen ze daarmee?

-Save: moet je dat na 'write' doen ofzo? Wanneer moet je save doen? :huh:

Verder vraag ik me af wat 'ID-nogwat' is

En, wat ik ook vreemd vind, is dat je niet kunt kiezen voor 'none' als auto in je garage, nu komt er telkens een auto(infernus, die is standaard bovenaan de lijst) te staan maar dat wil ik helemaal niet :angry:

Soms staan er twee auto's ook door elkaar of in de muur

Link to comment
Delen op andere websites

Save bewaard de set van auto's zoals je ze op dat moment in de trainer hebt staan in een bestand.

Load leest zo'n bestand weer in, die je eerder met save hebt opgeslagen.

Refresh zorgt ervoor dat de trainer opnieuw de auto's opvraagt bij de game. de trainer wordt dan dus weer up-to-date met de game.

Met Write wordt de set zoals je ze op dat moment in de trainer hebt staan naar de game gestuurd.

Waar Lock voor dient weet ik niet zeker, maar ik vermoed dat die voorkomt dat je per ongeluk auto's naar de game schrijft.

die blabla-ID zegt mij ook niets

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, bedankt, nu weet ik iig waar write en refresh op slaan. Dus als ik alles weer bij het oude wil hebben zeg maar, dan hoef ik volgens mij alleen maar die save die ik heb gemaakt weg te gooien.

:rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

:angry: Grr, ik kom er nog steeds niet helemaal uit, want hoe kun je ervoor zorgen dat je ook geen auto in je garage hebt staan, bijvoorbeeld:

Ik heb in mijn Hyman Condo, garage 3(helemaal rechts dus) een stretch limousine staan van Candy Suxxx. Verder wil ik daar geen auto in hebben staan. Ik geloof trouwens dat als je 'lock' doet, dat dan de auto's respawnen kunnen.

Maar telkens als ik garage editor doe, dan komt er standaard in de andere 'space' van de garage, een infernus te staan, maar ik wil helmaal niet dat daar een auto komt, hoe doe ik dat :huh:

Dit geld trouwens ook voor de andere garages. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...