Jump to content

...:::David:::... Vs Youp


David22

Recommended Posts

Ik wil graag tegen een beginner battlen, aangezien ik zelf ook beginner ben :puh:

Onderwerp: TV (serie)

Soort design: Signature

Size design: Max. 500x150

Render: Ja

Animatie: Nee

Premade: Ja

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk

Opmerking: Aub een beginner

Hier is die van mij:

csixv3.jpg

Wie wil?

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar Youp. Die is wat mooier vind ik. Meer effcten, en leuke render. Bij David22 is hij szo simpel, een tekst met de opacity naar beneden. Het idee is leuk. Maar dat lint vind ik ook niet zo mooi. Wel orgineel natuurlijk. Maar die vind ik minder. MIjn stem gaat dus naat Youp

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ze allebei niet zo heel geslaagd. Maar toch stem ik voor Youp. Er zitten een paar te donkere- en een paar te lichte plekken in, ook ergens een kleur die helemaal niet bij de rest past. Maar in die van jou zit meer werk in. Die van David22 vind ik een beetje te simpel. Als je wat effecten had toegepast, en die renders wat meer zichtbaar had gemaakt, zou hij vele beter zijn geweest, maar nu is er niet veel aan.

edit: Ik pas mijn stem aan, zie mijn andere post hier, voor de reden.

Ik stem nu voor Dadid22.

Bewerkt: door Eros
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar David22, hij heeft zich aan de regel gehouden van:

Onderwerp: TV (serie)

Ik zeg niet dat die van Youp lelijk is maar sinds wanneer is Metroid in een TV serie / Soap verschenen?

Daarom gaat mijn stem naar David22, ik zal ook nog even een uitleg geven:

David22:

Wat me opvalt is dat je jammer genoeg CSI te groot door de sig hebt laten vallen, dit geeft een te drukke weergave en het staat dan wat rommelig, je had dus beter CSI weg kunnen halen zodat de andere personage naast Gil Grissom ook zichtbaar zou wezen. De ''Do Not Cross'' line is echt een net idee ook goed uitgewerkt!

Youp:

Mooi sig, alleen heeft het totaal niks met TV te maken ondanks dat je het spelletje op de tv kan spelen(?). Want er staat duidelijk TV serie, de achtergrond is netjes maar brushes zijn niet meer zo optimaal, er zitten leuke effectjes in, maar het gaat er om hoe hij er uit ziet niet hoeveel effecten er inzitten, ook vind ik de tekst te groot.

Mijn stem gaat dus naar David22.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar Youp omdat zijn signature mooier uit vind zien, verder mocht de lettertype ook wel ietsjes kleiner Youp want zo is die te groot, verder is die wel oke niet verkeerd dus.

En David22,

Jou signature is oke, maar je kont beter een border omheen doen en de achtergrond mocht ook wel ietjes anders.

Verder is je signature niet verkeerd ook wel leuk alleen probeer de lettertype dus dat '' CSI '' achter die personage te krijgen want hij zit er nu voor en dat staat niet zo mooi.

Maar toch allebei goed gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar David22, hij heeft zich aan de regel gehouden van:
Onderwerp: TV (serie)

Ik zeg niet dat die van Youp lelijk is maar sinds wanneer is Metroid in een TV serie / Soap verschenen?

Daarom gaat mijn stem naar David22, ik zal ook nog even een uitleg geven:

Ik was ook al aan het twijfelen of dat wel een TV serie was of niet, maar aangezien ik daar niets van ken ben ik er dus maar gewoon van uit gegaan dat het wel een serie was.

Maar als jij zeker weet dat het geen serie is, lijkt het me ook niet eerlijk om op Youp te stemmen. Of die van hem nu mooier is of niet.

Maar ik denk best dat David22 hier zelf over beslist of hij de battle laat doorgaan of niet, want Youp zit wel in de fout dan, en als hij nu wint is het niet eerlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar David22 omdat hij tegen een beginner wou en Youp is niet egt

bepaald een beginner :duh:

en hij heeft zich niet aan de regels gehouden van de battle TV serie :duh:

deze stem is dus voor jouw David22

Link to comment
Delen op andere websites

De 2 posts hierboven vind ik onzin, want omdat hij zich niet aan de afspraak heeft gehouden vind ik geen reden om hem geen stem te geven. Je moet stemmen op degene met de mooiste signature.

Youp:

De achtergrond goed gedaan, maar redelijk simpel.

De render is goed ingeblend, maar ik vind zijn arm (links) niet zo duidelijk.

De tekst vind ik ook goed.

7/10

David22

Deze vind ik wat minder, het zijn meer wat renders die allemaal bij elkaar erin zijn geplakt. En de achtergrond vind ik op sommige plekken te zwart.

Maar voor een beginner heel goed werk.

7/10

Dit is nu een hele moeilijke beslissing, want ze zijn allebij even goed. Maar ik heb er toch voor gekozen om voor Youp te stemmen. Daar is voor mijn gevoel toch wat meer aan gedaan.

Bewerkt: door twankala
Link to comment
Delen op andere websites

De 2 posts hierboven vind ik onzin, want omdat hij zich niet aan de afspraak heeft gehouden vind ik geen reden om hem geen stem te geven. Je moet stemmen op degene met de mooiste signature.

Youp:

De achtergrond goed gedaan, maar redelijk simpel.

De render is goed ingeblend, maar ik vind zijn arm (links) niet zo duidelijk.

De tekst vind ik ook goed.

7/10

David22

Deze vind ik wat minder, het zijn meer wat renders die allemaal bij elkaar erin zijn geplakt. En de achtergrond vind ik op sommige plekken te zwart.

Maar voor een beginner heel goed werk.

7/10

Dit is nu een hele moeilijke beslissing, want ze zijn allebij even goed. Maar ik heb er toch voor gekozen om voor Youp te stemmen. Daar is voor mijn gevoel toch wat meer aan gedaan.

Mee eens :). David liet de battle door gaan... het was z'n eige keus. Dus no problemo :).

Ik vind het allebei wel mooie signatures, alleen in de sig van Youp zitten meer (mooie) effecten en dat verdiend wel een punt :Y.

Bij Youp vind ik de render wat te donker, maar bij David is er een render te veel.

David heeft een bet wel mooie sig gemaakt, maar hij is een beetje leeg, en dat hoofd onder de text is niet zo mooi.

Mijn stem gaat naar Youp, omdat hij meer effecten erin heeft gegooid, en het resultaat mag er dan ook zijn :).

Link to comment
Delen op andere websites

David22 omdat het je eerste sig is en echt een beginner bent is hij goed gelukt..

Jammer van Youp dat hij iets anders heeft dan volgens de planning! DUs kun je het niet echt goed vergelijken!

Stem:David22

Link to comment
Delen op andere websites

Youp: Ik vind het wel mooi gedaan, maar ik vind het niet zo goed gebrushed. De tekst is ook veel te groot en het springt er te veel uit. De render is een klein beetje moeilijk om te zien wat het is. Maar albijal is het mooi gedaan. :)

Jij krijt een 7,5/10

David22: De 'CSI:' loopt door het hoofd van de linkse heen, en geeft een slecht effect. De 'DO NOT CROSS' lijn, 'Crime Scene Investigation' en de 'CSI:' lopen ook door elkaar heen. De achtergrond is ook niet zo mooi, want het is gewoon zwart. :duh: Voor een beginner is dit nog niet zo slecht, maar ik denk dat je toch wel iets beter kunt. 6/10.

Mijn stem gaat dus naar Youp.

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...