Jump to content

filmpjes opnemen

Recommended Posts

Geplaatst:

ja ik heb het topic van bassiej gelezen maar ben er niet veel mee opgeschoten... ik wil graag grotere filmpjes opnemen dan 30 seconden... kan dat met Fraps 2.8.2?

Geplaatst:
ja ik heb het topic van bassiej gelezen maar ben er niet veel mee opgeschoten... ik wil graag grotere filmpjes opnemen dan 30 seconden... kan dat met Fraps 2.8.2?

ja dan moet je hem registreren.

dat kost 37$ en ik denk ongv. 28EUR.

dat hebben veel mensen er niet voor over.

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, in dat geval kun je veel beter Fraps 1.9d nemen, daarmee kun je onbeperkt opnemen dacht ik, en die is gratis te downloaden in de download database. ;) Je kunt er alleen geen geluid mee opnemen, en als je dat toch wil, zul je het maar met 30 seconden moeten doen, of echt bestellen.

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:
Ja, in dat geval kun je veel beter Fraps 1.9d nemen, daarmee kun je onbeperkt opnemen dacht ik, en die is gratis te downloaden in de download database. ;) Je kunt er alleen geen geluid mee opnemen, en als je dat toch wil, zul je het maar met 30 seconden moeten doen, of echt bestellen.

Er is nog een 'of'. Wat je ook kan doen is gewoon wel Fraps downloaden en dan gewoon 30 seconden opnemen. Daarna plak je gewoon al die stukjes aan elkaar tot één groot geheel. Dit kan met 'Windows Movie Maker', deze zit als het goed is standaard op je PC.

Geplaatst:

dus ik ga heel veel moeite doen voor een klein risultaat...

ik gebruik Fraps 1.9 wel en ga lietjes erop spelen,maar weet iemand hoe dat moet?

Geplaatst:
dus ik ga heel veel moeite doen voor een klein risultaat...

ik gebruik Fraps 1.9 wel en ga lietjes erop spelen,maar weet iemand hoe dat moet?

Met Windows Movie Maker, bekijk ook deze tutorial

er staat niet in hoe je een lietje kan afspelen onder het filpje

O, nou, open WMM, klik op audio of muziek importeren, selecteer een liedje, sleep vervolgens naar de tijdbalk. Daar kun je zelf bepalen wanneer die moet starten enzo.

Bewerkt: door Blue Yoshi 97

bedankt :)

ik heb een klijne resultaat hier geplaatst ''

'' Bewerkt: door superjetze

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...